Урок № 13 Тема: Можливості комп’ютера (2)Мета уроку: • дати загальне уявлення про використання обчислювальної техніки в науні, техніці, керування процесами та їх відтворення; • закріпити початкові навички роботи з мікроманіпулятором мишею та виділеними об’єктами; • розвивати елементи логічного мислення (добирати парні елементи), увагу та зосередженість, фантазію і уяву. Обладнання: програма "Можливості комп'ютера (2)”. Ілюстративний матеріал щодо використання ОТ в побуті, охороні здоров’я, повсякденному житті (малюнки, фотографії і т.п.). Хід уроку. І.Організаційний момент. - Діти, ми знаходимось у комп’ютерному класі і повинні повторити правила поведінки у цьму класі (діти розповідають правила техніки безпеки). II. Перевірка домашнього завдання. • Давайте пригадаємо, про що ми говорили на минулому уроці (про можливості комп’ютера). •Що в нашому житті можуть робити комп’ютери? •Як називається літак, який розробили київські вчені? (АН). •Хто керує польотом цієї машини? (Люди і комп’ютери). •Що може розказати бортовий комп’ютер у автомобілі? (Про швидкість, витрати бензину, про розташування вулиць). • А як комп’ютер допомагає лікарям? (Виявити різні хвороби, робити складні операції). Логічні вправи. - А зараз уявимо, що ми командири кораблів, візьмемо бортові журнали (зошити з розвитку мислення ) і за допомогою заданого маршруту знайдемо зашифроване слово. • Діти, як ви розумієте слово талант? (діти дають відповідь). Талант - це здібність людини і висока ступінь обдарованості до будь-якої області науки, мистецтва. • Може хтось знає талановитих і геніальних людей? (Т. Г.Шевченко). ПІ. Вивчення нового матеріалу. 1. Бесіда і робота з підручником. - Ми продовжуємо працювати над темою "Можливості комп’ютера” і говорити будемо, як у повсякденному житті нам допомагають комп’ютери. • Де ми у себе вдома можемо зустріти комп’ютер? (в’язальні і пральні машини, мікрохвильові печі). Сьогодні наші знайомі друзі Елзік і Ганнуся хочуть запропонувати піти до комп’ютерного клубу. Робота з підручником на ст. 13. Гра "У перукарні” (підбір зачісок для Ганнусі і Елзіка). - Елзік розповів нам про цікаву супер-гру, а чи ми допоможемо йому за допомогою комп’ютера підібрати зачіску? (Діти підбирають і говорять, яка зачіска пасує Елзіку). 2. Фізкультхвилинка. Усміхнися всім навколо. Небу, сонцю, квітам, людям. 1 тоді обов’язково День тобі веселим буде. IV.Робота з програмою. 3. Пояснення вчителя. - А зараз ми з вами перейдемо до роботи з комп’ютером. Нам треба виконати два завдання: • У першому завданні потрібно з’єднати дві половинки запропонованих малюнків. Ці операції виконуються за допомогою маніпулятора миші (перетягування натиснутою лівою кнопкою). Коли всі малюнки складено, необхідно натиснути клавішу [Епіег] і перейти до виконання другого завдання; • В другому завданні необхідно за допомогою лівої кнопки маніпулятора миші перемістити невеличкі малюнки, що розташовані праворуч, на їх місця у великому малюнку. Коли всі малюнки будуть розміщені на своїх місцях, необхідно натиснути клавішу [Епіег] і перейти до фінального ролика. 2Релаксація. Сидячи за столом, розслабилися і повільно провели очамн зліва направо- Потім справа наліво, (повторити 3 рази). V.Підведення підсумків. , Що нового ми дізналися на уроці? ( Про яку супер-гру нам розповів Елзік? . Де у побуті використовуються комп'ютери? VI.Домашнє завдання. Пропозиція прочитати вдома (із батьками або самостійно) текст у підручнику, розглянути малюнок і відповісти на запитання: • Які ще способи використання комп’ютера ви могли б запропонувати? Що з ваших справ варто передати комп’ютерові, а що ви маєте все-таки виконувати власноруч? • Пригадайте казкових персонажів, які були створені уявою авторів з частин, що належать різним істотам (можна принести їх зображення або фігурки). Кому належать окремі "деталі” цих створінь? Чи могли б такі істоти існувати насправді? | |
| |
Переглядів: 1789 | |
Підсумковий урок за І семестр |
Брати наші менші. Робота з деформованими текстами |
Властивості паперу. робота з папером |
Розкроювання тканини. Виготовлення серветки з бахромою |
Карта України. Умовні позначення на карті (рівнини, гори, водойми) |
Всього коментарів: 0 | |