Тема: Закріплення букви «зе». Відпрацювання літературної вимови слів з вивченими звуками. Бесіда на тему «Зимові розваги»Мета: Закріпити знання про букву «зе»; формувати мовленнєві уміння; вчити передавати зміст прочитаного; удосконалювати вміння виконувати звуко-буквений аналіз слів, виробляти навички свідомого, правильного, виразного читання; закріплювати вміння зв’язано висловлювати свої думки; розвивати пам’ять, увагу, мовленнєві й пізнавальні уміння учнів; виховувати любов до природи. Обладнання: Картина зими, сніговик, сніжинки, картки, конверт із завданням та листом Хід уроку І. Організаційний момент 1. Психологічна розминка «Посміхнись» Давайте усмішки всім дарувати: І друзям, і гостям, і мамі, і татові. Хай радість злітає у небо, як птах, І добрі слова у всіх нас на устах! ІІ. Тема та мета уроку Сьогодні буквочка нова До класу нашого прийшла, З собою вісточку вона Про пору року принесла. Пора ця гарна, снігова Розвеселяє всіх вона. Діток на вулицю скликає Та свята гарні відмічає. - Тож яка це пора року? ІІІ. Мотивація навчальної діяльності 1. Бесіда Сьогодні до нас на урок завітала гостя. Хто ж до нас завітав? Давайте спробуємо відгадати. Що за диво? Все село Білим пухом занесло. Див тут зовсім і нема, То до нас прийшла зима. - Так, правильно зима. От і сьогодні до нашого класу прийшла зима подивитися на вас, які ви хороші. Подивіться, яка вона гарна, хусткою розшитою вкрита. - А чим гарна зима? Які свята взимку чекають дорослі та малі? Зима привезла до нас лист від Дідуся Мороза. Лист Дорогі діти. Я вже збираюся в дорогу до вас у гості. А в листі надсилаю свого друга. Якщо ви будете уважні та старанні, ви його зберете. До побачення. Ваш друг Дідусь Мороза. - Давайте подивимося у конверт. Що ж там лежить ще? Якісь кружечки. Давайте їх спробуємо скласти. Який візьмемо перший? - Діти, щоб скласти кружечки ми повинні виконати завдання. ІV. Актуалізація знань 1. Прийом «Мозковий штурм» - Що таке мовлення? Яке буває мовлення? З чого складається мовлення? - На які групи діляться наші звуки і букви? - Що знаємо про голосні звуки? Приголосні звуки? 2. Звуко-буквений аналіз слова «зима» - Молодці, діти! Зима вами дуже задоволена. Вона дарує вам сніжинки. Тому ми можемо прикріпити перше коло. ФІЗХВИЛИНКА V. Закріплення вивченого матеріалу 1. Повторення про букву «зе», звуки [з], [з'] - Яка буває буква «зе»? - Які звуки вона позначає? 2. Гра «Впізнай звук». (Учні плескають в долоні, почувши звуки [з], [з']) Мороз, санки, ковзани, завія, віхола, лижі, заметіль, вітер, заєць, завірюха, сніг, хурделиця. - Як назвемо слова «завія, віхола, заметіль, завірюха, хурделиця»? (синоніми) 3. Гра «День і ніч» Придумати слова зі звуками [з], [з']. 4. Робота зі скоромовкою Зіна в зарості пішла, Зіна зайчика знайшла. Заховала у корзинку, Зверху кинула хустинку. Зайчик хитрий був, як лис, З-під хустинки втік у ліс. 5. Розвиток читацьких вмінь Піраміда лід сани вітер сніжок заметіль хурделиця - До якої пори року віднесемо ці слова? - Яке найдовше слово? - Складіть речення зі словами. (Учні рахують кількість слів у реченні) - Молодці, діти! Ви знову впоралися із завданням. І час прикріпити друге коло. Дихальна гімнастика Уявіть, що ми зараз ідемо по вулиці. Тихо падає сніжок. Повітря чисте, морозне. Давайте з вами зараз подихаємо цим чистим повітрям, тим самим перепочинемо й наберемося енергії для розумової діяльності. Релаксація: Як гарно тут красою милуватись, Вітання всім знайомим посилати. Та про здоров’я наше піклуватись, І свіжі пахощі з повітря і надихати. VІ. Робота над новим матеріалом 1. Метод «Шифрувальник» - Завіяла хурделиця, задув вітер та переплутав букви і розсипав слово. - Прочитайте, що записано на дошці? сеВела мази 2. Метод «Передбачення» - Як ви вважаєте, про що буде йти мова в тексті, прочитавши назву? 3. Метод «Асоціативний кущ» - Які асоціації виникають зі словом «зима»? 4. Словникова робота. Пояснення значень слів. Читання слів. прикрасив ковзанка візерунками ковзани замурував посадив - Як називаються слова «ковзани, ковзанка»? (споріднені) 5. Показове читання Гімнастика для очей 6. Читання тексту учнями «ланцюжком» 7. Відповіді на запитання - Яка настала пора року? - Що зробив мороз? - Що зробив тато? - Прочитайте, що зробив Дмитрик? - Як написано слова «Дмитрик, Зіна»? Чому? - Молодці. Гарно попрацювали. Час прикріпити третє коло 8.Самостійне читання тексту 9. Вправа «Взаємні запитання» 10. Робота зі скоромовкою у підручнику - Прикріпимо відерце нашому сніговичку. Оздоровча фізхвилинка Масаж точок акупунктури (Дії при нежиті) Непарна точка розташована в центрі між бровами на початку перенісся. Парні точки біля крил носа на коренях зубів. Парні точки посередині брів. Парні точки в центрі скронь. Парні точки біля вух. 11. Написання листа Діду Морозу - Діти! Ми виконали прохання Діда Мороза і зібрали його друга сніговика. Тепер давайте напишемо листа Діду Морозу й попросимо у нього подарунок. (Діти малюють малюнок). У нашого сніговика є поштова сумка. Дід Мороз живе далеко на півночі в Лапландії і ми сніговичка відправимо до Дідуся Мороза відвезти ваші листи, бо він не боїться морозу. Підпишіть листа, щоб Дід Мороз знав, кому відправити подарунки. Зберемо ваші листи та покладемо в сумку сніговику. Щоб нашому сніговику було морозно, ми подаруємо йому багато сніжинок. Давайте всі причепимо сніжинки. (Так поступово на дошці з’являється сніговик і прикріплюються сніжинки.) VІІ. Підсумок уроку Гра «Мікрофон» - Які звуки ми повторили? - Про яку пору року читали? - Чим вам подобається ця пора року? - Чи сподобався вам урок? - Якими ви були на уроці? - Якими враженнями від уроку ви поділитеся вдома? - Дякую за роботу. А зима вам дарує за плідну роботу гарні сніжинки. Підніміть їх уверх і подивіться, який у нас чудовий снігопад. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1627 | |
Аплікація із рослинних форм |
Предметна аплікація із рослинних форм. Зайчик |
Уроки чемності |
Охорона тварин. Турбота людей про тварин |
Щоб бути здоровим і все встигати робити |
Всього коментарів: 0 | |