Урок №1 Тема: Вступ. Приліт Елзіка на планету ЗемляМета уроку: • встановити певні правила взаємодії з учнями, ритуалізовані або ігрові форми вітання, заохочення; • ознайомитися з учнями, рівнем їх підготовки (як загальнонавчальної, так і роботи з ОТ), активності, інтересу до знань, розвитку фантазії та уяви, дисциплінованості тощо; • ознайомити учнів зі структурою курсу, що вивчається, підручником та підготувати до роботи з комп’ютерами. Обладнання: підручник, електронна складова курсу (добірка навчальних та розвивальних комп'ютерних програм, записаних на компакт-диск, встановлена на комп'ютер); комп'ютер для демонстрації (не обов'язково). Можлива екскурсія до комп'ютерного класу (10-12 хвилин уроку). Хід уроку І. Організаційний момент Необхідно ввести правила спілкування з учнями, які не будуть змінюватися протягом всього викладання курсу (Радимо прочитати книгу' відомої американської дресирувальниці Карен Прайор "Не ричите на собаку"; є електронна версія (в Центрі дистанційної освіти КМГ1У або на сайті за адресою 1игр://\Ату\і,-.кох1епкоа.пагос1.пі/ргаіог.гаг). Це можуть бути ритуалізовані або ігрові форми вітання, заохочення; можна домовитися про їх використання та дотримання. Загальний коментар. На уроці необхідно познайомитися з учнями, оцінити рівень їх підготовки (як загальнонавчальної - вміння читати, рахувати, писати або складати слова з літер, так і роботи з ОТ наявність загальних уявлень, початкових навичок, вміння грати в ігри тощо), рівень рухової та пізнавальної акгивності. дисциплінованості і т.п. Бажано (для тренування навичок дотримання дисципліни) провести екскурсію до комп'ютерного класу (10-12 хвилин); вчитель маг контролювати поведінку учнів та коригувати її як під час переміщеная по школі, гак і в самому комп’ютерному класі. Структуру бесіди, послідовність різних етапів уроку вчитель визначає самостійно, виходячи з власного досвіду роботи та спілкування з дітьми. Пропонується лише показані учням підручник (можна з ним ознайомити докладно). У разі наявності комп'ютера з великим екраном або проектора можна показати, як виглядає головне меню електронної складової курсу, показати відповідність заставок у правій частині робочого вікна розворотам підручника, а також продемонструвати загальний вигляд окремих уроків (наприклад, уроки 7, 10. 14). II. Розминка. Гра "ібери гриби” - Ви добре відпочили влітку. Добре відпочила і каша головна героїня Ганнуся. Напередодні 1 вересня вона пішла парком до школи, шоб з’ясувати, шо потрібно взяти до школи. По дорозі вона знайшла гриби. Щоб відповісти на запитання: "скільки?", потрібно від зображення Ганнусі йти за стрілками, рахуючи гриби, шо зустрілися на її шляху. - Молодці. Сьогодні ми з вами познайомимося з дівчинкою Ганнусею. їй 6 років, вона майже така, як і ви. Дівчинка завтра збирається до школи у перший клас. їй купили нову сукню, туфлі та портфель. Як ви гадаєте, що Ганнуся поклала в портфель? (Щоденник, зошити, пенал). Перед сном дівчинка підійшла до вікна і побачила на зоряному небі металеву тарілку, в якій сидів незвичайний хлопчик. Вона захотіла з ним познайомитися, але він раптово зник. Ви, діти, теж. мабуть, хочете з ним познайомитися? - Але я хочу теж познайомитись з вами. Давайте пограємо в гру. Гра на увагу "Сніжний ком”. Правила гри: учень називає своє ім'я, наступний учень називає всі названі до нього імена і наприкінці додає своє ім'я. Запропонувати завдання: підняти ліву руку; підняти праву руку; подивитися на стелю; подивитися на підлогу. Відповісти на питання: • Куди був спрямований погляд, коли дивилися на стелю (напрямок погляду)? • Куди був спрямований погляд, коли дивилися на підлогу (напрямок погляду)? • Якщо подивитися на вікна, куди буде спрямований погляд (ліворуч, праворуч)? - Добре. А скажіть, чи можна всім разом розмовляти на уроці? (Ні). А чому? (Не чути, шо каже кожен).Як потрібно вести учню себе на уроці? (Мовчки, уважно слухати вчителя та відповіді однокласників, сидіти рівно і чітко виконувати завдання). А як потрібно звернути на себе увагу, щоб лише тобі надали слово? (Підняти руку). А чи всі вміють правильно піднімати руку? Підніміть праву руку. А якщо потрібно терміново вийти з класу.(Підняти руку, запитати дозволу.) А які ще правіша поведінки ви знаєте? Давайте ще пограємо в гру. Я буду називати слова, які означають якусь дію. Якшо її можна виконати під час уроку, ви нічого не робите, а якщо ні. ви плескаєте в долоні. • Чи можна під час уроку стрибати? • Бігати? • Тихо сидіти? • Співати? • Розмовляти? • Піднімати руку? • Дивитися у вікно? • Штовхати сусіда? Ви добре виховані учні. А зараз візьміть листочки, які лежать у вас на парті, і спробуємо намалювати літаючу тарілку таким чином: я запропоную вам геометричну фігуру, як якусь частину цієї тарілки, а ви її намалюєте в тому місці, де це потрібно. На папері зображено контур літальної тарілки. Намалюйте ілюмінатори ЛТ (вікна) — 3 невеликих круга. З трикутники - опори для приземлення. Зверху, посередині, квадрат (кабіна для пілота). Під малюнком напиши своє ім'я та прізвище. Малюнки збираються. (Результати можно порівняти з висновками психолога.) 1.Роботаз підручником. Відкриваємо підручник на стор. 1. розглядаємо малюнок (вчитель може зачитати текст з підручника). • Подивіться уважно на малюнок і скажіть, кого вн бачите у вікні? (Дівчинку та собаку). • Що вони цікавого побачили з вікна? (Місяць, зоряне небо та літаючу тарілку з незнайомцем). • А як ви гадаєте, хто цей незнайомець? (Інопланетянин). Він прилетів з далекої планети на металевій тарілці, а ще які є літальні апарати? (Літаки, ракети, гелікоптери). • Над яким містом він пролітає? (Над Києвом). • Як ви здогадалися? (Побачили пам'ятник Богдану Хмельницькому). 2.Фізкультхвнлинка. Станьмо, діти, чітко в ряд. Вирушаємо у сад. Руки вгору піднімаєм. Наче яблука зриваєм. Назбираємо багато, Щоб узимку ласувати. Ширше, діти, треба стати. Будем дрова ми рубати. Раз - підняли руки вгору, Два - змахнули всі додолу. 1 рубаємо завзято, Хай тепло приходить в хату. IV.Підведення підсумків. Пропозиція прочитати вдома (із батьками або самостійно) текст першого розвороту підручника, розглянути малюнок і відповісти на запитання: • Що являє собою літальний апарат Елзіка? •Чи можна на ньому дістатися до школи? • Які ще літальні апарати (реальні чи казкові) лобі відомі? Якими з них керувати важко, якими - легко? • Яких правил безпеки варто дотримуватися, якшо користуватися літальним апаратом Гаррі Поттера? Капимом-самолітом? Іншими апаратами? До чого може привести їх порушення? | |
| |
Переглядів: 1462 | |
Дослідницький практикум. Чим славиться моє місто (село) |
Елементарні уявлення про духовну складову здоров'я. Різні вияви краси пов... |
Жива і нежива природа |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 19 |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 15 |
Всього коментарів: 0 | |