Урок 216 (письмо) Тема: Виконання творчих завданьМета: удосконалювати графічні навички; вчити працювати в парах, групах; формувати вміння міркувати, аналізувати; розвивати увагу, зв'язне мовлення; виховувати у дітей охайність, старанність, дисциплінованість, інтерес до навчання, ввічливе ставлення до людей. Обладнання: картки для роботи в парах, в групах, малюнок сонечка, хлопчика Знайка, бліцкартки із записаними складами. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Повідомлення теми та завдань уроку - Сьогодні до нас на урок завітав гість. А хто саме, ви дізнаєтесь, коли розшифруєте слово. - Як звати нашого гостя? (Знайко) - Як ви гадаєте, чому його так називають? - Знайко дуже полюбляє мандрувати. Різні країни він побачив, багато цікавого дізнався. І сьогодні він запрошує вас до однієї з країн. Назва її... (на дошці вчитель відкриває запис) - Дивослово. - Які два слова утворюють цю назву? - Що таке диво? Як інакше можна назвати щось неймовірне, надзвичайне? - Хто, на вашу думку, мешкає у країні Дивослово? - Якими можуть бути слова? Учні, які підготувалися заздалегідь, розповідають вірш. Бог дав людині слово, Чи є цінніше що? Немов весна чудове І радісне воно. Коли те слово щире,- Тремтить, горить душа. Коли ж воно фальшиве,- Засмучена вона. Підняти може слово І звеселити всіх. А як же це чудово, Коли лунає сміх! Отож, цінуймо слово, Що душу ожив ля. Що мовлене з любов'ю, З любов'ю вироста. - Отже, помандруємо країною Дивослово, дивуватимемось і навчатимемось. Фізкультхвилинка (музична) III. Виконання творчих вправ 1 Розминка "Добери кінцівку" - Будьте уважними: по закінченні розминки вам потрібно буде вказати кількість дібраних слів. o Йде цапок - зійди з дороги, бо у цапа гострі - ... (роги). o Я по мед до вулика пішла, Там мене ужалила... (бджола). o По дорозі жук повзе, на спині листок... (везе). o Ходить лісом їжачок, В нього шубка з... (колючок). o Вночі їй завжди півник сниться, Вона не курка, а... (лисиця). o Великі очі й голова - Це не Колобок, а... (сова). 2 Каліграфічна хвилинка - Скажіть, скільки слів-відгадок ви дібрали. Пригадайте їх. (Учитель на дошці виставляє картки зі словами.) - Назвіть перший звук у кожному слові. Запишіть рядкову букву, якою позначається цей звук на письмі. Повторення правил сидіння за партою, вимог щодо того, як тримати ручку й розміщувати зошит під час письма. 3 Гра "Слово в слові" Миколайчик, доля, колеги, васильки. - У кожному слові "сховалось" ім'я. Знайдіть його. Запишіть. З якої букви писатимете імена? - Якому імені відповідає подана звукова модель? о-о- 4 Самостійна робота "Утвори і запиши слово" На бліц-картках учитель показує склади. Учні додають ще один, утворене слово записують у зошит. Ма-, ру-, у-, при-, жи-. - Зачитайте утворені слова. Фізкультхвилинка (пальчикова гімнастика) 5 Робота в парах - Прочитайте речення. Поясніть його зміст. Безтруданемаплода. 6 Робота в групах 1) Поділ на групи. 2) Виконання завдання. - Розмістити і записати речення так, щоб вийшов текст. 1-ша картка Зайшла в автобус бабуся. Бабуся подякувала Ігореві й сіла. Ігор схопився з місця. їхав Ігор з мамою трамваєм. 2-га картка Все тіло їжака вкрите голками. Тато подарував Юркові їжака. Котик хотів погратися їжаком. Мурчик поколов свої лапки. 3-тя картка Однокласники принесли домашнє завдання. Захворів Максим. Друзі допомогли розв'язати задачу. До хворого прийшли Андрій і Володя. 3) Презентація груп. IV. Розвиток мовлення - Розшифруйте словосполучення. вніріЧа васло - Як ви розумієте вислів чарівні словаї - Наведіть приклади чарівних слів, поясніть їх уживання. V. Підсумок уроку - Хто завітав до нас на урок? - До якої країни ми здійснили подорож? Гра "Домалюй промінчик" На дошці - малюнок усміхненого сонечка без промінчиків. Учитель запитує, учні відповідають і прикладають промінчик до сонечка. Слова-відповіді записані на промінчиках. o Вранці, прийшовши до школи, ви говорите... (доброгоранку). o Вам допомогли щось зробити, ви говорите... (дякую). o Якщо звертаєтесь з проханням, не забувайте слова... (будь ласка). o Коли йдете додому, потрібно сказати... (до побачення). o Якщо когось випадково штовхнули, ви говорите... (вибачте). Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1490 | |
Створення художнього декоративного образу. Практична робота «Чарівний птах» |
Фрукти та овочі виліплені із пластиліну |
Твоя країна — Україна. Символи держави |
Смішинки-веселинки. М. Хоросницька «Матусин заповіт», «Дві душі», «Обіцянка» |
Материнська свята доброта. Урок позакласного читання |
Всього коментарів: 0 | |