У розділі матеріалів: 1349
Показано матеріалів: 821-830
Сторінки: «« 1 2 ... 81 82 83 84 85 ... 134 135 »»

УРОК 132

Тема: Застосування загального правила віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток до обчислень виду: 79 - 40; 79 - 4. Складання задач за малюнками

Мета: учити застосовувати загальне правило віднімання двоцифрових чисел до обчислень виду 79 - 40; 79 - 4; формувати вміння розв'язувати задачі; розвивати увагу, пам'ять; виховувати ощадливість.

1 Клас | Математика | Переглядів: 2419 | Додав: SYLER

УРОК 131

Тема: Віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток (закріплення). Задачі на дві дії, у яких потрібно результат першої дії порівняти з одним із даних задачі

Мета: закріпити знання загального випадку віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток; формувати вміння розв'язувати задачі на дві дії, у яких треба порівняти результат першої дії з одним з даних задачі; розвивати логічне мислення; виховувати інтерес до математики.

1 Клас | Математика | Переглядів: 1888 | Додав: SYLER

УРОК 130

Тема: Віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток (загальний випадок)

Мета: ознайомити учнів із загальним випадком віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток; закріплювати обчислювальні навички; вправляти у розв'язуванні складених задач; розвивати логічне мислення, уважність; виховувати повагу одне до одного.

1 Клас | Математика | Переглядів: 3571 | Додав: SYLER

УРОК 129

Тема: Числові вирази. Складання задач за розв'язком

Мета: ознайомити учнів з термінами «числовий вираз», «значення числового виразу»; розвивати обчислювальні навички, вміння розв'язувати задачі, логічне мислення; виховувати любов до математики, допитливість.

1 Клас | Математика | Переглядів: 2991 | Додав: SYLER

УРОК 128

Тема: Квадрат. Периметр квадрата. Застосування різних способів знаходження суми двоцифрових чисел

Мета: навчити розрізняти квадрат за істотними ознаками; узагальнити і систематизувати уміння учнів розв'язувати приклади і задачі на вивчені випадки знаходження суми двоцифрових чисел; закріпити вміння складати і розв'язувати задачі за малюнками; розвивати пізнавальну активність, уміння спостерігати і порівнювати, робити висновки, висловлювати власну думку; виховувати культуру розумової праці.

1 Клас | Математика | Переглядів: 2296 | Додав: SYLER

УРОК 127

Тема: Застосування загального правила додавання двоцифрових чисел до обчислень виду: 20 + 47; 2 + 47. Розв'язування задач складанням виразу

Мета: формувати вміння застосовувати загальне правило додавання двоцифрових чисел до окремих випадків, коли в першому доданку відсутні десятки або одиниці; вдосконалювати обчислювальні навички, вміння розв'язувати текстові задачі складанням виразу, порівнювати вираз і число; розвивати вміння грамотно, логічно давати повні відповіді на запитання, доводити, аргументувати власну думку; виховувати інтерес до предмета.

1 Клас | Математика | Переглядів: 2220 | Додав: SYLER

УРОК 125

Тема: Додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Задачі, які двічі містять відношення «на... більше» («менше»). Поняття «довжина» і «ширина» прямокутника

Мета: вправляти учнів у розв'язуванні прикладів і задач на додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток; дати поняття довжини і ширини прямокутника; розвивати логічне мислення; виховувати акуратність, повагу одне до одного, бажання вчасно прийти на допомогу.

1 Клас | Математика | Переглядів: 2157 | Додав: SYLER

УРОК 126

Тема: Застосування загального правила додавання двоцифрових чисел до випадку обчислень виду: 50 + 30; 54 + 3. Виконання учнями короткого запису задачі у зошиті. Порівняння довжин відрізків

Мета: формувати вміння застосовувати загальне правило додавання двоцифрових чисел до окремих випадків, коли в одному з доданків відсутні десятки або одиниці; вдосконалювати обчислювальні навички, уміння розв'язувати текстові задачі; розвивати логічне мислення, навички самостійної роботи; виховувати інтерес до предмета.

1 Клас | Математика | Переглядів: 2405 | Додав: SYLER

УРОК 124

Тема: Додавання й віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Загальний випадок. Задачі на дві дії

Мета: Проаналізувати помилки, допущені у контрольній роботі; провести роботу над типовими помилками; ознайомити учнів із додаванням двоцифрових чисел без переходу через десяток; розвивати логічне мислення; прищеплювати бажання вчитися, інтерес до математики.

1 Клас | Математика | Переглядів: 2805 | Додав: SYLER

УРОК 122

Тема: Повторення й закріплення вивченого матеріалу

Мета: провести роботу над помилками, допущеними у самостійній роботі; формувати вміння і навички розв'язання задач на дві дії, обчислювальні навички; розвивати математичне мовлення, увагу, пам'ять; прищеплювати любов до предмета.

1 Клас | Математика | Переглядів: 2152 | Додав: SYLER