Показано матеріалів: 801-810
|
Урок 12 (письмо) Тема: Урок-фантазія "У гості до Осені". Письмо прямих паличок із заокругленням знизу
|
|
Урок 11 (читання) Тема: Ознайомлення учнів зі складовою будовою слів. Поділ слів на склади. Робота з дитячою книжкою. Т. Коломієць "Наймиліше слово". Слухання і розповідь вірша. Інтонування реченьМета: дати учням первинне уявлення про склад як артикуляційно-вимовну одиницю, ознайомити з поділом на склади слів без збігу приголосних; учити слухати вірш, добирати потрібну за змістом речення інтонацію для висловлювання; розвивати фонематичний слух, виразність дитячого мовлення; вчити висловлювати свої почуття любові до матері. |
|
Урок 10 (письмо) Тема: Робочий рядок, його складові частини. Письмо похилих ліній
|
|
Урок 9 (читання) Тема: Ознайомлення зі словами, що називають ознаки предметів. Логічні вправи для вміння відповідати на запитання: хто це? що це? Розподіл предметів на групи. Урок-КВКМета: формувати поняття про слова - назви ознак; учити дітей практично розрізняти назви істот/неістот, уміння правильно ставити до них запитання; розвивати логічне мислення, поповнювати словник дітей назвами ознак; виховувати естетичні почуття. |
|
Урок 8 (письмо) Тема: Робочий рядок, його складові частини. Письмо коротких та довгих похилих ліній. Розвиток зв'язного мовлення. Мовленнєві форми привітання і прощанняМета: ознайомити учнів з міжрядковою лінією; вчити писати похилу коротку, похилу довгу лінію, знаходити міжрядкову лінію у сітці робочого зошита; закріплювати вміння користуватися зошитом, ручкою, правильно сидіти під час письма; орієнтуватися на сторінці зошита, знаходити робочий рядок і працювати на ньому; повторити правила етикету; розвивати уяву, спостережливість, кмітливість, інтерес до навчання, дрібну моторику руки, музичний слух; збагачувати словниковий запас учнів; формувати вміння аналізувати навчальний матеріал, працювати за зразком спільно та самостійно; учити дітей бути спостережливими, уважними, виробляти звичку планувати власні дії; формувати позитивне ставлення до навчання; виховувати шанобливе ставлення до оточуючих, культуру, бережливе ставлення до письмового приладдя, любов до школи. |
|
Урок 7 (читання) Тема: Розширення уявлень учнів про слово та речення. Ознайомлення зі словами - назвами дій. Бесіда "Режим дня". Робота з ілюстрацією "На уроці"Мета: розширити уявлення учнів про слово і речення; формувати поняття про слова - назви дій; розвивати уміння правильно ставити до них граматичні запитання; вчити складати власні висловлювання за опорними малюнками; розвивати аудіативні уміння на рівні речення, удосконалювати дитяче мовлення; виховувати бажання дотримуватися правильного режиму дня. |
|
Урок 6 (письмо) Тема: Сітка зошита, робочий рядок. Письмо горизонтальних прямих довгих та коротких лінійМета: продовжувати ознайомлення учнів із різними видами ліній; вчити орієнтуватися на сторінці зошита, добирати слова до поданих схем; закріплювати вміння учнів правильно розміщувати на парті зошит під час письма та малювання, рівно сидіти під час письма, правильно тримати ручку, олівець; розвивати дрібну моторику руки; дати поняття: "робочий рядок", "верхня, нижня робочі лінії"; вчити працювати самостійно, формувати позитивне ставлення до навчання; виховувати бережливе ставлення до письмового приладдя; любов до школи. |
|
Урок 5 (читання) Тема: Закріплення знань про речення. Робота з дитячою книжкою. Українська народна казка "Ріпка". Слухання і розповідь казки. Коротка і повна відповіді на запитання. Складання речень заданої будовиМета: формувати вміння складати речення і зв'язну розповідь, виділяти слова із речення; слухати казку, давати повні й короткі відповіді на запитання; вчити розрізняти слова зі значенням пестливості та згрубілості; розвивати організаційні, загаль-номовленнєві вміння і навички, мовлення дітей, збагачувати його новими словами; виховувати інтерес до книги. |
|
Урок 4 (письмо) Тема: Види ліній. Правила користування зошитом, ручкою, олівцем. Правила сидіння за партою. Обведення по контуруМета: ознайомити учнів із видами ліній, вчити орієнтуватися на сторінці зошита; продовжувати навчати дітей правильно сидіти під час письма, тримати ручку; закріпити знання правил розташування зошита на парті під час письма та малювання; повторити назви пальчиків; розвивати дрібну моторику руки; вчити працювати спільно, формувати позитивне ставлення до навчання; виховувати бережливе ставлення до письмового приладдя; любов до школи. |
|
Урок 3 (читання) Тема: Практичне ознайомлення з поняттями "слово", "речення". Бесіда на тему "Літні розваги". Спосіб умовного позначення речень. Урок-змагання "Рятівники"Мета: формувати практичне уявлення про номінативну роль слова і про речення як засіб вираження думки; учити порівнювати слово і речення; ознайомити зі способом умовного позначення слів і речень; учити добирати слова, близькі за значенням; розвивати організаційні, загальномовленнєві вміння і навички, мовлення дітей, збагачувати його новими словами; формувати дружні взаємини. |