Золоте павутиння мережі Інтернет

Урок № 15

Тема: Золоте павутиння мережі Інтернет

Мета уроку:

• дати загальне уявлення про комп'ютерну мережу Інтернет, актуалізувати знання з попередніх уроків (уроки 11, 14 та ін.); познайомити з найпростішими веб-сторінками;

•закріпити початкові навички роботи з мікроманіпулятором мишею, першими активними елементами "броузера” (кнопками "Назад” та "Додому”), показати сутність гіперпоснлань на веб-сторінках;

• розвивати елементи просторового та логічного мислення (зв'язок між кнопкою та дією, яку викликає натискання на неї, аналіз малюнка);

• виховання культурного користувача, який вміє працювати з веб-сторінками, а не просто "ковзати" по них, майже не звертаючи уваги на їх зміст.

Обладнання: програма "Інтернет”.

Хід уроку

І.Організаційний момент. Повторення правил з техніки безпеки.

- Діти, ми з вами знаходимось у комп’ютерному класі. Давайте пригадаємо правила поведінки у ньому. (Діти розповідають правила з техніки безпеки).

II. Перевірка домашнього завдання.

Діти вам вдома треба було намалювати свою диво-машину. Зараз кожен покаже, що він намалював. Але не тільки покаже, а й розкаже, чи може комп’ютер насправді робити все те, що може намальована диво-машина.

(Діти показують свої малюнки та розповідають про можливості комп’ютера).

202. а) Із зібраного малюнка внпалн окремі деталі. Розмісти їх на своїх місцях. Ліворуч — дзеркальне відображення малюнка, що складається.

б) Визнач, якому числу яка літера відповідає, і знайди зашифроване слово.

1234567

в) Використовуючи попередні завдання, знайди невідомі числа.

СИТО ?, СОЛО ?,

ЛОТ ?, ЛИСТ ?

III. Актуалізація опорних знань.

 Ви вдома намалювали диво-машину. А як ви гадаєте, чи можна ваш малюнок передати з вашого комп’ютера на комп’ютер, який знаходиться в іншому кінці нашого міста чи, навіть, країни?

 А тепер давайте виконаємо цікаве завдання. Вам треба прослідкувати за рухом стрілочки та знайти зашифроване слово.

(Інтернет)

Діти, чи доводилося вам чути таке слово як "Інтернет”? Чи знаєте ви, що воно означає?

Повідомлення теми і мети уроку.

Сьогодні на уроці ви дізнаєтесь, що ж означає це слово. Тема нашого уроку: "Золоте павутиння мережі Інтернет". Адже саме за допомогою мережі Інтернет і можна передати ваш малюнок навіть в інший куток світу.

IV.Пояснення нового матеріалу.

1.Розповідь вчителя.

- Ви вже знаєте, що комп’ютер керує польотом космічного корабля, ракети і навіть Елзіковим зорельотом. Дехто з вас вже чув і чарівне слово Інтернет. За допомогою спеціального зв’язку Інтернет можна спілкуватися зі своїми друзями у різних куточках планети.

Пролітаючи над Землею, Елзік може послати своє привітання Ганнусі. Вона може бачити його на екрані свого комп’ютера, а Елзік, в свою чергу, може бачити усміхнене Ганнусине обличчя у себе. Коли дивитись з Елзікового зорельота на землю дуже уважно, то можна побачити пристрій, який допомагає знімати Ганнусю.

Золотиста павутинка, що огортає всю землю, і є мережею Інтернет. Через неї спілкуються люди всього світу.

Користуючись Інтернетом можна "заходити” в будь-яку бібліотеку світу і читати книжки, можна бачити картини кращих художників у світових музеях, можна шукати і знаходити друзів. Ти теж будеш користуватися цією фантастичною можливістю.

2.Фізкультхвилннка.

Всі піднесли руки - раз,

І навшпиньки став весь клас.

Два - присіли, руки вниз.

На сусіда не дивись.

Будем дружно ми вставати,

Щоб ногам роботу дати.

Хто старався присідати -Може вже відпочивати.

V.Робота з програмою.

1.Підготовчаробота.

Пропозиція розглянути відкриту сторінку сайту Елзіка та ввійти до неї. Пояснення про зображення павутиння на малюнку. Відкрити спочатку сторінку з надписом "Інтернет". Бесіда за анімацією (спочатку учні пояснюють, як вони зрозуміли те, що побачили, потім пояснення вчителя). Після цього етапу бесіди вчитель пропонує завдання, які приготував учням для ознайомлення з веб-сторінкою. По закінченні — бесіда про сторінки, які розглянули, відповіді на запитання вчителя.

2. Опис програми та прийоми роботи з нею.

( управління: ліва кнопка маніпулятора "Миша", клавіша [Епіег]).

Натиснувши ліву кнопку маніпулятора миші на слові "Вхід" або клавішу [Епіег], переходимо у спрощене вікно Інтернет-навігатора (броузера). Далі можна переходити на сторінки "Музеї", "Архітектура”, "Інтернет", "Бібліотека", "Спорт". Розділ "Наука" - не активізовано. Зверху активна кнопка ("Назад") — повернення на попередню сторінку та малюнок будиночка -повернення на першу сторінку, на початок уроку.

3. Робота за комп’ютером.

(Вчитель допомагає учням працювати за комп'ютером)

4. Релаксація.

Міцно закрити очі (рахувати до 3), відкрити їх і подивитись вдалину (рахувати до 5). Повторити 4-5 разів.

VI.Узагальнення результатів уроку.

 • За допомогою чого Елзік може передати привітання Ганнусі зі свого зорельоту?

• Що можна робити за допомогою Інтернету?

 VII. Домашнє завдання.

Вдома підготувати відповіді на запитання:

• Яку практичну користь приніс Інтернет людям?

• Як би ти запропонував назвати Всесвітню павутину Інтернет? Поясни, чому. Чи краща твоя назва від існуючої? Чим?

Категорія: Комп’ютерна азбука | Додав: SYLER (01.01.2014)
Переглядів: 1736 | Рейтинг: 0.0/0
Екскурсія. Ознайомлення з об'єктами неживої та живої природи
Елементарна будова тварин і птахів. Практична робота «Силуети тварин і птахів...
«Вовк і кіт» (латинська народна казка). «Що ти знаєш і що вмієш?»
Ми і природа. Поняття про навколишнє природне середовище. Взаємодія людини і ...
Т. Коломієць «На роботу». О. Буцень «Помічниці». Б. Вовк «З кого песик прикла...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]