Показано матеріалів: 151-160
Урок № 9 Тема: Вікна програмМета уроку: • дати перші уявлення про робочі вікна програм, активне та неактивні вікна; • закріпитипочаткові навички роботиз клавіатурою і мікроманіпулятором мишею (вт.ч. заливки контуру фарбами); • розвивативміння концентруватися нарозв'язанні задачі, запропонованої на комп'ютері, просторове мислення, фантазію та уяву. |
Урок № 8 Тема: Робочий стіл? - Робочий стілМета уроку: • дати загальне уявлення про концепцію робочого стола операційної системи \\гіпсіо\уз; • закріпити початкові навички роботи з клавіатурою (цифри) і мікроманіпулятором мишею; • дати перші уявлення про ярлички на робочому столі ^'іпсіом'а та використання "Корзини"; • розвивати елементи логічного мислення, фантазії й уяви (зв'язок реальних об'єктів та їх умовного зображення на ярличках, обирання серед кількох елементів), вміння концентруватися ни розв'язанні задачі, запропонованої на комп’ютері. |
Урок № 7 Тема: Що можуть робити принтер та сканерМета уроку: •дати загальне уявлення про призначення деяких периферійних пристроїв (сканера, принтера); •закріпити початкові навички роботи з мікроманіпулятором мишею і клавіатурою (використання клавіші [Епіег]); •розвивати елементи просторового мислення (складання мозаїки-паззла), фантазії, уяви та конструкторських здібностей, вміння концентруватися на розв'язанні задачі, запропонованої на комп’ютері; •виховувати дбайливе ставлення до обладнання у комп’ютерному класі. |
Урок № 6 Тема: Казка про принцесу Пам'ять та професора ПроцесораМета уроку: • дати загальне уявлення про призначення системного блока комп'ютера і зовнішніх запам’ятовуючих пристроїв; • закріпити початкові навички роботи з клавіатурою (використання клавіш [Епіег], [Пропуск], [РІ], клавіш з літерами і цифрами) і мікроманіпулятором мишею; • розвивати елементи логічного мислення (обирання елементу з множини, вирішення анаграми, встановлення зв'язків між командою та дією), вміння концентруватися на розв'язанні задачі, запропонованої на комп'ютері, фантазії й уяви; • виховувати бережливе ставлення до обладнання у комп’ютерному кабінеті. |
Урок № 5 Тема: Сьогодні диригентом буду я!Мета уроку: • дати загальне теоретичне уявлення про призначення клавіатури як пристрою для введення інформації; • розвивати початкові навички роботи з клавіатурою (використання клавіш Епісг, "Пропуск", літери, крапка, [Р1]); розвивати навички читання та обирання потрібних літер, вміння концентруватися на розв’язанні завдань, запропонованих на комп’ютері; • виховувати любов до музики. |
Урок № 4 Тема: Що за звір - комп'ютерна миша?Мета уроку: • дати загальне уявлення про призначення комп'ютерного мікроманіпулятора "миша"; • закріпити початкові навички роботи з мікроманіпулятором мишею (натискання лівої кнопки на об’єкті та перетягування); • розвивати елементи логічного мислення (вибір шляху в лабіринті, обминання пасток), вміння концентруватися на розв'язанні завдання, запропонованого на комп'ютері. |
Урок № 3 Тема: Знайомство з Ганнусею та комп'ютеромМета уроку: •дати загальне уявлення про вигляд та призначення складових комп'ютера (системний блок, монітор, клавіатура, миша, принтер): • розпочати формування початкових навичок роботи з клавіатурою (використання клавіш [«— ], [—»], [ || ]), можливість переміщення курсора (в ролі якого - сам персонаж підручника) за допомогою клавіш; •розвивати елементи логічного мислення (зв'язок напрямків руху об'єктів на екрані з напрямками реального світу, у т.ч. клавіатурою), вміння концентруватися на розв'язанні задачі, запропонованої на комп'ютері, розвиток фантазії та конструкторських здібностей. |
Урок № 2 Тема: Правила безпеки під час роботи з комп'ютеромМета уроку: • перерахувати найбільш важливі правила безпеки під час роботи з комп'ютером, гігієнічні вимога щодо роботи; пропагувати здоровий спосіб життя; • закріпити початкові навички правильної роботи з комп’ютером, дотримання правил безпеки та правильної осанки під час сидіння за комп'ютерним столом; • розвивати елементи логічного мислення, вміння аналізувати зміни, які відбуваються з героями протягом часу; виховувати інтерес до читання. |
Урок №1 Тема: Вступ. Приліт Елзіка на планету ЗемляМета уроку: • встановити певні правила взаємодії з учнями, ритуалізовані або ігрові форми вітання, заохочення; • ознайомитися з учнями, рівнем їх підготовки (як загальнонавчальної, так і роботи з ОТ), активності, інтересу до знань, розвитку фантазії та уяви, дисциплінованості тощо; • ознайомити учнів зі структурою курсу, що вивчається, підручником та підготувати до роботи з комп’ютерами. |
Урок 34. Абетка композиції: взаємне розташування предметі на площиш. Творче завдання. Овочева крамницяМета: надавати учням початкові знання про пейзаж, натюрморт, сюжетну картину; розвивати комбінаторні здібності, навички та вміння в передаванні просторового розташування групи предметів, у визначенні пропорцій; формувати образне, логічне, просторове мислення; продовжувати формувати в дітей уміння аналізувати; навчати міркувати; стимулювати розвиток допитливості; виховувати в учнів увагу. |