Показано матеріалів: 101-110
Урок 224 (письмо) Тема: Апостроф. Урок-подорож "Морська регата"Мета: закріпити знання правил про вживання апострофа, вміння виконувати звуко-буквений аналіз слів з апострофом, читати слова за фонетичною транскрипцією, добирати до поданої схеми відповідне слово, будувати речення за схемою; розширювати лексичний запас учнів приказками і прислів'ями; формувати навички самоконтролю, вміння виправляти граматичні помилки, прагнення грамотно говорити українською мовою; розвивати творчі здібності, увагу, навички каліграфічного письма, мовне чуття, культуру мовлення, вміння давати правильні відповіді на поставлені запитання; виховувати естетичні смаки, сприяти формуванню дружніх стосунків серед учнів класу. |
Урок 223 (читання) Тема: Наші зелені друзіМета: удосконалювати читацькі навички, вчити виділяти головне з прочитаного, робити власні висновки та аргументувати їх; розвивати прагнення до розуміння краси природи; учити дітей бути спостережливими, уважними, виробляти звичку планувати власні дії, самостійно контролювати результати своєї праці, розвивати словесну творчість учнів засобами художнього слова; виховувати любов до природи; вчити працювати спільно, формувати позитивне ставлення до навчання. |
Урок 222 (письмо) Тема: Буква ь (м'який знак). Розвиток зв'язного мовлення. Складання розповіді за опорними словами. Урок-ярмарокМета: вчити першокласників складати зв'язну розповідь за опорними словами; закріпити знання учнів про звуки (голосні, приголосні), букву, що не позначає звука; удосконалювати навички переносу слів з рядка в рядок, виконання звуко-буквеного аналізу, складання речень за поданою схемою; повторити правопис словникових слів; розвивати мовлення, логічне мислення, словниковий запас, естетичні смаки, уміння виразно читати вірші; виховувати любов до рідної України, українських звичаїв та традицій. |
Урок 221 (читання) Тема: "Розповідається про..."Мета: вчити першокласників визначати жанр твору, працювати з тлумачним словником, удосконалювати вміння працювати з текстом; сприяти формуванню грамотності; розвивати мовлення, мислення, уважність, швидкість читання; збагачувати словниковий запас учнів; привчати до охайності, стимулювати бажання знати більше, отримувати знання. |
Урок 220 (письмо) Тема: Перенос слів із буквою ь (м'який знак)Мета: розширювати і поглиблювати знання учнів про перенос слів із рядка в рядок; вчити дітей переносити із рядка у рядок слова з м'яким знаком; закріплювати знання про весняні явища у природі; удосконалювати вміння складати зі складів слова, ставити наголос, виконувати звуко-буквений аналіз слів, працювати з текстом-анаграмою, каліграфічно писати; розвивати словниковий запас, мовлення, вміння працювати в парах змінного складу, самостійно, колективно; виховувати любов до рідної землі, живої природи, бережливе ставлення до неї. |
Запам'ятай правило. Пригоди м'якого знака. Робота з дитячою книжкою. "Троє кошенят" (за Д. Біссетом)
Урок 219 (читання) Тема: Запам'ятай правило. Пригоди м'якого знака. Робота з дитячою книжкою. "Троє кошенят" (за Д. Біссетом)Мета: удосконалювати вміння працювати з текстом, виділяти головне, аналізувати прочитане, аргументувати свою думку, діяти за правилом, виправляючи помилки; розвивати орфографічні навички, вміння переказувати текст, уважність, допитливість; виховувати товариськість, доброзичливість, формувати позитивне ставлення до навчання. |
Урок 218 (письмо) Тема: Буква ь (м'який знак). Урок-гра "Що? Де? Коли?"Мета: актуалізувати знання учнів про букву, що не позначає звука,- м'який знак; закріпити правопис словникових слів; удосконалювати навички переносу слів з рядка в рядок, виконання звуко-буквеного аналізу, складання речень за поданою схемою; вчити складати зв'язну розповідь за опорними словами; розширювати словниковий запас; розвивати мовлення, логічне та образно-творче мислення, увагу, спостережливість, культуру мовлення, творчі здібності, мовне чуття, естетичні смаки, уміння виразно читати вірші, давати правильні відповіді на поставлені запитання; виховувати любов до рідної України, українських звичаїв та традицій, вміння працювати у парах змінного складу, самостійно, колективно, за варіантами. |
Урок 217 (читання) Тема: "Кольорові вірші" (читання)Мета: удосконалювати вміння читати поезії, працювати з текстом; розвивати прагнення до розуміння краси в природі; сприяти розвитку образності мовлення учнів, їх мислення; вчити працювати спільно; виховувати гуманні почуття, любов до природи. |
Урок 216 (письмо) Тема: Виконання творчих завданьМета: удосконалювати графічні навички; вчити працювати в парах, групах; формувати вміння міркувати, аналізувати; розвивати увагу, зв'язне мовлення; виховувати у дітей охайність, старанність, дисциплінованість, інтерес до навчання, ввічливе ставлення до людей. |
Урок 215 (читання) Тема: Закріплення знань про звукове значення букв Щ, щ ("ща"). Розвиток артикуляційно-вимовних умінь. Словниково-логічні вправи. Презентація "Тематичного словника школяра" К. С. Прищепи та В. Г. Лук'яненкаМета: закріпити знання дітей про звукове значення букв Щ, щ ("ща"); ознайомити з першим словником у їхньому житті; розвивати артикуляційно-вимовні вміння, мислення школярів, збагачувати словник учнів; заохочувати до самонавчання через роботу з довідковою літературою; вчити працювати разом; виховувати гуманні почуття. |