Показано матеріалів: 821-830
|
УРОК 132 Тема: Застосування загального правила віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток до обчислень виду: 79 - 40; 79 - 4. Складання задач за малюнкамиМета: учити застосовувати загальне правило віднімання двоцифрових чисел до обчислень виду 79 - 40; 79 - 4; формувати вміння розв'язувати задачі; розвивати увагу, пам'ять; виховувати ощадливість. |
|
УРОК 131 Тема: Віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток (закріплення). Задачі на дві дії, у яких потрібно результат першої дії порівняти з одним із даних задачіМета: закріпити знання загального випадку віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток; формувати вміння розв'язувати задачі на дві дії, у яких треба порівняти результат першої дії з одним з даних задачі; розвивати логічне мислення; виховувати інтерес до математики. |
|
УРОК 130 Тема: Віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток (загальний випадок)Мета: ознайомити учнів із загальним випадком віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток; закріплювати обчислювальні навички; вправляти у розв'язуванні складених задач; розвивати логічне мислення, уважність; виховувати повагу одне до одного. |
|
УРОК 129 Тема: Числові вирази. Складання задач за розв'язкомМета: ознайомити учнів з термінами «числовий вираз», «значення числового виразу»; розвивати обчислювальні навички, вміння розв'язувати задачі, логічне мислення; виховувати любов до математики, допитливість. |
|
УРОК 128 Тема: Квадрат. Периметр квадрата. Застосування різних способів знаходження суми двоцифрових чиселМета: навчити розрізняти квадрат за істотними ознаками; узагальнити і систематизувати уміння учнів розв'язувати приклади і задачі на вивчені випадки знаходження суми двоцифрових чисел; закріпити вміння складати і розв'язувати задачі за малюнками; розвивати пізнавальну активність, уміння спостерігати і порівнювати, робити висновки, висловлювати власну думку; виховувати культуру розумової праці. |
|
УРОК 127 Тема: Застосування загального правила додавання двоцифрових чисел до обчислень виду: 20 + 47; 2 + 47. Розв'язування задач складанням виразуМета: формувати вміння застосовувати загальне правило додавання двоцифрових чисел до окремих випадків, коли в першому доданку відсутні десятки або одиниці; вдосконалювати обчислювальні навички, вміння розв'язувати текстові задачі складанням виразу, порівнювати вираз і число; розвивати вміння грамотно, логічно давати повні відповіді на запитання, доводити, аргументувати власну думку; виховувати інтерес до предмета. |
|
УРОК 125 Тема: Додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Задачі, які двічі містять відношення «на... більше» («менше»). Поняття «довжина» і «ширина» прямокутникаМета: вправляти учнів у розв'язуванні прикладів і задач на додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток; дати поняття довжини і ширини прямокутника; розвивати логічне мислення; виховувати акуратність, повагу одне до одного, бажання вчасно прийти на допомогу. |
|
УРОК 126 Тема: Застосування загального правила додавання двоцифрових чисел до випадку обчислень виду: 50 + 30; 54 + 3. Виконання учнями короткого запису задачі у зошиті. Порівняння довжин відрізківМета: формувати вміння застосовувати загальне правило додавання двоцифрових чисел до окремих випадків, коли в одному з доданків відсутні десятки або одиниці; вдосконалювати обчислювальні навички, уміння розв'язувати текстові задачі; розвивати логічне мислення, навички самостійної роботи; виховувати інтерес до предмета. |
|
УРОК 124 Тема: Додавання й віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Загальний випадок. Задачі на дві діїМета: Проаналізувати помилки, допущені у контрольній роботі; провести роботу над типовими помилками; ознайомити учнів із додаванням двоцифрових чисел без переходу через десяток; розвивати логічне мислення; прищеплювати бажання вчитися, інтерес до математики. |
|
УРОК 122 Тема: Повторення й закріплення вивченого матеріалуМета: провести роботу над помилками, допущеними у самостійній роботі; формувати вміння і навички розв'язання задач на дві дії, обчислювальні навички; розвивати математичне мовлення, увагу, пам'ять; прищеплювати любов до предмета. |