Тема: Закріплення букви «ге». Опрацювання тексту «Грибна пора» («Супутник Букваря»)Мета: Закріплювати літературну вимову звука [г]. Формувати в учнів навички читання складів, слів з буквою «ге». Удосконалювати вміння робити звуко-буквений аналіз слів. Виховувати любов до природи. Обладнання: малюнки грибів, ягід, овочів, три кошечки, картки зі складами. Тип уроку: закріплення знань. Хід уроку 1. Організація класу а) Привітання: - Доброго ранку! Доброго дня! Хай плещуть долоньки! Хай тупають ніжки! Працюють голівки! Доброго ранку! Доброго дня! Вже на урок усім нам пора! 2. Вступна бесіда вчителя: - Діти, сьогодні на уроці читання ми вирушимо на екскурсію до лісу. - Ліс – це наше природне багатство. Взимку ліс нас гріє, даючи нам дрова. Навесні ліс веселить своїми квітам, влітку холодитьі ми любимо відпочивати у лісі і збирати ягоди. А восени ми збираємо гриби та горішки. - То ж гайда до лісу! 3. Повідомлення теми уроку Гра «Упіймай звук» Грає кобза, гарно грає Гра нам люба всім Гей, хлоп’ята! Гей, дівчата! Гопака утнім! - Який звук найчастіше повторюється? (Звук [г]) - Яку букву він позначає? (Буква «ге») - Сьогодні будемо закріплювати вміння читати слова та речення з буквою «ге». Ознайомимось із текстом «Грибна пора». 4. Повторення вивченого про букву «ге». а) Відгадування загадки. Звуко-буквенний аналіз слова-відгадки. І великі, і малі Повдягалися в брилі, І дощу ці одноніжки Не бояться анітрішки. Ліс – улюблений їх край. А як звуться – відгадай. (Гриби) б) Добір учнями слів, у яких вимовляється звук [г] в різних позиціях. в) Гра «Що де росте?» на дошці малюнки грибів, ягід, овочів. Учні розділяються на три команди (по рядах). 1-ша команда – повинна зібрати в кошик гриби; 2-га команда – ягоди; 3-тя команда – овочі. Учасники підходять до дошки, називають вибраний малюнок, ділять слово на склади. Потім кладуть картку в кошик. 5. Фізкультхвилинка Онде равлик повзе, Свою хатку везе. Хатка в равлика чудна, На спині сидить вона! Коли равлик спочиває Ріжки й ніжки в ній ховає. 6. Опрацювання тексту «Грибна пора» («Супутник Букваря» ст. 34) а) Робота за таблицею складів - Прочитати склади в кожному рядку; в кожному стовпчику. Назвіть пропущені склади. Доберіть слова, які б починалися складами першого рядка. (Газета, голуб, гусак, гірка, гиря, гектар) б) Слухання тексту «Грибна пора» в) Перевірка первинногосприймання: - Про що розповідається в оповіданні? - Хто ходив до лісу? г) Словникова робота - Які слова не відомі? Груздь – їстивний гриб. д) Динамічне читання важких слів: пора дідусь Гаврило Попе редив підберезовик е) Читання тексту вголос по абзацах: 1-ий абзац – «буксиром» 2-ий абзац – «ланцюжком» 3-ій абзац – «луною» є) Читання тексту мовчки з) Вибіркове читання тексту - Що сказав дідусь? - Який гриб знайшла Галинка? - А який гриб попався Гнатикові? - Який гриб зрізав дідусь? - Про що попередив дідусь Гнатика? и) Переказ прочитаного тексту 7. Закріплення вивченого а) Словотворчі вправи рбуз галуб робина гоак лка гр аб б) Складання речень з утвореними словами 8. Підсумок уроку - Докінчіть віршовані рядки: Гриб грибові нахвалявся - Я гарненько заховався» Та не довго він хвалився, У корзинці опинився. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1342 | |
Твоя квартира. Будь обережним |
Новорічні гірлянди. З’єднання елементів гірлянди. Виготовлення новорічної гір... |
І. Жиленко «Доброго ранку!..», Т. Коломієць «Задзвонив синенький дзвоник». В.... |
Російська народна казка «Лисичка» |
Згинання і складання паперу. Виготовлення іграшок із паперу. Жабка |
Всього коментарів: 0 | |