Що можуть робити принтер та сканер

Обладнання: електронна складова курсу, у разі наявності - сканер (не обов'язково) та принтер (бажано). Можна використати як унаочнення звичайну картонну мозаїку-паззл.

Хід уроку

І. Організація класу.

Повторення правил з техніки безпеки.

- Діти, ми знаходимось у комп’ютерному класі і повинні повторити правила поведінки у цьому класі (діти розповідають правила техніки безпеки).

II. Перевірка домашнього завдання.

- Діти, вдома вам треба було ще раз уважно прочитати "Казку про принцесу Пам’ять та професора Процесора" Зараз я перевірю чи уважно ви читали що казку.

Робота над запитаннями:

• Хто зачарував принцесу?

• Чому їй дали ім'я Пам'ять?

• Хто жив поруч з принцесою?

• Як звали професора?

• Що робив професор?

• Як він допомагав людям?

• Чому Процесор звертався за допомогою до Пам’яті?

• Чи були вони нерозлучними?

- Ще вам додому завдано було намалювати малюнок до цієї казки. Зараз покажіть, шо ви намалювали. (Діти показують свої малюнки)

Розминка.

1. Мозаїка. Знайти невідомі малюнок, слово.

Відповідь:.. Чому? __

 2.Задачі на розвиток мислення.

 •В який горщик не можна налити води? (В повний).

• На грядці сидить 2 горобця, до них підлетіло ще 3. Кіт підкрався і зловив одного горобця. Скільки залишилося горобців на грядці? (0).

 •Що можна бачити з заплющеними очима? (Сон).

 •Що важче: кілограм заліза чи кілограм вати? (Однаково).

III. Акту алізація опорній знань.

Виключити із поданих груп слів зайве. Пояснити, чому?

 •ластівка, журавель, процесор, горобець;

 •ведмідь, лисиця, миша, маніпулятор миша, заєць;

 • комп’ютер, монітор, системний блок, процесор, клавіатура.

 Робота над запитаннями.

Ви вже вчили, з чого складається комп’ютер. Тільки що ми повторили з вами назви цих складових, а тепер давайте пригадаємо, навіщо вони потрібні.

 •Що відображує монітор?

 •Що ми робимо за допомогою клавіатури та мишки?

 •Чим корисний процесор?

 Повідомлення теми і мети уроку.

Але це ще не всі помічники комп’ютера. Є ше сканер та принтер. А що вони роблять, ви дізнаєтесь сьогодні. Тема сьогоднішнього уроку: "Що можуть робити принтер та сканер”.

IV. Вивчення нового матеріалу.

І. Розповідьвчителяз елементами бесіди.

- Діти, скалить, за допомогою чого можна створити фотографію?

- Діти, скажіть, за допомогою чого можна створоти фотографію? (фотоапаратом).

Так. фотографію можна зробити дуже швидко за допомогою спеціального фотоапарата - полароїда. А можна зробити інакше, за допомогою сканера.

Він ніби переносить зображення чи картинку і робить їх зрозумілим для комп’ютера. А за допомогою принтера можна надрукувати фотографію. Сканер також може будь-який малюнок, текст, фото перенести у комп’ютер. А принтер може друкувати на папері різні тексти, малюнки, таблиці і все-все-все.

2. Робота з підручником.

А тепер відкрийте підручники на сторінці 7. Ви послухали розповідь про сканер і принтер. Зараз покажіть мені сканер на малюнку. А тепер принтер. (Діти показують на малюнках зображення принтера і сканера)

• Що зробив Елзік за допомогою сканера?

• А за допомогою принтера?

3. Фізкультхвнлинка.

Станьмо, діти, чітко в ряд.

Вирушаємо у сад.

Руки вгору піднімаєм,

Наче яблука зриваєм.

Назбираємо багато.

Щоб узимку ласувати.

Ширше, діти, треба стати.

Будем дрова ми рубати.

Раз - підняли руки вгору,

Два - змахнули всі додолу.

І рубаємо завзято.

Хай тепло приходить в хату.

