Тема уроку: Закріплення звуків [з], [з\]та букви «Зе». Зіставлення звуків [з]- [с], [з\] - [с\] за вимовою і звучанням. Текст «У зоопарку»Мета уроку: Формувати мовленєві уміння (читати і розмовляти відповідно до норм літературної вимови). Виробляти навички виразного читання . Вчити передавати зміст прочитаного. Активізувати словниковий запас. Виховувати бережливе ставлання до тварин. Обладнання: малюнки тварин і Пізнайка, фішки для побудови звукових моделей, таблиця з пропущеними літерами. Тип уроку: закріплення і вдосконалення знань. Хід уроку 1. Організаційний момент. -Сьогодні Пізнайко хоче запросити вас у подорож. Куди? Про це ви дізнаєтесь, якщо відгадаєте загадку: Я ходив туди із татом. Звірів бачив там багато: Мавпу, лева і слона, Ще й ведмедя, крокодила . Всіх запам’ятать несила. (Зоопарк) 2. Повторення вивченого про звуки і букви. а) Творча робота учнів. -Але щоб потрапити у зоопарк, треба заповнити перепустку-кросворд: К О * А ЗА*ОД З*РК А О З Е *О В *З О К (Звірі) б) Відгадування загадок. в) Влітку любить полювати, Взимку любить в лігві спати. Як зачує він весну, Прокидається від сну. (Ведмідь) г) Пазуристий він, гривастий. Як збирається напасти. Рявкне-ох і лютий рев.... Відгадали? Так,це...( лев) д) На дереві все грається, Угору піднімається, Кривляється,чіпляється, На хвостику гойдається, І зветься це малятко Веселе ....(мавпенятко) е) У Савані бігав кінь І від спеки шукав тінь. Притулився він до тину Та й заснув десь на годину. А прокинувсь:-Що за диво? Чорні смуги вкрили тіло . ( Зебра). 3. Гра «Хто більше?». -Діти, зебрі дуже подобається літера «зе», але крім свого імені, зебра не знає інших слів з цією буквою. Допоможіть їй! 4. Читання слів з пропущеними літерами. Ма...па(мавпа). Ле...и(лави). О...еро(озеро). Л...л ...ки (лелеки). 5. Фізкультхвилинка-переплутанка. Зайчик прудко так літає(стрибає). Пташка весело стрибає (літає). Ведмідь (лис)швидко пробіжить. Лис (ведмідь) в той час в барлозі спить. 6. Робота за Букварем ( ст. 72-73). Читання тексту «У зоопарку». а) Читання вчителем. -Чи сподобалося вам у зоопарку? б) Словникова робота. Уточнення значень слів. Читання вголос слів, записаних на дошці. Зоопарккрокодил Твариниклекотали Кумедніпелікани Позиралипосередині Леопарди в) Самостійне напівголосне читання тексту. -Яких тварин ви запам’ятали? г) Читання вголос(« ланцюжком»). д) Вибіркове читання. -Хто відвідав зоопарк? -Що робили мавпи? -Хто плавав в озері? -Що робили пелікани та лелеки? -Хто катав дітей? е) Читання тексту частинами,переказ прочитаного. 7. Розвиток зв’язного мовлення. -Які загадки про тварин ви знаєте? -Допоможіть скласти загадку про тигра. Він такий смугастий , Він такий .....(ікластий). Найстрашніший у тайзі, Перед ним тремтять ... (усі). Як роззявить пащу –иррр! Називають звіра ...(тигр). 8. Підсумок уроку. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1872 | |
Хто ти. Які вони, який ти. Історія твого імені |
Жива і нежива природа |
Що таке культурна спадщина. Правила поводження у громадських місцях. Правила ... |
Повітря та його властивості. Демонстрація властивостей повітря |
Поняття про композицію як витвір мистецтва. Практична робота «Півник і курочк... |
Всього коментарів: 0 | |