💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Закріплення звуків [з], [з\]та букви «Зе». Зіставлення звуків [з]- [с], [з\] - [с\] за вимовою і звучанням. Текст «У зоопарку»

Тема уроку: Закріплення звуків [з], [з\]та букви «Зе». Зіставлення звуків [з]- [с], [з\] - [с\] за вимовою і звучанням. Текст «У зоопарку»

Мета уроку: Формувати мовленєві уміння (читати і розмовляти відповідно до норм літературної вимови). Виробляти навички виразного читання . Вчити передавати зміст прочитаного. Активізувати словниковий запас. Виховувати бережливе ставлання до тварин.

Обладнання: малюнки тварин і Пізнайка, фішки для побудови звукових моделей, таблиця з пропущеними літерами.

Тип уроку: закріплення і вдосконалення знань.

Хід уроку

1. Організаційний момент.

-Сьогодні Пізнайко хоче запросити вас у подорож. Куди? Про це ви дізнаєтесь, якщо відгадаєте загадку:

Я ходив туди із татом.

Звірів бачив там багато:

Мавпу, лева і слона,

Ще й ведмедя, крокодила .

Всіх запам’ятать несила.

 (Зоопарк)

2. Повторення вивченого про звуки і букви.

а) Творча робота учнів.

-Але щоб потрапити у зоопарк, треба заповнити перепустку-кросворд:

К О * А

ЗА*ОД

З*РК А

О З Е *О

В *З О К

 (Звірі)

б) Відгадування загадок.

в) Влітку любить полювати,

Взимку любить в лігві спати.

Як зачує він весну,

Прокидається від сну.

(Ведмідь)

г) Пазуристий він, гривастий.

Як збирається напасти.

Рявкне-ох і лютий рев....

Відгадали? Так,це...( лев)

д) На дереві все грається,

Угору піднімається,

Кривляється,чіпляється,

На хвостику гойдається,

І зветься це малятко

Веселе ....(мавпенятко)

е) У Савані бігав кінь

І від спеки шукав тінь.

Притулився він до тину

Та й заснув десь на годину.

А прокинувсь:-Що за диво?

Чорні смуги вкрили тіло .

( Зебра).

3. Гра «Хто більше?».

-Діти, зебрі дуже подобається літера «зе», але крім свого імені, зебра не знає інших слів з цією буквою. Допоможіть їй!

4. Читання слів з пропущеними літерами.

Ма...па(мавпа).

Ле...и(лави).

О...еро(озеро).

Л...л ...ки (лелеки).

5. Фізкультхвилинка-переплутанка.

Зайчик прудко так літає(стрибає).

Пташка весело стрибає (літає).

Ведмідь (лис)швидко пробіжить.

 Лис (ведмідь) в той час в барлозі спить.

6. Робота за Букварем ( ст. 72-73).

Читання тексту «У зоопарку».

а) Читання вчителем.

-Чи сподобалося вам у зоопарку?

б) Словникова робота.

Уточнення значень слів. Читання вголос слів, записаних на дошці.

Зоопарккрокодил

Твариниклекотали

Кумедніпелікани

Позиралипосередині

Леопарди

в) Самостійне напівголосне читання тексту.

-Яких тварин ви запам’ятали?

г) Читання вголос(« ланцюжком»).

д) Вибіркове читання.

-Хто відвідав зоопарк?

-Що робили мавпи?

-Хто плавав в озері?

-Що робили пелікани та лелеки?

-Хто катав дітей?

е) Читання тексту частинами,переказ прочитаного.

7. Розвиток зв’язного мовлення.

-Які загадки про тварин ви знаєте?

-Допоможіть скласти загадку про тигра.

Він такий смугастий ,

Він такий .....(ікластий).

Найстрашніший у тайзі,

Перед ним тремтять ... (усі).

Як роззявить пащу –иррр!

Називають звіра ...(тигр).

8. Підсумок уроку.



Джерело: noindex
Категорія: Навчання грамоти | Додав: SYLER (29.12.2013)
Переглядів: 1872 | Рейтинг: 0.0/0
Хто ти. Які вони, який ти. Історія твого імені
Жива і нежива природа
Що таке культурна спадщина. Правила поводження у громадських місцях. Правила ...
Повітря та його властивості. Демонстрація властивостей повітря
Поняття про композицію як витвір мистецтва. Практична робота «Півник і курочк...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]