💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

"Якого кольору земля?" Робота з дитячою книжкою. Ознайомлення з дитячим журналом "Пізнайко"

Урок  209 (читання)

Тема: "Якого кольору земля?" Робота з дитячою книжкою. Ознайомлення з дитячим журналом "Пізнайко"

Мета: вчити використовувати в мовленні порівняння; удосконалювати вміння працювати з текстом; розвивати словесну творчість учнів засобами художнього слова, читацьку культуру; учити дітей бути спостережливими, уважними, виробляти звичку до планування власних дій; виховувати охайність, правдивість; почуття гумору.

Обладнання: малюнки квітів, зображення цирку, картки з кольорового картону, плакат "Дотримуйся чистоти", виставка журналів "Пізнайко".

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань учнів 1 Прочитайте слова згори донизу, зосереджуючи увагу на середині

ОЧІ / сад \ / рис

земля небо / трави

простір промінь ромашка

сонце вінок \ крила

дім / \ зуб / \ гай /

- Назва якої квітки зустрілася серед прочитаних слів?

2 Читання "ланцюжком" оповідання Б. Харчука "Ромашка" (с. 48)

3 Гра "Розвідник". Вибіркове читання (с. 50, завдання 1)

1) Прочитайте тільки ті слова, що зустрілися в оповіданні "Ромашка".

2) До кожного слова знайдіть та прочитайте речення, в якому воно зустрілося.

Наприклад, слово жовтогарячий - Ромашка підвела голову і розквітла: біла-біла, ще й з крапелькою жовтогарячого сонця.

4 "Квіткові ребуси"

(ложка)

5 Творче завдання "Ромашка"

- Вставте пропущені букви в пелюстки та прочитайте слова.

(тюль)

(Рома)

 (Пірат, фраза, пілот, карат, арена, школа)

- Яке слово означає місце виступу артистів цирку? (Арена)

- Чим займається дресирувальник?

- Чи потрібен у цирку ветеринар?

6 Виразне читання оповідання "Весняні канікули" (с. 51)

7 Відповіді на запитання за текстом

- Коли хлопчик побував у гостях у бабусі?

- Як автор описує бабусю?

- Яке в неї господарство?

- Як допомагав онук бабусі?

- Що ще цікавого він побачив у селі?

- Ким вирішив стати і чому?

- Чи є тварини у тебе дома?

- Як ти за ними доглядаєш?

- Ким ти хочеш стати, коли виростеш?

8 Гра"Кольори"

- Назвіть предмети того самого кольору.

Білий - папір, сніг, цукор...

Зелений - листя, трава, огірок...

Червоний - помідор, вишня, калина...

Жовтий - стигле зерно, сонечко, пісок...

Чорний - земля, вугілля, ніч...

III. Робота над темою уроку

1 Читання вчителем оповідання Т. Білецької"Корисна розмова" (с. 52)

- Чому доні стало соромно перед мамою?

2 Вправа на розвиток швидкості читання (с. 54, завдання 1)

3 Читання твору учнями

4 Обговорення прочитаного

- Що означає слово чепурити!?

- Якого кольору були стрічки і з чим їх порівняла мама?

- Чому коси матуся назвала золотими?

- На що були схожі губи дівчинки?

- Які ж були рученята у доні?

- Чому дівчатко засоромилося?

- Чи доводилося вам соромитися з тої самої причини?

- Що слід робити, щоб не потрапляти в такі не дуже приємні ситуації?

5 Читання оповідання за особами

6 Поміркуйте!

- Продовжте речення.

Руки слід завжди тримати в чистоті, бо...

 Фізкультхвилинка

Хлюп, хлюп водиченьку,

Хлюп, хлюп на личенько,

І на ручки, і на ніжки -

Хлюп, хлюп, хлюп.

Вимили вушка Лапками звірі,

Животик помили,

Почистили свою шубку на спинці,

Подивились у люстерко,

Стали гарними, посміхнулися.

(Імітація рухів, описаних у тексті.)

IV. Робота з дитячою книжкою. Ознайомлення з дитячим журналом "Пізнайко"

1 Розглядування виставки журналів "Пізнайко"

2 Повідомлення про журнал

- "Пізнайко від 6" - дитячий україномовний журнал.

