Тема: Звук[к], буква «ка»Мета: Ознайомити дітей з новою буквою, закріпити вивчені букви, навчити виділяти цей звук із слів, опанувати літеру, якою позначають цей звук, розширювати словниковий запас. Розвивати увагу, пам’ять, мовлення, уяву, логічне мислення, навички швидкого і правильного читання. Виховувати любов до Батьківщини, до слова, чуйність, милосердя, почуття взаємодопомоги. Обладнання: Лялька в національному костюмі, стрічки, таблиці, малюнки тварин, картки складів, букв, схеми складів. Тип уроку: Комбінований урок. Хід уроку 1. Організація класу 2. Повторення вивченого а) Вступне слово вчителя - Діти, подивіться, хто сьогодні завітав до нас на урок. Це Катруся – лялька в національному костюмі. - Чого не вистачає в костюмі? (Віночка) - Катруся не може вдягнути віночок, бо на ньому не вистачає стрічок. - Допоможемо Катрусі прив’язати стрічки у віночок? б) Читання алфавіту - Відшукайте ті букви, які ми вже вивчили - Які з них голосні? - Пригадайте букви, що позначають приголосні звуки - Ось ми і можемо прив’язати коричневу стрічку – це символ землі. в) Повторення вивченого тексту - Які оповідання читали на минулому уроці? («Мама і сини», «Ліс») - Хто може записати слова, що запам’яталися при читанні? - Відкрийте букварі і перевірте, чи правильно ви написали? - А тепер розставте склади на місця і прочитайте слова, які утворилися На – ли – лила На – лисо С – васи - Які слова утворилися? (насолили, носили, слава) - Ось тепер пов’яжемо ще одну стрічку до віночка жовту – символ сонця 3. Підготовка до ознайомлення з новою буквою а) Послухайте віршик і скажіть, який звук ви чули найчастіше Качки край копанки клопочуть Качаток кличуть під комиш. Кача впіймати кішка хоче, Катруся киці каже: «Киш!» - Який звук повторювався найчастіше? - Які слова запам’яталися із цим звуком? б) Зробити звуковий аналіз слів КАЧА і КИЦЯ - Тепер можемо прив’язати до віночка ще одну стрічку - Якого вона кольору? Блакитна – це символ неба. 4. Вивчення нового матеріалу а) Давайте всі вголос вимовте звук [к] - Цей звук голосний, чи приголосний? б) Гра «Спіймай звук» слова для гри: каштан, вінок, колосок, волошка, ромашка, голуб, травень. - А які ви знаєте слова зі звуком [к] ? в) Ознайомлення з буквою К,к (друкування у зошиті) г) Читання складів з буквою К,к (на таблицях, на ромашці) аоуі к какокукі с сасосусі в вавовуві н нанонуні д) Робота з Букварем 1) Читання таблиць в аналітико-синтетичній формі СОК КА КОЛОС КИЛИНА СКИ МА (Читають разом)(Читають самостійно) - Назвіть слова, де є 2 склади - Назвіть слова, де наголошений другий склад 2) Читання слів у колонках (Читають ланцюжком, вибірково) - Тепер прив’яжемо до віночка зелену стрічку – це символ рослин. 5. Фізкультхвилинка 6. Продовження роботи з підручником а) Розвиток мовлення. Бесіда за малюнком. б) Складання розповіді за малюнком в) Читання тексту г) Робота над багатозначністю слова КОСА - Чіпляємо до віночка білу стрічку – символ чистоти. 7. Закріплення вивченого матеріалу а) Мовна гра «Відгадай» - Півник «Голосисте горлечко» прочитати цю таблицю. Але що це? Десь пропали голосні звуки. Допоможіть йому прочитати слова. КВН ВНК КЛСК (КАВУН, ВІНОК, КОЛОСОК) - Яке з цих слів півник найбільше любить? - Виконайте звуковий аналіз цього слова? - 0 – 0 – 0 -(Колосок)\ - За таку допомогу Катруся одержує фіолетову стрічку – символ мудрості - Подивіться, що це за конверт? Тут якісь букви Н, І, В, К, О - Що б це означало? Яке слово можна з них скласти? (Вінок) - Діти, подивіться на наш віночок, він має багато стрічок, його вже може одягти Катруся, але щоб віночок не розсипався, пригадаймо, що ми вивчали сьогодні на уроці 8. Підсумок уроку Кожен гарно працював, Вінок плести помагав. І, трудились недарма Кожен знає букву «Ка». Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2688 | |
Д. Чередниченко «Рідні краєвиди». Л. Глібов «Зимня пісенька». «Сію, сію, посі... |
Охорона рослин |
Твоя квартира. Будь обережним |
Будівельний конструктор |
Сюжетна композиція. Послідовність дій під час виготовлення сюжетної композиці... |
Всього коментарів: 0 | |