Тема: Звуки [з], [з\]. Позначення їх буквою «З» (зе). Текст «Весела зима»Мета: Ознайомити учнів з буквою «З»(зе), її назвою та звуковим значенням; вчити дітей правильно артикулювати звуки [з], [з\]; вправляти в читанні складів та слів з буквою «зе»; збагачувати активний словник учнів. Розвивати їх уважність, спостережливість. Виховувати любов до природи. Обладнання: каса букв, фішки для побудови звукових моделей , паперові сніжинки, таблиці для читання, предметні малюнки. Тип уроку: урок формування знань. Хід уроку 1. Організаційний момент. Дзвоник всім нам дав наказ: До роботи швидше,клас! Попрацюєм всі старанно, Щоб пройшов урок недарма. 2. Мотивація навчальної діяльності. -Сьогодні у нас незвичайний урок.У нас буде цікава зустріч. А з ким? Відгадайте: Стало біло навкруги, Я розтрушую сніги, Наганяю холоди, Воду сковую в льоди. В дружбі з дітьми я всіма, Здогадались? Я ..... . (Зима ) 3. Повідомлення теми і завдань уроку. -Зима завітала до нас, бо їй цікаво знати, як учні першого класу уже вміють читати . Зима приготувала для вас завдання. 4. Вивчення нового матеріалу . а) Виділення звука [з], [з\]. 1.Зима морозяна надворі, Замети білі на землі. Санчата на ставок з розгону Скотились весело з гори. 2.Загадка. Зроду рук своїх немає, А узори вишиває?(Мороз) б) Артикуляція звуків [з], [з\], визначення їх за звучанням . в) Зіставлення звуків [з] - [с], [з\] -[с\]. Учні повторюють за вчителем: за-са, зу-су, зи-си, зі- сі,зе-се, зо-со. г) «Повтори останній склад». Вибігла коза-за-за-за. Поїхали вози –зи-зи-зи. Випасли козу –зу-зу-зу. Ведмідь у тайзі –зі-зі-зі. 5. Звукові аналітико-синтетичні вправи. а) Гра «Розморозимо слово». -Зима заморозила слова. Потрібно розморозити їх. Із звуків скласти слова. [з,у,б]; [з\,і,р,к,а], [м,о,р,о,з ]; [З\,і,н,а];[ з,о,ш,и,т ]. б) Назвати перший та останній звуки у словах: зерно, завод, залізо, куліш, звірі. -Яке слово «зайве»? Чому? в) Складання схеми «зайвого» слова (куліш). г) Серед записаних слів вибрати те, яке підходить до схеми: =0- - 0. Зірка, злива, дрімав, Дніпро. 6. Підготовчі вправи до читання. а) Читання складової таблиці з Букваря. б) Читання «блискавкою» слів з карток. в) Робота в парах. Читання слів на сніжинках з пропущеними буквами. З...мам...роз 7. Фізкультхвилинка. Виконання вправ під музику. 8. Робота в зошитах «Супутник Букваря від А до Я» (ст. 42). а) Побудова звукових моделей слів: зошит, віз; б) Друкування букв «З» «з». 9. Робота за Букварем(ст.70-71). а) Читання тексту «Весела зима» вчителем. -Чи запам’ятали імена дітей? б) Вправляння у читанні «важких слів». Словникова робота. НасталаВізерунками Прикрасив Ковзанку Замурував Морозна Посадив Повезло в) Читання тексту учнями. -Яка пора року настала? г) Читання на увагу. 10. Гра «Віднови речення». Селом За озеро. Стали ковзани на Ми. 11. Підсумок уроку. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1912 | |
Хто ти. Які вони, який ти. Історія твого імені |
З чого складається комп’ютер |
Твої руки. Чутливість шкіри |
Корисні звички у спілкуванні з однолітками, дорослими людьми, членами своєї р... |
Згинання і складання паперу. Виготовлення іграшок із паперу. Жабка |
Всього коментарів: 0 | |