Це найкращий український розвивально-пізнавальний журнал для сучасних дітей віком від 6 років. Подорожі, пригоди, народознавство, логічні завдання, конкурси з призами - у кожному номері. Великі настільні ігри! Найкраща сучасна та класична література! Гармонійне поєднання літературного та пізнавального матеріалу, ігрових і розвивальних завдань.

Ця історія розпочалася ще в далекі дев'яності. Ірина Юхниця у той час виховувала двох маленьких чарівних доньок.

Саме тоді у неї виникла ідея створення яскравого, цікавого та сучасного дитячого видання, яке б могло не лише розважати, а й розвивати дитину, ознайомлювати з навколишнім світом, допомагати у навчанні.

Так у 1996 році виник "Пізнайко" - спочатку ідея, потім - назва, і, звичайно, сам герой - кмітливий, веселий та непосидючий борсучок. Ця тваринка є дуже поширеною в Україні.

А завдяки новому дитячому журналу про це дізналися тисячі наших дітей.

Протягом року прийшло розуміння необхідності створення ще й російськомовного журналу. Адже в той час дуже багато дітей спілкувалося російською і навчалося в російських школах. Вони також мали право отримати якісний і цікавий журнал. Тож у лютому 1997 року вийшов перший номер журналу "Познайка" російською мовою.

Час минав, "Пізнайко" ріс і розвивався. У 2000 році з'являються нові освітні програми, все більше дітей починає вивчати іноземні мови вже змалечку. В січні 2001 року діти отримують англомовний журнал "Ровпауко". Завдяки зусиллям кожного члена команди, коректора-англійця, педагогів-консультантів, він набуває того вигляду, який має зараз: яскравий посібник для малечі, яка тільки починає вивчати англійську мову. Пройшовши тернистий шлях, "Роєпауко" стає дуже популярним серед батьків і педагогів. Випуск серій дисків з відеоуроками (з 2006 року) й аудіоуроками (з 2007 року), як додаток до журналу, робить його ще більш популярним. Тепер діти мають змогу спілкуватися англійською, вивчати віршики, вчитися слухати і розуміти мову.

У 2005 році редакція журналу на чолі з головним редактором узагалі шокує видавничий світ - у січні виходить журнал "Пізнайко від 2 до 5" (нині - від 2 до 6). Діти - у захопленні: з'явився саме їхній журнальчик, який дуже легко перетворюється на іграшку. Враховуючи загальну зацікавленість сучасних дітей комп'ютерними іграми, редакція "Пізнайко" із січня 2008 року доповнює журнал "Пізнайко від 2 до 6" диском з розвивальними завданнями. У 2009 році на дисках з'являються не лише розви-вальні завдання, а й велика розмальовка, пісенька до свята й казочка на ніч.

3 Ознайомлення з журналом: будова, рубрики, герої, ілюстрації

4 Читання деяких матеріалів за вибором учителя

5 Робота над твором Д. Чередниченка "Жирафа у метро" (с. 54-55)

- У журналах дуже часто друкують цікаві гумористичні твори, наприклад небувальщини. Сьогодня ми прочитаємо одну з них. Це твір Д. Чередниченка "Жирафа у метро". Що ж таке небувальщина?

1) Уточнення поняття небувальщина (с. 55, "Скарбничка слів та понять").

2) Слухання твору.

- Які ж дива відбувалися у метро?

3) Читання сильними дітьми.

4) Обговорення прочитаного за запитаннями підручника (с. 55).

6 Самостійне читання журналу

V. Підсумок уроку

- Доберіть порівняння: очі, як..., волосся, як..., губи, як...

- Що треба робити, щоб руки були чистими?

- Чи завжди доречно шуткувати?

- Чим вас зацікавив журнал "Пізнайко"?



Джерело: noindex
Категорія: Навчання грамоти | Додав: SYLER (27.12.2013)
Переглядів: 1713 | Рейтинг: 0.0/0
Д. Павличко «Квітка», В. Кухалашвілі «Як побачити вітер?». В. Лучук «Сіла хма...
Догляд за одягом та взуттям. Послідовність дій під час зав’язування шнурків н...
Тема. Казки народів світу. Урок позакласного читання
Ліплення з пластиліну звірят
Твоя країна — Україна. Символи держави
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]