Тема: Закріплення знань про звукові значення букв «Л», «л»Мета: Закріплювати вміння читати склади і слова з буквою «ел»; вчити читати речення і зв’язні тексти з вивченими літерами;вдосконалювати навички звукового та звуко-буквеного аналізу слів; розвивати зв’язне мовлення. Виховувати в дітей потребу дотримуватись правил особистої гігієни. Обладнання: предметні малюнки, звукові фішки, каса букв. Тип уроку: урок закріплення і вдосконаленнязнань. Хід урроку 1. Повторення вивченого. -Яку букву вивчали на попередньому уроці? Які звуки позначає ця буква? Назвіть слова з цими звуками. 2. Звуко-складовий аналіз слів: Леся, лось. 3.Читання з дошки таблиці складів. АИ І О У ВВАВИ ВІВО ВУ ЛЛАЛИЛіЛОЛУ ММАМИМІМОМУ ННАНИНІНОНУ 4. Вивчення нового матеріалу. а) Оголошення теми і мети уроку. На дошці -предметні малюнки: м’яч, машина, лялька, повітряний змій, робот. -Назвіть предмети. Як назвати їх одним словом? Які іграшки є у вас? Як ви ставитеся до них? -Сьогодні навчимося читати текст про те, як треба доглядати іграшки. б) Коротка бесіда за ілюстрацією в Букварі (ст.40). -Кого бачите на подвір’ї? Що вони роблять? Як ставляться дівчатка до своїх іграшок? в) Звуковий аналіз слів Ліна, Ніла. Викладення їх з літер розрізної азбуки. Зіставлення слів. г) Читання з Букваря слів:Ліна, Ніла, лила. 5. Фізкультхвилинка. Промовляння чистомовки з імітацією відповідних рухів: Ла-ла-ла-воду лила, Ло-ло-ло-їдемо в село, Лу-лу-лу-ідемо по селу, Ли-ли-ли-липку полили, Лі-лі-лі-рученьки малі. 6. Робота над текстом в Букварі (ст.40). а) Самостійне напівголосне читання . -Скільки речень прочитали? б) Читання учнями по одному реченню. -Про що дізналися? -Що робила Ліна? в) Читання хором. г) Вибіркове читання . -Прочитайте речення про те, що робили Ліна. А що робила Ніла? д) Читання тексту з дошки: Інна і Ліна –малі. Вони мили ..... . 7. Розгляд предметів особистої гігієни. На дошці – предметні малюнки: гребінець, зубна щітка, зубна паста , рушник, портфель. Вилучити «зайвий» предмет. 8. Робота в зошиті «Супутник Букваря. Від А до Я». (ст. 27 ). а) Написання друкованими літерами слів . б) Утворення і читання слів з розрізнених складів. в) Розвиток мовлення «З якої це казки?» г) Вивчення скоромовки. 9. Підсумок уроку. -Про кого сьогодні читали? Чи можна назвати дівчаток охайними? -Доберіть і вставте потрібні слова у загадці та відгадайте її: Мию, мию без жалю, Мию там, де.... . Цю роботу я .... . Та від неї худну. (Мило) Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1688 | |
Охорона рослин |
Вирощування рослин у закритому ґрунті. Відбір повноцінного насіння (коренів) ... |
ПІДГОТОВКА ДО УРОКУ-СВЯТА № 32. |
Спостереження та досліди. Практична робота. Дослідження дрібних деталей предм... |
Щоб бути здоровим і все встигати робити |
Всього коментарів: 0 | |