Показано матеріалів: 861-870
|
УРОК 90 Тема: Вправи і задачі на засвоєння вивчених таблиць додавання і віднімання. Задача, до якої поставлено два запитанняМета: вдосконалювати обчислювальні навички в межах 10; продовжити формувати вміння використовувати прийоми обчислень для розвитку навичок швидкої лічби; розвивати вміння розв'язувати задачі, до яких поставлено два запитання; виховувати пізнавальний інтерес до вивчення математики. |
|
УРОК 89 Тема: Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 6Мета: закріпити знання таблиць додавання і віднімання числа 6; розвивати вміння розв'язувати задачі і приклади вивчених видів; формувати вміння використовувати прийоми обчислень для розвитку навичок швидкої лічби; виховувати пізнавальний інтерес до вивчення математики. |
|
УРОК 91 Тема: Таблиця додавання числа 7. Попереднє ознайомлення із задачею на знаходження невідомого від'ємникаМета: розглянути випадки додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток виду □ + 7; продовжувати складання таблиці додавання; ознайомити із задачею на знаходження невідомого від'ємника; розвивати обчислювальні навички, спостережливість, логічне мислення учнів; виховувати уважність. |
|
УРОК 88 Тема: Таблиця віднімання числа 6. Попереднє ознайомлення із задачами на знаходження невідомого зменшуваногоМета: ознайомити учнів з прийомами віднімання одноцифрових чисел з переходом через десяток (віднімання частинами); скласти таблицю віднімання числа 6 з переходом через десяток; вдосконалювати обчислювальні навички; вчити розв'язувати задачі на знаходження невідомого зменшуваного; виховувати акуратність, працьовитість. |
|
УРОК 87 Тема: Таблиця додавання числа 6. Задачі, до яких поставлено два запитанняМета: розглянути випадки додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток виду Ц + 6; продовжувати складання таблиці додавання; продовжувати роботу над задачами і виразами вивчених видів; розвивати обчислювальні навички, спостережливість, логічне мислення учнів; виховувати уважність. |
|
УРОК 86 Тема: Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 5Мета: закріпити знання таблиць додавання і віднімання числа 5; розвивати вміння розв'язувати задачі вивчених видів; формувати вміння використовувати прийоми обчислень для розвитку навичок швидкої лічби; виховувати пізнавальний інтерес до вивчення математики. |
|
УРОК 85 Тема: Таблиця віднімання числа 5. Підготовча робота до розв'язування задач на дві діїМета: ознайомити учнів з прийомами віднімання одноцифрових чисел з переходом через десяток (віднімання частинами); скласти таблицю віднімання числа 5 з переходом через десяток; удосконалювати обчислювальні навички; вчити розв'язувати задачу на дві дії; виховувати акуратність, працьовитість. |
|
УРОК 83 Тема: Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 4. Порівняння задач на знаходження суми і на збільшення числа на кілька одиницьМета: закріпити знання таблиць додавання і віднімання числа 4; розвивати вміння розв'язувати задачі вивчених видів; формувати вміння використовувати прийоми обчислень для розвитку навичок швидкої лічби; виховувати пізнавальний інтерес до вивчення математики. |
|
УРОК 84 Тема: Таблиця додавання числа 5. Складання прикладів за числовою шкалою. Складання і розв'язування задач за малюнкомМета: ознайомити учнів з прийомами додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток (додавання частинами); скласти таблицю додавання числа 5 з переходом через десяток; розвивати вміння доповнювати одноцифрове число до 10; формувати вміння використовувати прийоми обчислень для розвитку навичок швидкої лічби; виховувати пізнавальний інтерес до вивчення математики. |
|
УРОК 82 Тема: Таблиця віднімання числа 4. Складання прикладів за шкалою лінійки. Розпізнавання многокутниківМета: ознайомити учнів з прийомами віднімання одноцифрових чисел з переходом через десяток (віднімання частинами); скласти таблицю віднімання числа 4 з переходом через десяток; розвивати вміння розв'язувати задачі і приклади вивчених видів; удосконалювати обчислювальні навички, вміння розпізнавати многокутники; виховувати акуратність, працьовитість. |