Урок 6 (письмо) Тема: Сітка зошита, робочий рядок. Письмо горизонтальних прямих довгих та коротких лінійМета: продовжувати ознайомлення учнів із різними видами ліній; вчити орієнтуватися на сторінці зошита, добирати слова до поданих схем; закріплювати вміння учнів правильно розміщувати на парті зошит під час письма та малювання, рівно сидіти під час письма, правильно тримати ручку, олівець; розвивати дрібну моторику руки; дати поняття: "робочий рядок", "верхня, нижня робочі лінії"; вчити працювати самостійно, формувати позитивне ставлення до навчання; виховувати бережливе ставлення до письмового приладдя; любов до школи. Обладнання: аркуш із зображенням малюнків різними видами ліній (на кожного учня); зошит з письма в косу лінію; два малюнки: зображення букв на площині сторінки та у робочому рядку; плакат "Правильно сиди під час письма"; кольорові олівці; музичний фрагмент до фізкультхвилинки, робочий зошит. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань учнів 1 Повторення правил про правильну посадку (за плакатом "Правильно сиди під час письма") 2 Повторення вимог до розміщення зошита на парті, положення ручки в руках під час письма 3 Робота за матеріалом уроку читання - Про що ми говорили на уроці читання? - Згадайте назви казок, про які йшла мова. - Які назви казок складаються з одного, з двох, трьох слів? - У назвах яких казок присутнє число? - Згадайте назву казки, яка б відповідала поданій схемі: 4 Повторення видів ліній 5 Розглядання малюнків - А тепер розгляньте малюнки, що лежать у вас на парті. Якими лініями вони зображені? б Розфарбовування зображень - Обведіть по лініях та розфарбуйте зображення. III. Повідомлення теми і завдань уроку - Зверніть, будь ласка, увагу на ті малюнки, що залишилися незафарбованими. Якими лініями вони накреслені? (Прямими) - Прямі лінії можуть бути горизонтальними, вертикальними, похилими. Сьогодні на уроці ми ознайомимося з горизонтальними короткими та довгими прямими лініями. IV. Вивчення нового матеріалу 1 Ознайомлення з сіткою робочого зошита - У зошиті наші лінії живуть у певному місці. Давайте уважно роздивимося сторінку нашого зошита. робочий рядок 2 Ознайомлення з робочим рядком - Я маю два малюнки: на першому - букви різного розміру, написані по всій площині зошита; на другому - всі букви однакового розміру, написані в робочому рядку. - На якому малюнку вам легше прочитати запис? (На другому) - Як ви вважаєте, чому? (Букви всі одного розміру і написані в одному рядку.) - З яких же ліній утворився рядок? (Верхньої і нижньої робочої лінії.) - Чому вони називаються "робочі"? (Ми будемо працювати саме на них.) - Наш рядок теж називається "робочим рядком". Здогадалися чому? - Давайте ще раз покажемо верхню та нижню робочі лінії, робочий рядок. Практичне завдання. Робота в сітці зошита Виконання вправ для розвитку окоміру та вільної орієнтації учнів у зошиті (в косу лінію). Горизонтальними називаються лінії, що проводяться зліва направо (вчитель демонструє на дошці). 3 Підготовка до роботи в зошиті 4 Вправи з ручкою 5 Письмо горизонтальних ліній у повітрі на рахунок раз 6 Написання коротких та довгих горизонтальних ліній Фізкультхвилинка V. Узагальнення вивченого матеріалу Розфарбовування Розфарбуйте ті малюнки, предмети на яких зображені кривими лініями. VI. Підсумок уроку - З якими лініями ви сьогодні ознайомилися? - З якими ще лініями ви зустрічалися сьогодні на уроці? - Що вам найбільш запам'яталося? - Що сподобалося? - Які завдання вам здалися складними? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 4348 | |
Значення праці в житті людини. Правила організації робочого місця. Загальні п... |
Робота з тканиною. Ручні шви. Шов «уперед голку». Шов «ручна строчка» |
Брати наші менші. Робота з деформованими текстами |
Колір як засіб створення образу. Практична робота «В гостях у казкового персо... |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКІВ № 12, 13 |
Всього коментарів: 0 | |