Тема. Письмо великої букви С, складів та слів із нею. Складання і записування реченьМета. Вчити учнів писати велику букву С, склади, слова з нею; вправляти у написанні вивчених букв. Розвивати мовлення учнів, вміння складати речення та їх записувати, висловлювати свою думку. Виховувати охайність, старанність, ввічливе ставлення до людей. Обладнання: картки з друкованими і рукописними буквами, плакати, каса букв, мікрофон. Хід уроку I. Організація учнів до уроку. Мотивація навчальної діяльності. Оголошення теми і мети уроку 1. Перегляд уривка мультфільму «Вкрадений місяць» - Чи сподобався вам мультфільм? - Хто бачив цей мультфільм? - Що таке місяць? - Навіщо він потрібний? - На що або на кого схожий місяць? 2. Інтерактивна технологія «Мікрофон» - Які ще предмети схожі на букву С? - Якы предмети можна перетворити на букву С? Як? Доведіть думку. - А які слова починаються звуком [с]? Назвіть їх. Твердий чи м’який звук? 3. Повідомлення завдань уроку - Як же ці звуки позначити на письмі? - Саме сьогодні ми навчимося правильно і красиво писати велику букву С. А якщо ми добре попрацюємо, то вкрадений місяць із мультфільму обов’язково знайдеться - А навіщо потрібна велика буква? II. Актуалізація опорних знань. Сприймання і усвідомлення нового матеріалу 1. Читання вчителем вірша на сторінці 52. Робота над змістом вірша. Усне аудіювання. Словникова робота - Який звук найчастіше повторюється у вірші? - Назвіть слова зі звуками [с], [с’]. 2. Демонстрування букви 3. Порівняння друкованої та рукописної букв С - А місяць із мультика на яку букву схожий? - А яку букву будемо писати в зошиті? 4. Повторення правил сидіння за партою, вимог щодо того, як тримати ручку і розміщувати зошит під час письма 5. Пояснення принципів написання великої букви С. (Лівий півовал) 6. «Письмо» букви в повітрі 7. Робота в зошиті: написання букв, складів, слів 8. Фізкультхвилинка «Сунички» 9. Читання речень. Написання їх У Сави лимони. На сосну сіла сова. 10. Гра «Зберіть і запишіть слова» М СО ВА СНА 11. Інтерактивна технологія «Мікрофон». Складання речень за схемою, використовуючи букви Сс |___ ______ ______.
III. Підсумок уроку - Яку букву навчились писати? - Коли вживаємо велику букву? - А чи є у нашому класі імена і прізвища дітей, що починаються звуком [с]? - Назвіть їх. - А якою буквою позначимо перший звук цих імен і прізвищ? - Що сподобалось на уроці? - Що цікаве хотіли б виконати на наступному уроці рідної мови? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2498 | |
Білоруська народна казка «Легкий хліб» |
ПІДГОТОВКА ДО УРОКУ-СВЯТА № 32. |
Дива природи. Редагування текстів |
Вирощування рослин у закритому ґрунті. Відбір повноцінного насіння (коренів) ... |
Два уроки поспіль. У царстві рослин |
Всього коментарів: 0 | |