У розділі матеріалів: 1349
Показано матеріалів: 841-850
Сторінки: «« 1 2 ... 83 84 85 86 87 ... 134 135 »»

УРОК 111

Тема: Письмова нумерація чисел першої сотні: читання чисел, записаних у нумераційній таблиці. Порівняння виразів і числа. Знаходження значень виразів на дві дії

Мета: ознайомити учнів з письмовою нумерацією чисел першої сотні; формувати вміння читати числа, записані в нумераційній таблиці, порівнювати вирази і числа, знаходити значення виразів на дві дії; розвивати спостережливість, кмітливість; виховувати уважність.

1 Клас | Математика | Переглядів: 4396 | Додав: SYLER

УРОК 110

Тема: Порівняння чисел і виразів із застосуванням знаків «більше», «менше». Сантиметр, дециметр, метр. Вимірювання метром

Мета: ознайомити з новою одиницею вимірювання довжини — метром; співвідношеннями між одиницями довжини; закріпити вміння вимірювати довжину предметів різними одиницями довжини; закріпити усну нумерацію чисел в межах 100; розвивати обчислювальні навички; формувати вміння порівнювати вирази і числа, використовуючи знаки «більше», «менше»; розвивати довільну увагу, уяву; розширювати світогляд учнів.

1 Клас | Математика | Переглядів: 5649 | Додав: SYLER

УРОК 109

Тема: Лічба десятками. Утворення чисел з десятків та одиниць. Творча робота над задачею

Мета: формувати в учнів уміння лічити десятками; утворювати числа з десятків і одиниць; удосконалювати обчислювальні навички, вміння розв'язувати прості і складені задачі; розвивати кмітливість, мислення дітей; виховувати інтерес до математики.

1 Клас | Математика | Переглядів: 4644 | Додав: SYLER

УРОК 108

Тема: Утворення і назви чисел від 90 до 100. Складання виразів на дві дії за текстовою умовою

Мета: ознайомити учнів з утворенням і назвами чисел від 89 до 100; вправляти в лічбі в межах 100; формувати вміння складати вирази на дві дії; виховувати інтерес до предмета, дбайливе ставлення одне до одного, етичні навички.

1 Клас | Математика | Переглядів: 2841 | Додав: SYLER

УРОК 107

Тема: Утворення і назви чисел від 40 до 89. Знаходження значень виразів, що містять дужки. Розв'язування складених задач

Мета: ознайомити учнів з утворенням і назвами чисел від 40 до 89; вправляти в знаходженні значень виразів, які містять дужки; розвивати вміння розв'язувати задачі; виховувати уважність.

1 Клас | Математика | Переглядів: 2392 | Додав: SYLER

УРОК 106

Тема: Утворення і назви чисел від 21 до 39. Розв'язування складених задач

Мета: ознайомити учнів з утворенням і назвами чисел від 21 до 39; вчити лічити в межах 39; вправляти у розв'язуванні складених задач; розвивати мислення; виховувати уважність.

1 Клас | Математика | Переглядів: 2499 | Додав: SYLER

УРОК 105

Тема: Знаходження значень виразів з дужками. Розв'язування задач на дві дії

Мета: формувати вміння обчислювати вирази з дужками, розв'язувати текстові і логічні задачі, розпізнавати многокутники; удосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення; виховувати уважність.

1 Клас | Математика | Переглядів: 2115 | Додав: SYLER

УРОК 104

Тема: Вирази з дужками. Порядок виконання дій у виразах, що містять дужки. Задачі на дві дії

Мета: ознайомити учнів з виразами, у яких використовуються дужки; дати уявлення про правила порядку дій у виразах з дужками; сприяти розвитку амінь і навичок розв'язування текстових завдань; виховувати в учнів моральні якості (організованість і доброзичливість).

1 Клас | Математика | Переглядів: 4854 | Додав: SYLER

УРОК 103

Тема: Периметр трикутника. Розв'язування задач двома способами (ознайомлення)

Мета: ознайомити учнів із розв'язуванням задач двома способами; навчити знаходити периметр трикутника; удосконалювати обчислювальні навички, вміння порівнювати вирази; розвивати логічне мислення учнів; виховувати почуття взаємодопомоги.

1 Клас | Математика | Переглядів: 2314 | Додав: SYLER

УРОК 102

Тема: Периметр чотирикутника. Розв'язування задач за даним планом

Мета: вчити учнів знаходити периметр чотирикутника; вдосконалювати обчислювальні навички, формувати вміння пояснювати задачі; розвивати логічне мислення, математичне мовлення учнів, уміння аналізувати; формувати потребу розв'язувати поставлені завдання швидко і правильно, навички роботи в парі і групі; виховувати навчальну активність.

1 Клас | Математика | Переглядів: 2364 | Додав: SYLER