💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Виконання творчих завдань

Урок  216 (письмо)

Тема: Виконання творчих завдань

Мета: удосконалювати графічні навички; вчити працювати в парах, групах; формувати вміння міркувати, аналізувати; розвивати увагу, зв'язне мовлення; виховувати у дітей охайність, старанність, дисциплінованість, інтерес до навчання, ввічливе ставлення до людей.

Обладнання: картки для роботи в парах, в групах, малюнок сонечка, хлопчика Знайка, бліцкартки із записаними складами.

ХІД УРОКУ

I. Організаційний момент

II. Повідомлення теми та завдань уроку

- Сьогодні до нас на урок завітав гість. А хто саме, ви дізнаєтесь, коли розшифруєте слово.

- Як звати нашого гостя? (Знайко)

- Як ви гадаєте, чому його так називають?

- Знайко дуже полюбляє мандрувати. Різні країни він побачив, багато цікавого дізнався. І сьогодні він запрошує вас до однієї з країн. Назва її... (на дошці вчитель відкриває запис) - Дивослово.

- Які два слова утворюють цю назву?

- Що таке диво? Як інакше можна назвати щось неймовірне, надзвичайне?

- Хто, на вашу думку, мешкає у країні Дивослово?

- Якими можуть бути слова?

Учні, які підготувалися заздалегідь, розповідають вірш.

Бог дав людині слово,

Чи є цінніше що?

Немов весна чудове І радісне воно.

Коли те слово щире,-

Тремтить, горить душа.

Коли ж воно фальшиве,-

Засмучена вона.

Підняти може слово І звеселити всіх.

А як же це чудово,

Коли лунає сміх!

Отож, цінуймо слово,

Що душу ожив ля.

Що мовлене з любов'ю,

З любов'ю вироста.

- Отже, помандруємо країною Дивослово, дивуватимемось і навчатимемось.

 Фізкультхвилинка (музична)

III. Виконання творчих вправ

1 Розминка "Добери кінцівку"

- Будьте уважними: по закінченні розминки вам потрібно буде вказати кількість дібраних слів.

o Йде цапок - зійди з дороги, бо у цапа гострі - ... (роги).

o Я по мед до вулика пішла,

Там мене ужалила... (бджола).

o По дорозі жук повзе, на спині листок... (везе).

o Ходить лісом їжачок,

В нього шубка з... (колючок).

o Вночі їй завжди півник сниться,

Вона не курка, а... (лисиця).

o Великі очі й голова -

Це не Колобок, а... (сова).

2 Каліграфічна хвилинка

- Скажіть, скільки слів-відгадок ви дібрали. Пригадайте їх. (Учитель на дошці виставляє картки зі словами.)

- Назвіть перший звук у кожному слові. Запишіть рядкову букву, якою позначається цей звук на письмі.

Повторення правил сидіння за партою, вимог щодо того, як тримати ручку й розміщувати зошит під час письма.

3 Гра "Слово в слові"

Миколайчик, доля, колеги, васильки.

- У кожному слові "сховалось" ім'я. Знайдіть його. Запишіть. З якої букви писатимете імена?

- Якому імені відповідає подана звукова модель?

о-о-

4 Самостійна робота "Утвори і запиши слово"

На бліц-картках учитель показує склади. Учні додають ще один, утворене слово записують у зошит.

Ма-, ру-, у-, при-, жи-.

- Зачитайте утворені слова.

 Фізкультхвилинка (пальчикова гімнастика)

5 Робота в парах

- Прочитайте речення. Поясніть його зміст. Безтруданемаплода.

6 Робота в групах

1) Поділ на групи.

2) Виконання завдання.

- Розмістити і записати речення так, щоб вийшов текст.

1-ша картка

Зайшла в автобус бабуся. Бабуся подякувала Ігореві й сіла.

Ігор схопився з місця. їхав Ігор з мамою трамваєм.

2-га картка

Все тіло їжака вкрите голками. Тато подарував Юркові їжака. Котик хотів погратися їжаком. Мурчик поколов свої лапки.

3-тя картка

Однокласники принесли домашнє завдання. Захворів Максим. Друзі допомогли розв'язати задачу. До хворого прийшли Андрій і Володя.

3) Презентація груп.

IV. Розвиток мовлення

- Розшифруйте словосполучення.

вніріЧа васло

- Як ви розумієте вислів чарівні словаї

- Наведіть приклади чарівних слів, поясніть їх уживання.

V. Підсумок уроку

- Хто завітав до нас на урок?

- До якої країни ми здійснили подорож?

 Гра "Домалюй промінчик"

На дошці - малюнок усміхненого сонечка без промінчиків. Учитель запитує, учні відповідають і прикладають промінчик до сонечка. Слова-відповіді записані на промінчиках.

o Вранці, прийшовши до школи, ви говорите... (доброгоранку).

o Вам допомогли щось зробити, ви говорите... (дякую).

o Якщо звертаєтесь з проханням, не забувайте слова... (будь ласка).

o Коли йдете додому, потрібно сказати... (до побачення).

o Якщо когось випадково штовхнули, ви говорите... (вибачте).



Джерело: noindex
Категорія: Навчання грамоти | Додав: SYLER (27.12.2013)
Переглядів: 1490 | Рейтинг: 0.0/0
Створення художнього декоративного образу. Практична робота «Чарівний птах»
Фрукти та овочі виліплені із пластиліну
Твоя країна — Україна. Символи держави
Смішинки-веселинки. М. Хоросницька «Матусин заповіт», «Дві душі», «Обіцянка»
Материнська свята доброта. Урок позакласного читання
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]