💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!
У розділі матеріалів: 1349
Показано матеріалів: 141-150
Сторінки: «« 1 2 ... 13 14 15 16 17 ... 134 135 »»

Урок № 19

Тема: Моя Батьківщина - Україна

Мета уроку:

• ознайомити учнів з Україною, її природою (лісами, ріками, горами, морями, що її омивають), містами, дорогами;

1 Клас | Комп’ютерна азбука | Переглядів: 3389 | Додав: SYLER

Урок № 18

Тема: Карта світу

 Мета уроку:

 • ознайомитися з континентами планети Земля, їх виглядом та особливостями;

1 Клас | Комп’ютерна азбука | Переглядів: 1742 | Додав: SYLER

Урок № 17

Тема: Подорож у Космос

Мета уроку:

• дати загальне уявлення про Сонячну систему. Сонце —якзірку та планети із супутниками, що обертаються навколо нього;

1 Клас | Комп’ютерна азбука | Переглядів: 3495 | Додав: SYLER

Урок № 16

Тема: Мозаїка. Перевір себе

Мета уроку:

• закріпити знання про складові персонального комп'ютера та їх призначення, можливості використання обчислювальної техніки в різних галузях діяльності людини;

1 Клас | Комп’ютерна азбука | Переглядів: 1076 | Додав: SYLER

Урок № 15

Тема: Золоте павутиння мережі Інтернет

Мета уроку:

• дати загальне уявлення про комп'ютерну мережу Інтернет, актуалізувати знання з попередніх уроків (уроки 11, 14 та ін.); познайомити з найпростішими веб-сторінками;

•закріпити початкові навички роботи з мікроманіпулятором мишею, першими активними елементами "броузера” (кнопками "Назад” та "Додому”), показати сутність гіперпоснлань на веб-сторінках;

• розвивати елементи просторового та логічного мислення (зв'язок між кнопкою та дією, яку викликає натискання на неї, аналіз малюнка);

• виховання культурного користувача, який вміє працювати з веб-сторінками, а не просто "ковзати" по них, майже не звертаючи уваги на їх зміст.

1 Клас | Комп’ютерна азбука | Переглядів: 1777 | Додав: SYLER

Урок № 14

Тема: Диво-машина

Мета уроку:

 • систематизувати знання, здобуті на попередніх уроках, зробити разом з учнями висновки щодо можливостей та перспектив використання комп'ютерів у житті людини;

 • закріпити навички свідомої роботи з мікроманіпулятором мишею; розвивати елементи логічного мислення (розподіл елементів з множини на групи), фантазії й уяви; виховувати дбайливе ставлення до устаткування у комп’ютерному класі.

1 Клас | Комп’ютерна азбука | Переглядів: 1307 | Додав: SYLER

Урок № 13

Тема: Можливості комп’ютера (2)

Мета уроку:

• дати загальне уявлення про використання обчислювальної техніки в науні, техніці, керування процесами та їх відтворення;

• закріпити початкові навички роботи з мікроманіпулятором мишею та виділеними об’єктами;

• розвивати елементи логічного мислення (добирати парні елементи), увагу та зосередженість, фантазію і уяву.

1 Клас | Комп’ютерна азбука | Переглядів: 1807 | Додав: SYLER

Урок № 12

Тема: Можливості комп'ютера (1)

Мета уроку:

• дати загальне уявлення про використання обчислювальної техніки в науці, техніці, керування процесами та їх відтворення;

• закріпити початкові навички роботи з мікроманіпулятором мишею та виділеними об'єктами;

• розвивати елементи логічного мислення (знаходження шляху в лабіринті, добирання парного елементу), уваги; актуалізація правил техніки безпеки та поведінки в комп'ютерному класі.

1 Клас | Комп’ютерна азбука | Переглядів: 1269 | Додав: SYLER

Урок № 11

Тема: Модем - спілкування на відстані

Мета урок:

• дати початкове уявлення про призначення модему як пристрою для зв'язку між комп'ютерами через телефонну мережу;

• дати початкове уявлення про електронну пошту, адресу електронного листа, логін;

• розвиток елементів логічного мислення та уяви (вибір логіну для відправки листа електронною поштою адресатові), вміння концентруватися на розв'язанні задачі.

1 Клас | Комп’ютерна азбука | Переглядів: 1266 | Додав: SYLER

Урок № 10

Тема: Зображення з цеглинок

Мета уроку:

• дати загальне уявлення про утворення зображень на комп'ютері (растрова графіка);

• закріпити початкові навички роботи з клавіатурою (використання клавіш [Епіег], []]. []]), звернути увагу на наявність обраного (виділеного) об'єкта, якого стосуватиметься команда;

• розвивати елементи логічного та просторового мислення (вибір елемента з множини, доповнення малюнка), вміння концентруватися на вирішенні завдання, запропонованої на комп'ютері.

1 Клас | Комп’ютерна азбука | Переглядів: 1806 | Додав: SYLER