Показано матеріалів: 811-820
|
Урок 2 (письмо) Тема: Письмове приладдя. Правила сидіння за партою. Ознайомлення із зошитом для письма (прописи № 1, № 2). Урок-презентаціяМета: дати початкове поняття про предмети письмового приладдя; ознайомити із зошитом для письма, правилами сидіння за партою; вчити орієнтуватися на сторінці зошита; розвивати уяву, спостережливість, кмітливість, інтерес до навчання, дрібну моторику руки; формувати вміння аналізувати навчальний матеріал, працювати за зразком; учити дітей бути спостережливими, уважними, виробляти звичку до планування власних дій; вчити працювати спільно, формувати позитивне ставлення до навчання; виховувати бережливе ставлення до письмового приладдя; любов до школи. |
|
Урок 1 (читання) Тема: Розвиток артикуляційно-вимовних умінь. Словниково-логічні вправи. Бесіда "Державні символи України"Мета: ознайомити дітей із першою навчальною книгою; вчити слухати і розуміти усне висловлювання, відповідати на запитання, вступати в діалог, обґрунтовувати свою думку; практично ознайомити зі змістом понять: автор, його прізвище, назва книжки, обкладинка, корінець, сторінка; ознайомити з новими словами; учити спостерігати за лексичним значенням слова (омоніми, синоніми); розвивати артикуляційно-вимовні вміння, фонематичний слух, увагу, мислення, збагачувати словниковий запас дітей словами, що є назвами Державних символів України, формувати організаційні, загально мовленнєві вміння і навички; виховувати бажання працювати разом, учитися читати, берегти книгу. |
Тема. Бережливе ставлення до природиМета : розвивати прагнення берегти, охороняти природу, формувати уявлення про правила поведінки в природі, виховувати почуття відповідальності за природу. |
|
УРОК 123 Тема: Перевірна робота № 5Мета: перевірити, як учні засвоїли знання нумерації чисел першої сотні; обчислювальні навички, вміння розв'язувати задачі; прищеплювати навички самоконтролю; виховувати самостійність, культуру оформлення письмових робіт. |
|
УРОК 48 Тема: Складання таблиць додавання і віднімання чисел 8 і 9. Різницеве порівняння довжини відрізків. Задача на знаходження невідомого доданкаМета: розкрити принцип побудови таблиць додавання й віднімання чисел 8 і 9; удосконалити обчислювальні навички; розвивати увагу, мислення; виховувати уважність. |
|
УРОК 34 Тема: Перевірна робота № 1Мета: перевірити знання учнями чисел першого десятка, уміння порівнювати їх, знаходити попереднє й наступне число, «сусідів» числа; вдосконалювати обчислювальні навички, уміння складати приклади за малюнками, користуватися лінійкою для вимірювання довжини відрізків. |
|
УРОК 136 Тема: Узагальнення й систематизація знань учнівМета: проаналізувати помилки, допущені в контрольній роботі, провести роботу над ними; узагальнити і систематизувати знання учнів; формувати вміння творчо працювати над умовою задачі; виховувати відповідальне ставлення до праці, навички співпраці. |
|
УРОК 135 Тема: Перевірна робота № 6Мета: перевірити знання за темою «Усне додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток», вміння розв'язувати задачі, рівності і нерівності; виховувати культуру оформлення письмових робіт. |
|
УРОК 133 Тема: Закріплення вивченого. Побудова квадрата на папері у клітинку. Знаходження периметра квадратаМета: повторити і закріпити вивчений матеріал; формувати вміння будувати прямий кут і квадрат на папері в клітинку, знаходити периметр квадрата; розвивати вміння порівнювати і розв'язувати геометричні задачі; виховувати самостійність. |
|
УРОК 134 Тема: Задачі на знаходження невідомого від'ємника. Закріплення вивченого матеріалуМета: ознайомити учнів із задачами на знаходження невідомого від'ємника, довести до свідомості учнів, що задачі на знаходження невідомого від'ємника розв'язуються дією віднімання; формувати вміння знаходити значення числових виразів; провести роботу над помилками, допущеними у самостійній роботі; розвивати пізнавальний інтерес; виховувати культуру письма. |