Тема. Перевірка навичок написання рядкових і великих літер. Списування з друкованого текстуМета: перевірити уміння писати вивчені букви, слова з ними. Вчити виконувати мовні завдання. Розвивати зв’язне мовлення, пам'ять, увагу. Виховувати культуру поведінки, повагу до рідної мови. Урок – подорож. План і хід уроку. І. Організація класу Працюватимем старанно Щоб почути у кінці, Що у нашім першім класі Діти – просто молодці. - Подивіться один на одного і посміхніться, посміхніться мені, нашим гостям. Нехай настрій, який у вас зараз, супроводжує вас весь день. ІІ. Повторення та закріплення вивченого матеріалу. - У нас сьогодні урок незвичайний – урок – подорож. Але чим ми будемо подорожувати, яким транспортом? Загадка. По морю лебідь пливе, а на собі людей везе. (корабель) **Довідкове бюро Слово «корабель» походить від слова «кора». Раніше люди будували маленькі легенькі човни і обшивали їх березовою корою. Потім з’явилися дерев'яні човни з багатьма веслами з двох боків. Після них почали будувати вітрила, пароплави і, нарешті, атомні криголами. - Отже ми сьогодні здійснимо подорож «кораблем умінь». Подорожувати будемо морем Науки, а кінцевою зупинкою буде острів Знання. - Та щоб досягти мети потрібно зайти у кілька портів і виконати певні завдання. Вперед! Увага! Зупинка, порт «Каліграфічний» Загадка По подвір’ю ходить птах і читає по складах. (Півень) - Назвіть звуки у слові « півень». (На дошці зображають звукову модель.) - Складіть речення з цим словом. - Назвіть другий склад. Пропишемо каліграфічно склад вень. Вирушаємо далі, на нас чекають незвичайні пригоди. Порт «Казковий» - Яку літеру ми вивчали на попередніх уроках? (Ш) - Який звук вона позначає? Гра «Упіймай звук» - Я читаю віршик, а ви, почувши звук /ш/ плескаєте у долоньки. Шепче вітер: «Ша – ша – ша», Шубку білочка знайшла!». Шелестить трава похила: «Шубку білочка купила!». Шепчеш ти і вірю я: «Шубка в білочки своя». - Які слова ви запам’ятали із звуком /ш/? Складіть свої речення із цими словами. - Про яку тваринку йшла мова? Звукова модель слова «білочка» (малюнок). - Складіть речення зі словом «білочка» за такою схемою: . (Вибираємо найкраще речення, записуємо в зошит.) Фізкультхвилинка (під музичний супровід) - Наша подорож продовжується і ми наближаємось до наступного порту «Кольоровий» (завдання на картках різного кольору) - оскільки ми прямуємо до острову Знань ми повинні не лише гарно говорити, але й гарно писати. Дистанційний диктант (на аркуші блакитного кольору): Кожух, жаба, шуба, черешня, мишка, Христина. Гра «Інтерв’ю» - Яке слово написали з великої букви? Доведіть, чому так? Наведіть приклади слів, що пишуться з великої букви. Гра «Дослідники» (робота в групах) Із окремих слів скласти речення, використовуючи у ньому всі слова. Марічка пішла до лісу. З ялини впала шишка. Відлетіли перелітні птахи. - Кожна група записує в зошити те речення, яке вона склала. Порт «Творчий» - Сьогодні ми побуваємо у ролі творців. Утворіть, відновіть слова, які загубили свої букви: …кола, кни..а, у..ок, зо..ит, зозул…, у..ні. «Займи позицію» - Яке слово зайве? Чому? - Складіть речення із зайвим словом. Порт «Художній» Робота за малюнком (ілюстрація до казки «Півник і двоє мишенят») - Кого зобразив художник? До якої казки ілюстрація? - Яким зображений Півник? - Який характер у нього? Якими зображені мишенята? - Яким хочете бути ви: схожими на Півника чи на мишенят? Чому? Зачитую уривок із казки. От замісив півник тісто, приніс дрова, розпалив у печі. А як у печі нагоріло, поставив пиріжки випікатися. - Яке продовження казки? - Спишіть частинку казочки у свої зошити. (Вибірково перевіряю кілька робіт.) - Ось і прибули ми з вами на острів Знання. Усі знання, які ви отримали, повторили, закріпили візьміть із собою і використовуйте завжди і всюди. Бо як каже народна мудрість: «Знання за плечима не носять» - Чому так говорять, поясніть? ІІІ. Підсумок уроку - За час подорожі ми виконали безліч завдань, що їх пропонували нам у різних портах. - Який вид роботи вам найбільше сподобався? Чому? - Про що нове ви сьогодні дізнались? - Бажаю вам завжди досягати своєї мети, вміти використовувати свої знання у повсякденному житті. Дякую вам за старанну роботу і за цікаву подорож. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1908 | |
Екскурсія до краєзнавчого музею, шкільного «живого куточка», зоопарку (на виб... |
Повітря та його властивості. Демонстрація властивостей повітря |
Рослинний і геометричний орнамент. Практична робота «Гарний будинок» |
Предметна аплікація із рослинних форм. Зайчик |
Аплікація із рослинних форм |
Всього коментарів: 0 | |