Тема. Закріплення знань про вивчені звуки і букви. Читання тексту. Засвоєння правил поведінки в гостяхМета: повторити та закріпити знання учнів про вивчені звуки та букви; продовжувати формувати навичку правильного виразного свідомого читання; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати пам'ять, увагу, бажання більше читати; виховувати гарні манери, вміння правильно поводити себе в різних ситуаціях. Обладнання: малюнки казкових героїв, картки для складання звукових моделей, віяла з буквами, дощечки для малювання, магнітна азбука, костюми кролика, ведмедика, аудіо записи. Хід уроку I. Організація класу Розумні, мудрі та кмітливі Старанні дружні неліниві Відкритий урок проведемо, Щоб показати гуртом, Чого навчилися разом II. Повідомлення теми та мети уроку Слово вчителя: - Сьогодні урок незвичайний, бо до нас завітали гості. їм цікаво дізнатися, як працюють учні першого класу, чого навчилися за півроку, і я впевнена, що ми подаруємо цікавий урок, на якому покажемо, як навчилися читати, складати звукові моделі, грати в різноманітні ігри. До нас завітають казкові герої. III.Повторення вивченого матеріалу Слово вчителя: - Діти, скажіть,будь ласка, за допомогою чого спілкуються люди між собою? - На які групи поділяються звуки української мови? - Чим відрізняється одна група від іншої? - Закінчіть мої речення «Звуки об'єднуємо...» «Слова за змістом об'єднуємо...» - Давайте й ми з вами складемо речення зі словами, які ви придумаєте. 1. Гра «Склади речення з живих слів» До дошки викликаю п'ятьох учнів (це діти, які будуть виконувати роль слів), а іншим даю завдання скласти речення, в якому стільки слів, скільки дітей стоїть біля дошки. Пропоную дітям, які виступають в ролі слів, слова. Інші діти складають з них речення, правильно шикуючи «живі слова біля дошки. «Діти-слова» вимовляють свої слова, і у них виходить речення. Слово вчителя: - Молодці, ви гарно виконали завдання. А за допомогою чого можна записати слова в зошиті? - Давайте повторимо вивчені літери. - Яка з літер не позначає жодного звука? - Ви все так добре знаєте, але я спробую вас заплутати. 2. Гра «Піймай звук і познач його буквою» Учитель називає слово, а учні за допомогою віял з буквами показують букву, яка позначає перший звук у словах: День народження, Восьме березня; останній звук у словах: Новий рік, Різдво Христове; голосний звук у слові: Пасха. Слово вчителя: - Розумнички. Замініть перелічені мною слова одним словом. - Діти, а ви любите свята? - Слово «свято» приємне і гарне, тому давайте зробимо звуко - буквений аналіз цього слова на дошці, а звукову модель ви викладете на парті. Але я втомилася, тому прохаю моїх помічників перевірити правильність виконання цього завдання. 3. Гра-доручення «Я учитель» Учитель призначає трьох учнів виконувати роль учителя на даному етапі уроку. Слово вчителя: - Діти,а яке вам свято подобається найбільше і чому? - Які подарунки вам приносять найбільшу радість. - Добре, а зараз погляньте на листочки з малюнками (додаток 1), які лежать перед вами. Як ви бачите на них зображені різні предмети, перелічіть ті з них, які б ви могли подарувати своїм друзям, а які ні й чому? 4. Робота з малюнками (додаток 1) Слово вчителя: - Підкресліть синім олівцем малюнки, назви яких починаються з твердого приголосного і червоним - з м'якого приголосного. Фізкультхвилинка Слово вчителя: - Діти, що ми полюбляємо робити на свята? - Давайте подаруємо собі і гостям танок «Птахи у небі» Звучить повільна мелодія, учні повторюють рухи за вчителем. Слово вчителя: - Ой, діти, яка прикрість. Поки ми з вами танцювали, прилетіла Баба Яга і заплутала для вас наступне завдання, а я так розхвилювалася, що не можу виправити помилки. Допоможіть мені! 5. Гра «Знайди та встав пропущену літеру» Гвоздика Тюльпан Дзвіночки Троянда Мак Ромашка Учень зі столу вчителя бере потрібну букву на магнітній основі і ставить її на потрібне місце у слові. Слово вчителя: - Діти замініть ці слова одним словом. - Чи дарують квіти на свята, якщо так, то навіщо? - Перед вами лежать таблиці (додаток 2) зі складами, перевіримо чи вмієте ви їх читати 6. Читання складів «хвилею», «ланцюжком». Слово вчителя: - А зараз пограємо в гру «Шифрувальник» 7. Гра «Шифрувальник» (додаток 3) Перед учнями лежить друкований алфавіт, кожна літера якого має своє число, вчитель називає число, а діти на дощечках для малювання записують відповідну літеру. Мальвіна, Буратіно, Кролик, Попелюшка, Лісовик. Слово вчителя: - Скажіть де живуть ці слова? - Я пропоную вам зараз завітати в гості до казкових героїв. В цьому нам допоможе текст, який лежить перед вами (додаток 4). Та читати ми будемо його, граючи в гру «Вірю - не вірю» 8. Гра «Вірю - не вірю» Учитель читає текст роблячи в словах помилки, учні після почутої помилки промовляють «не вірю» і читають слово правильно. 9. Робота над текстом. Слово вчителя: - Діти, де живуть герої нашої казки? - Де вони навчаються? - Як звати їх вчительку? - На якому уроці були наші герої? - Що вивчають на цьому уроці? - В якій ситуації їм знадобляться правила, які вони щойно вивчили? - А які з цих правил запам'ятали ви? Фізкультхвилинка Слово вчителя: - Діти поки ви робили фізкультхвилинку Баба Яга нашепотіла мені на вушко, що не всі казкові герої були такі уважні, як ви на уроці. Я звичайно їй не повірила, але вона переконала зазирнути до казки про Вінні Пуха. Погляньмо разом. IV. Підсумок уроку 1. Слово вчителя: - Молодці, ви гарно працювали. Ми багато встигли. Наші гості посміхаються, а це значить- їм сподобалося. Казкові герої дякують вам за допомогу і передають солодощі. - Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2198 | |
Узгодженість декоративної прикраси із силуетною формою. Практична робота «Каз... |
Оздоблення серветки ручним швом «уперед голку» |
Урок людяності «Краса і добро врятує світ» |
Зима. Рослини взимку. Охорона здоров'я зимової пори |
Л. Забашта «Берізонька», Л. Костенко «Перекинута шпаківня». І. Сенченко «Жаль... |
Всього коментарів: 0 | |