💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Закріплення знань про звукові значення букв «Л», «л»

Тема: Закріплення знань про звукові значення букв «Л», «л»

Мета: Закріплювати вміння читати склади і слова з буквою «ел»; вчити читати речення і зв’язні тексти з вивченими літерами;вдосконалювати навички звукового та звуко-буквеного аналізу слів; розвивати зв’язне мовлення. Виховувати в дітей потребу дотримуватись правил особистої гігієни.

Обладнання: предметні малюнки, звукові фішки, каса букв.

Тип уроку: урок закріплення і вдосконаленнязнань.

Хід урроку

1. Повторення вивченого.

-Яку букву вивчали на попередньому уроці? Які звуки позначає ця буква? Назвіть слова з цими звуками.

2. Звуко-складовий аналіз слів: Леся, лось.

3.Читання з дошки таблиці складів.

АИ І О У

ВВАВИ ВІВО ВУ

ЛЛАЛИЛіЛОЛУ

ММАМИМІМОМУ

ННАНИНІНОНУ

4. Вивчення нового матеріалу.

а) Оголошення теми і мети уроку.

На дошці -предметні малюнки: м’яч, машина, лялька, повітряний змій, робот.

-Назвіть предмети. Як назвати їх одним словом? Які іграшки є у вас? Як ви ставитеся до них?

-Сьогодні навчимося читати текст про те, як треба доглядати іграшки.

б) Коротка бесіда за ілюстрацією в Букварі (ст.40).

-Кого бачите на подвір’ї? Що вони роблять? Як ставляться дівчатка до своїх іграшок?

в) Звуковий аналіз слів Ліна, Ніла. Викладення їх з літер розрізної азбуки. Зіставлення слів.

г) Читання з Букваря слів:Ліна, Ніла, лила.

5. Фізкультхвилинка.

Промовляння чистомовки з імітацією відповідних рухів:

Ла-ла-ла-воду лила,

Ло-ло-ло-їдемо в село,

Лу-лу-лу-ідемо по селу,

Ли-ли-ли-липку полили,

Лі-лі-лі-рученьки малі.

6. Робота над текстом в Букварі (ст.40).

а) Самостійне напівголосне читання .

-Скільки речень прочитали?

б) Читання учнями по одному реченню.

-Про що дізналися?

-Що робила Ліна?

в) Читання хором.

г) Вибіркове читання .

-Прочитайте речення про те, що робили Ліна. А що робила Ніла?

д) Читання тексту з дошки:

Інна і Ліна –малі.

Вони мили ..... .

7. Розгляд предметів особистої гігієни.

На дошці – предметні малюнки: гребінець, зубна щітка, зубна паста , рушник, портфель. Вилучити «зайвий» предмет.

8. Робота в зошиті «Супутник Букваря. Від А до Я». (ст. 27 ).

а) Написання друкованими літерами слів .

б) Утворення і читання слів з розрізнених складів.

в) Розвиток мовлення «З якої це казки?»

г) Вивчення скоромовки.

9. Підсумок уроку.

-Про кого сьогодні читали? Чи можна назвати дівчаток охайними?

-Доберіть і вставте потрібні слова у загадці та відгадайте її:

Мию, мию без жалю,

Мию там, де.... .

Цю роботу я .... .

 Та від неї худну.

(Мило)



Джерело: noindex
Категорія: Навчання грамоти | Додав: SYLER (29.12.2013)
Переглядів: 1475 | Рейтинг: 0.0/0
І. Жиленко «Доброго ранку!..», Т. Коломієць «Задзвонив синенький дзвоник». В....
З чого складається комп’ютер
Інформаційні процеси. Робота в графічному редакторі Paint
Вирізування з паперу серветок, сніжинок
Весняні свята. Мамин день
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]