💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Звуки [з], [з\]. Позначення їх буквою «З» (зе). Текст «Весела зима»

Тема: Звуки [з], [з\]. Позначення їх буквою «З» (зе). Текст «Весела зима»

Мета: Ознайомити учнів з буквою «З»(зе), її назвою та звуковим значенням; вчити дітей правильно артикулювати звуки [з], [з\]; вправляти в читанні складів та слів з буквою «зе»; збагачувати активний словник учнів. Розвивати їх уважність, спостережливість.

Виховувати любов до природи.

Обладнання: каса букв, фішки для побудови звукових моделей , паперові сніжинки, таблиці для читання, предметні малюнки.

Тип уроку: урок формування знань.

Хід уроку

1. Організаційний момент.

Дзвоник всім нам дав наказ:

До роботи швидше,клас!

Попрацюєм всі старанно,

 Щоб пройшов урок недарма.

2. Мотивація навчальної діяльності.

-Сьогодні у нас незвичайний урок.У нас буде цікава зустріч. А з ким? Відгадайте:

Стало біло навкруги,

Я розтрушую сніги,

Наганяю холоди,

Воду сковую в льоди.

В дружбі з дітьми я всіма,

Здогадались? Я ..... . (Зима )

3. Повідомлення теми і завдань уроку.

-Зима завітала до нас, бо їй цікаво знати, як учні першого класу уже вміють читати .

Зима приготувала для вас завдання.

4. Вивчення нового матеріалу .

а) Виділення звука [з], [з\].

 1.Зима морозяна надворі,

 Замети білі на землі.

Санчата на ставок з розгону

Скотились весело з гори.

2.Загадка.

Зроду рук своїх немає,

А узори вишиває?(Мороз)

б) Артикуляція звуків [з], [з\], визначення їх за звучанням .

в) Зіставлення звуків [з] - [с], [з\] -[с\].

Учні повторюють за вчителем: за-са, зу-су, зи-си, зі- сі,зе-се, зо-со.

г) «Повтори останній склад».

Вибігла коза-за-за-за.

Поїхали вози –зи-зи-зи.

Випасли козу –зу-зу-зу.

Ведмідь у тайзі –зі-зі-зі.

5. Звукові аналітико-синтетичні вправи.

а) Гра «Розморозимо слово».

-Зима заморозила слова. Потрібно розморозити їх. Із звуків скласти слова.

[з,у,б]; [з\,і,р,к,а], [м,о,р,о,з ]; [З\,і,н,а];[ з,о,ш,и,т ].

б) Назвати перший та останній звуки у словах: зерно, завод, залізо, куліш, звірі.

-Яке слово «зайве»? Чому?

в) Складання схеми «зайвого» слова (куліш).

г) Серед записаних слів вибрати те, яке підходить до схеми: =0- - 0.

Зірка, злива, дрімав, Дніпро.

6. Підготовчі вправи до читання.

а) Читання складової таблиці з Букваря.

б) Читання «блискавкою» слів з карток.

в) Робота в парах. Читання слів на сніжинках з пропущеними буквами.

З...мам...роз

7. Фізкультхвилинка. Виконання вправ під музику.

8. Робота в зошитах «Супутник Букваря від А до Я» (ст. 42).

а) Побудова звукових моделей слів: зошит, віз;

б) Друкування букв «З» «з».

9. Робота за Букварем(ст.70-71).

а) Читання тексту «Весела зима» вчителем.

-Чи запам’ятали імена дітей?

б) Вправляння у читанні «важких слів». Словникова робота.

НасталаВізерунками

Прикрасив Ковзанку

Замурував Морозна

Посадив Повезло

в) Читання тексту учнями.

-Яка пора року настала?

г) Читання на увагу.

10. Гра «Віднови речення».

Селом За озеро.

Стали ковзани на Ми.

11. Підсумок уроку.



Джерело: noindex
Категорія: Навчання грамоти | Додав: SYLER (29.12.2013)
Переглядів: 1912 | Рейтинг: 0.0/0
Хто ти. Які вони, який ти. Історія твого імені
З чого складається комп’ютер
Твої руки. Чутливість шкіри
Корисні звички у спілкуванні з однолітками, дорослими людьми, членами своєї р...
Згинання і складання паперу. Виготовлення іграшок із паперу. Жабка
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]