Тема: Закріплення букви «ел».Читання складів, слів, тексту «Іван і Ліна» за Супутником БукваряМета: Закріплювати вміння читати склади, слова, речення з вивченими буквами. Вдосконалювати навички звукового аналізу слів. Вчити будувати звукові моделі. Виховувати в дітей почуття дружби. Обладнання: Каса букв, предметні малюнки, ілюстрації із зображенням Кота Леопольда, мишенят, плакат із загадками. Тип уроку: урок систематизації знань. Хід уроку 1. Організаційна частина. Вчитель: Всі почули ви дзвінок. Він покликав на урок. Кожен з вас приготувався, На перерві постарався. Зараз сядуть лиш дівчата, А за ними і хлоп’ята. Сіли рівно всі за парти, Ц, звичайно, вам не жарти. Ручки, ніжки порівняли . Щоб всі гарно працювали. Сьогодні у нас незвичайний урок. Сьогодні ми зробимо ще один крок, В країну відому, в країну чудову , Яка нас чекає й збагачує мову. -А урок наш почина , Весела та цікава гра. 2. Повторення вивченого матеріалу. а) Гра «М’ячик – загадайчик». Ось в руках у мене м’ячик, Він стрибає ,як той зайчик. Але м’ячик не простий. Він трішечки чарівний. Хто загадки відгадає , Той із ним пограє. Загадка 1. То не ляпка-закаляпка, Не карлючка на листку. Буква ?... зігнула лапку, Наче кішечка м’яку. (Буква «ел») Загадка 2. Вона руденька, Ще й хитренька , Не велика, не маленька. Вона вовчику сестричка. Здогадались-це..... . (Лисичка) Загадка 3. Летить птиця-лебедиця, А в ній люди сидять. (Літак) Вчитель: Назвіть перший звук у словах-відгадках. -Якою буквою він позначається на письмі? 3. Повідомлення теми і мети уроку. а) Діти, сьогодні я одержала листа від Кота Леопольда. Послухайте: «Дорогі друзі, вибачте, що я не можу прийти до вас. Винні у цьому мишенята. У двері моєї квартири вони поставили замок із секретом. І відчинять їх тільки тоді,коли я виконаю їхні завдання. Допоможіть мені. Кіт Леопольд» -Допоможемо Коту Леопольду вийти із своєї квартири? 4. Систематизація знань. а) Орфоепічна вправа. Скоромовка. Не жаліла мама мила , Мила мама милом Милу . б) Звуковий аналіз слова мило. в) Гра «Яка літера загубилася?» М И ...О, М А ...И Н А,М ...И Н ,В О ...И,...А Н, А ... ... А. г) Робота за Супутником Букваря. 1.Читання таблиці складів. 2.Читання слів у стовпчиках. -Який спільний склад в усіх словах? Прочитайте найкоротше слово .Яке слово найдовше? Складіть речення із кожним словом. 3. Робота за малюнком. Розвиток зв’язного мовлення. -Кого бачите на малюнку? -Куди прийшли діти? -Що вони робили коло річки? -Який настрій у дітей? -Як ви гадаєте,чому діти радіють? 4. Фізкультхвилинка. Встало вранці ясне сонце , Зазирнуло у віконце. Ми до нього потяглися, За промінчики взялися. Будем дружно присідати , Сонечко розвеселяти. Встали-сіли,встали-сіли: От уже й розвеселили! 5. Робота над текстом «Іван і Ліна». а) читає вчитель. -Чи відповідає текст малюнку? -Про кого йдеться в тексті? -Як звали хлопчика? -А дівчинку? б) Читання тексту учнями по 1-му реченню. (Вчаться інтонувати питальне та окличне речення). -Розкажіть, про кого ви прочитали в тексті. -Поміркуйте, які інші заголовки можна дати цьому тексту. в) Читання речення, поданого рукописним шрифтом . г) Складання звукових моделей слів: Ліна, лини, Леопольд. 6. Підсумки уроку. -Завдання Кота Леопольда виконані. -Яку букву закріпили? Які звуки вона позначає? 7. Поетична хвилинка. -Вставте потрібні слова: Ось і дзвоник пролунав, Він мені і вам ... , Що урок вже час кінчати, Треба йти ... . Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1521 | |
Два уроки поспіль. У царстві рослин |
Фантастичні образи |
Поняття про композицію як витвір мистецтва. Практична робота «Півник і курочк... |
Формування художньо-конструктивних навичок роботи в техніці паперопластики. П... |
Твоя квартира. Будь обережним |
Всього коментарів: 0 | |