Тема. Письмо великої букви С, складів та слів із нею. Складання і записування реченьМета. Вчити учнів писати велику букву С, склади, слова з нею; вправляти у написанні вивчених букв. Розвивати мовлення учнів, вміння складати речення та їх записувати, висловлювати свою думку. Виховувати охайність, старанність, ввічливе ставлення до людей. |
Тема: Закріплення знань про звукові значення букв «Л», «л»Мета: Закріплювати вміння читати склади і слова з буквою «ел»; вчити читати речення і зв’язні тексти з вивченими літерами;вдосконалювати навички звукового та звуко-буквеного аналізу слів; розвивати зв’язне мовлення. Виховувати в дітей потребу дотримуватись правил особистої гігієни. |
Тема: Звук[к], буква «ка»Мета: Ознайомити дітей з новою буквою, закріпити вивчені букви, навчити виділяти цей звук із слів, опанувати літеру, якою позначають цей звук, розширювати словниковий запас. Розвивати увагу, пам’ять, мовлення, уяву, логічне мислення, навички швидкого і правильного читання. Виховувати любов до Батьківщини, до слова, чуйність, милосердя, почуття взаємодопомоги. |
Тема: Звуки [ л ],[л\ ], позначення їх буквою «ел»Мета: Ознайомити дітей з новою буквою «ел» та її звуковими значеннями; закріплювати уміння розрізняти функціональне значення звука і букви. Вчити читати слова з новою буквою. |
Тема уроку: Закріплення звуків [з], [з\]та букви «Зе». Зіставлення звуків [з]- [с], [з\] - [с\] за вимовою і звучанням. Текст «У зоопарку»Мета уроку: Формувати мовленєві уміння (читати і розмовляти відповідно до норм літературної вимови). Виробляти навички виразного читання . Вчити передавати зміст прочитаного. Активізувати словниковий запас. Виховувати бережливе ставлання до тварин. |
Тема: Звуки [з], [з\]. Позначення їх буквою «З» (зе). Текст «Весела зима»Мета: Ознайомити учнів з буквою «З»(зе), її назвою та звуковим значенням; вчити дітей правильно артикулювати звуки [з], [з\]; вправляти в читанні складів та слів з буквою «зе»; збагачувати активний словник учнів. Розвивати їх уважність, спостережливість. |
Тема: Закріплення букви «ел».Читання складів, слів, тексту «Іван і Ліна» за Супутником БукваряМета: Закріплювати вміння читати склади, слова, речення з вивченими буквами. Вдосконалювати навички звукового аналізу слів. Вчити будувати звукові моделі. Виховувати в дітей почуття дружби. |
Тема: Закріплення букви «ге». Опрацювання тексту «Грибна пора» («Супутник Букваря»)Мета: Закріплювати літературну вимову звука [г]. Формувати в учнів навички читання складів, слів з буквою «ге». Удосконалювати вміння робити звуко-буквений аналіз слів. Виховувати любов до природи. |
Тема: Закріплення знань про звукові значення букв «Л», «л»Мета: Закріплювати вміння читати склади і слова з буквою «ел»; вчити читати речення і зв’язні тексти з вивченими літерами;вдосконалювати навички звукового та звуко-буквеного аналізу слів; розвивати зв’язне мовлення. Виховувати в дітей потребу дотримуватись правил особистої гігієни. |
Тема: Звуки [д], [д\], позначення їх буквою Д д. Робота над літературною вимовою слів із дзвінкими приголосними [д],[д\] у зіставленні з [m] [m\]Мета: Ознайомити учнів із звуками [д], [д\]. Сприяти практичному засвоєнню дзвінкої вимови цих звуків у кінці слів та складів. Розвивати фонематичний слух. Формувати уміння читати склади і речення з новою буквою. Виховувати любов до рідної землі. |