Показано матеріалів: 161-170
Урок 35. Частини i цше. Творче завдання. Я — археологМета: надавати учням початкові знання про професію археолога; ознайомлювати з поняттям «археологічна знахідка»; навчати відтворювати ціле за його частинами; формувати логічне, просторове мислення; продовжувати формувати в дітей уміння аналізувати; прищеплювати учням інтерес до історії свого краю, історичної науки; навчати міркувати, стимулювати розвиток допитливості; виховувати увагу. |
Урок 33. Абетка композиції: колір як засіб виразності. Творче завдання. колекція чарівникаМета: ознайомлювати учнів з основами композиції, поняттям «рівновага»; розвивати комбінаторні здібності, образне, логічне, просторове мислення; продовжувати формувати в дітей уміння аналізувати, узагальнювати; розвивати кмітливість; навчати міркувати, стимулювати розвиток допитливості; виховувати в учнів акуратність, увагу. |
Урок 32. Абетка малюнка: лінія як засіб виразності. Творче завдання. Які бувають дереваМета: формувати в учнів уміння передавати в малюнку свої зорові уявлення, працювати від загального до часткового; розвивати комбінаторні здібності, образне, логічне, просторове мислення; учити виразно компонувати обраний сюжет; продовжувати формувати в дітей уміння аналізувати, узагальнювати, розвивати творчу уяву; навчати міркувати, стимулювати розвиток допитливості; виховувати в учнів любов до рідної природи і дбайливе ставлення до неї, акуратність, увагу. |
Урок 31. Монотитя. Творче завдання. Крила метеликівМета: ознайомлювати учнів із технікою монотипії; формувати навички малювання за нетрадиційною технікою, працювати від загального до часткового; продовжувати навчати знаходити асоціації в плямі; учити виразно компонувати обраний сюжет; розвивати в дітей творчі здібності, фантазію; продовжувати формувати уміння аналізувати, узагальнювати; розвивати творчу уяву; навчати міркувати, стимулювати розвиток допитливості; виховувати любов до рідної природи і дбайливе ставлення до неї, акуратність, увагу. |
Урок 30. Геометричні форми. Творче завдання. для уважних і кмітливихМета: ознайомлювати учнів з геометричними фігурами; розвивати комбінаторні здібності, образне, логічне, просторове мислення; продовжувати формувати в дітей уміння аналізувати, узагальнювати; розвивати кмітливість; навчати міркувати, стимулювати розвиток допитливості; виховувати акуратність, увагу. |
Урок 29. Абетка кольору: чорний. Техніка продряпування. Творче завдання. Чорний кітМета: закріплювати розуміння учнями поняття «чорний колір»; навчати бачити, розрізняти і відчувати відтінки чорного кольору; сприяти формуванню правильного кольоросприйняття; продовжувати формувати в дітей уміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати; закріплювати навички лінійного малюнка; навчати міркувати, розвивати естетичне сприйняття навколишнього світу; стимулювати розвиток допитливості; виховувати в учнів гарний смак, акуратність, увагу. |
Урок 28. Абетка кольору: білий. Творче завдання. зимовий деньМета: закріплювати розуміння учнями поняття «білий колір»; навчати бачити, розрізняти і відчувати відтінки білого кольору; сприяти формуванню правильного кольоросприйняття; продовжувати формувати в дітей уміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати; закріплювати навички малювання фарбами; розвивати естетичне сприйняття навколишнього світу; стимулювати розвиток допитливості; виховувати гарний смак, акуратність, увагу; навчати міркувати. |
Урок 27. Стилізований малюнок за уявою. Творче завдання. Кого ховає лісМета: навчати учнів виконувати ілюстрації до літературних творів, самостійно добирати і змішувати необхідні кольори та їх відтінки; надавати початкове уявлення про малювання тварин в русі; закріплювати уміння користуватися фарбами і простим олівцем; продовжувати формувати в дітей уміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати; розвивати творчу уяву; стимулювати розвиток фантазії; виховувати в учнів гарний смак, акуратність, увагу; навчати міркувати; розвивати естетичне сприйняття літературного твору. |
Урок 26. Плями та силуети. Творче завдання. дива живописуМета: закріплювати поняття «силует»; навчати учнів знаходити асоціації в плямі; формувати в дітей уміння вільно фантазувати; сприяти нестереотипності сприйняття звичних об’єктів; акти-візовувати фантазію, пошуки нестандартних рішень; розвивати дрібну моторику руки; розвивати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу; стимулювати розвиток допитливості й уяви; виховувати почуття прекрасного. |
Урок 25. Абетка малюнка: лшм з характером. Творче завдання. Матеріали і техніки для графічного малюнкаМета: ознайомлювати учнів із матеріалами для лінійного малюнка; закріплювати поняття «лінійний малюнок»; навчати бачити, розрізняти і відчувати характер ліній та їх настрій; сприяти активному формуванню правильного світосприйняття; продовжувати формувати в дітей уміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати; закріплювати навички лінійного малюнка; навчати міркувати; виховувати в учнів гарний смак, акуратність, увагу. |