V.Робота з програмою.

4. Вступна бесіда.

Навчальна програма демонструє можливості додаткових пристроїв. Сюжет такий: поки Ганнуся готується скласти мозаїку-паззл, яку їй зробив тато з фотографії, на якій дівчинка зображена зі своїм новим другом Елзіком, останній разом з учнями спробує вирішити те ж завдання за допомогою комп'ютера. Для цього потрібно відсканувати елементи мозаїки, скласти на моніторі за допомогою натискання та перетягування лівою кнопкою миші картинку та роздрукувати її на принтері. По закінченні роботи ми зможемо побачити Ганнусю, яка склала картонний паззл, та Елзіка з роздрукованим на принтері малюнком. Процеси сканування та друку показані у навчальній Програмі достатньо натурально, тому значною мірою дають уявлення про призна-

чення цих пристроїв (Можна запропонувати учням подумати та обговорити, яку саме клавішу потрібно натаскати в грі для підтвердження команди).

2.Опис програми та прийоми роботи з нею.

Ця програма складається з трьох частин.

У першій частині потрібно всі частинки паззлів перемістити в сканер (натиснувши лівою кнопкою миші, перетягнута на планшет сканера, під кришку). Потім натиснути клавішу [Епіег], процес сканування розпочнеться (Зверніть увагу на монітор комп'ютера під час сканування!). Після сканування знову натиснути клавішу [Епіег].

Друга частина розпочинається з невеличкого мультфільму, що ілюструє сюжет. По закінченні (на екрані з'являються деталі мозаїки та поле для складання) треба виконати завдання: зібрати картинку з фрагментів (паззлів). Для цього також використовується операція Ога% <& Игор -"Натиснути та перетягнута". Потрібно зібрати мозаїчну картинку.

Після виконання завдання натискаємо клавішу [Епіег] і отримуємо з принтера надруковану картинку. Після нього програма сама переходить до фінального мультфільму, який є позитивним підкріпленням для учнів.

За бажанням та якщо є час, учні можуть повернутися до початку уроку і пройти завдання ще раз. Для цього потрібно скористатись активним елементом "Повернутися на початок уроку" — натиснути лівою кнопкою миші на правий малюнок з ескізом робочого вікна уроку в нижній частині екрана, при наведенні на який з'являється підказка "На початок уроку".

3.Робота за комп’ютером. ( вчитель допомагає учням працювати

за комп’ютером).

4.Релаксація.

Витягнута праву руку вперед. Слідкувати очима, не повертаючи голови, за повільними рухами вказівного пальця витягнутої руки вліво і вправо, вверх і вниз. Повторити 4-5 разів.

Подивитись на вказівний палець витягнутої руки на рахунок 1-4, потім перемістити погляд вдалечінь на рахунок 1-6. Повторити 4-5 разів.

VI.Узагальнення результатів уроку. Підсумок уроку.

• Чим подібні принтер та сканер?

•В чому вони протилежні?

• Чи існують зараз якісь ше пристрої, здатні виконувати роль "очей” комп'ютера, тобто передавати йому зображення в зрозумілій для нього формі?

• Як вони називаються, що можуть робити?

• Знайти іграшкові комп'ютери з усіма складовими, які вивчали на попередніх заняттях (системний блок, монітор, клавіатура, миша, принтер, сканер, тощо).

VII.Домашнє завдання.

- Ще раз вдома прочитати розповідь з підручника (сторінка 7) і дати відповідь на запитання: ''Навіщо потрібні принтер і сканер?”

Категорія: Комп’ютерна азбука | Додав: SYLER (01.01.2014)
Переглядів: 1972 | Рейтинг: 0.0/0
Твої руки. Чутливість шкіри
Для чого ми вивчаємо природознавство
«Осінь спати захотіла, землю листом застелила...». Побудова речень різних тип...
Обговорення можливостей і демонстрація режимів роботи комп’ютера. Складові ча...
А. Коваль «Слова розповідають». Л. Компанієць «Ковалівна». Олена Пчілка «Жура...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]