Тема. Перевірка навичок написання рядкових і великих літер. Списування з друкованого текстуМета: перевірити уміння писати вивчені букви, слова з ними. Вчити виконувати мовні завдання. Розвивати зв’язне мовлення, пам'ять, увагу. Виховувати культуру поведінки, повагу до рідної мови. |
Тема: Закріплення букви «зе». Відпрацювання літературної вимови слів з вивченими звуками. Бесіда на тему «Зимові розваги»Мета: Закріпити знання про букву «зе»; формувати мовленнєві уміння; вчити передавати зміст прочитаного; удосконалювати вміння виконувати звуко-буквений аналіз слів, виробляти навички свідомого, правильного, виразного читання; закріплювати вміння зв’язано висловлювати свої думки; розвивати пам’ять, увагу, мовленнєві й пізнавальні уміння учнів; виховувати любов до природи. |
Тема: Звук [х ], [х’ ]. Букви Х хМета: Познайомити дітей із новою буквою розвивати читацькі вміння; увести поняття „діалог”. Розвивати вміння читати вибірково, переказувати прочитане за запитаннями; познайомити з синонімами (без уживання терміну).Виховувати повагу й любов до хліба. |
Тема: АпострофМета: продовжити засвоєння учнями слів зі знаком «апостроф», вчити їх читати слова з апострофом, виробляти уміння встановлювати звуко-буквенний аналіз у таких словах, поповнювати словниковий запас учнів, розвивати мовленнєві навички, виховувати любов до сім’ї та праці. |
Тема. Що я знаю про букви голосних і приголосних звуківМета. Закріпити та систематизувати знання учнів про букви голосних і приголосних звуків; формувати й розвивати мовленнєві уміння i навички. Розвивати навички правильного, свідомого читання, кмітливість. Виховувати доброту, вміння товаришувати, цінувати дружбу. |
Тема. Закріплення знань про вивчені звуки і букви. Читання тексту. Засвоєння правил поведінки в гостяхМета: повторити та закріпити знання учнів про вивчені звуки та букви; продовжувати формувати навичку правильного виразного свідомого читання; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати пам'ять, увагу, бажання більше читати; виховувати гарні манери, вміння правильно поводити себе в різних ситуаціях. |
Урок 238 (письмо) Тема: Підсумковий урок. Урок-подорож океаном ЗнаньМета: узагальнити знання учнів за темами програми 1 класу; навички каліграфічного письма; вміння виконувати звуко-буквений аналіз, складати речення за поданою схемою, знання учнів про слова, що означають назви предметів, ознак, дій, близькі та протилежні за значенням; розширювати словниковий запас учнів; розвивати увагу, спостережливість, творче мислення, здібності, мовне чуття, культуру мовлення, уміння давати правильні відповіді на поставлені запитання, доводити свою точку зору; виховувати любов до Батьківщини, уміння працювати в парах змінного складу, самостійно, колективно, за варіантами, сприяти формуванню дружніх стосунків у колективі. |
Урок 237 (читання) Тема: Свято Букваря |
Урок 236 (письмо) Тема: Слова, протилежні за значеннямМета: ознайомити учнів зі словами, протилежними за значенням; вчити добирати такі слова до поданих, знаходити їх у реченнях; удосконалювати навички каліграфічного письма, уміння складати звукову модель слів та виконувати складовий аналіз, відгадувати загадки; розширювати словниковий запас учнів; розвивати увагу, спостережливість, образне, творче мислення, уміння описувати предмети, творчі здібності, мовне чуття, культуру мовлення, уміння давати правильні відповіді на поставлені запитання; виховувати вміння працювати у парах змінного складу, самостійно, колективно, за варіантами; сприяти формуванню дружніх стосунків серед учнів класу. |
Урок 235 (читання) Тема: Прислухайся до мови природи. Підсумковий урок. Урок-вікторинаМета: удосконалювати вміння працювати з текстом, коригувати власні висловлювання, діяти за алгоритмом (пам'яткою), виправляючи помилки; узагальнити вивчений матеріал за рік; формувати вміння аналізувати навчальний матеріал, порівнювати, визначати головне, працювати за зразком, учити дітей бути спостережливими, уважними, розвивати творчість учнів засобами художнього слова; виховувати любов до школи, природи; вчити працювати спільно, формувати позитивне ставлення до навчання. |