Урок № 9 Тема: Вікна програмМета уроку: • дати перші уявлення про робочі вікна програм, активне та неактивні вікна; • закріпитипочаткові навички роботиз клавіатурою і мікроманіпулятором мишею (вт.ч. заливки контуру фарбами); • розвивативміння концентруватися нарозв'язанні задачі, запропонованої на комп'ютері, просторове мислення, фантазію та уяву. Обладнання: програма "Вікна програм”. Можна принести також піпетку, чорнильницю або склянку з тушшю, трафарет будинку, через який можна зафарбувати дах, двері, вікна чи стіни. Хід уроку І. Організаційний момент. II. Перевірка домашнього завдання . Розминка. III.Актуалізація опорних знань. IV.Пояснення нового матеріалу. 1. Робота з підручником. Відкриваємо підручник на стор. 9, розглядаємо малюнок. Вчитель ознайомлює учнів з текстом та сам розповідає про наявні програми та можливість працювати лише з однією з них, лише в одному активному вікні. Коротка бесіда про призначення різних прикладних програм. 2. Робота з програмою. Учням потрібно підготувати для Елзіка його власний дім (хоча б намальований) та надписати на його зображенні пояснення. Для цього будуть потрібні різні "програми" - для набору текстів, малювання, розфарбовування, а також демонстрації заключного анімованого ролика. Кожна з операцій буде здійснюватися у власному робочому вікні будинку. 3. Опис програми та прийоми роботи з нею. На цьому уроці учню необхідно буде послідовно виконати три різних завдання. Для того, щоб перейти до виконання першого завдання , необхідно натиснути клавішу [Епіег]. Відкриється вікно, в якому треба набрати фразу "Оселя Елзіка" 0ШІ Мовна розкладка клавіатури та регістр значення не мають). Коли фраза надрукована, необхідно натиснути клавішу [Епіег], здійсниться перехід до другого завдання (перше вікно стане неактивним, а друге - активним). В другому завданні необхідно послідовно з'єднати цифри (натискати півою кнопкою миші на крапки послідовно за номерами), щоб отримати контур будинку. Коли всі крапки будуть з'єднані, необхідно натиснути клавішу [Епіег], здійсниться перехід до третього завдання (в третьому вікні). Перед третьому завданням слід провести бесіду про заливку, за бажанням - з використанням унаочнення (піпетка, трафарет, чорнильниця). У третьому завданні потрібно розфарбувати будинок для Елзіка. Колір вибирається натисканням "піпеткою" (саме такий вигляд має курсор миші в активній частині робочого вікна програми) на різнокольорові квадратики, розташовані праворуч, а потім вибраним кольором заливається (курсор миші виглядає як "чорнильниця", натискати на ліву кнопку миші) одна з частин будинку. Можна обирати різні кольори неодноразово 4.фізкультхвилиика. Всі піднесли руки - раз, І навшпиньки слав весь клас. Два - присіли, руки вниз, На сусіда не дивись. Будем дружно ми вставати. Щоб ногам роботу дати. Хто старався присідати -Може вже відпочивати. V.Робота з комп’ютером. Повторити правила техніки безпеки на уроці. Вчителька побачила, що дівчинка Мата взяла з собою на урок улюбленні іграшки: ведмедика і ляльку та посадила їх біля монітору. Чи порушила вона правила техніки безпеки і які? Практичні вправи учнів. Релаксація. Уявіть перед очима диск велосипедного колеса, шо обертається, і намітивши на ньому точку, слідкуйте за обертом цієї точки. Спочатку в одну сторону,а потім в іншу. Повторіть 3 рази. VI.Підведення підсумків. VII.Домашнє завдання. Пропозиція прочитати вдома (самостійно або з батьками) текст підручника, розглянути малюнок і відповісти на запитання: • Що за невеличкі квадратні малюночки на зеленому тлі зображено над Г аннусею? • Які вікна відкриються, якщо ними скористатися (на комп'ютері)? | |
| |
Переглядів: 1311 | |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 15 |
Робота з природним матеріалом. Складання орнаменту у смужці |
Д. Павличко «Школа». В. Фетисов «Хто чого вчиться» |
Догляд за кімнатними рослинами |
Декоративна форма й колір. Практична робота «Диво-птах» |
Всього коментарів: 0 | |