Модем - спілкування на відстані

Урок № 11

Тема: Модем - спілкування на відстані

Мета урок:

• дати початкове уявлення про призначення модему як пристрою для зв'язку між комп'ютерами через телефонну мережу;

• дати початкове уявлення про електронну пошту, адресу електронного листа, логін;

• розвиток елементів логічного мислення та уяви (вибір логіну для відправки листа електронною поштою адресатові), вміння концентруватися на розв'язанні задачі.

Обладнання: підручник, електронна складова курсу, карта України.

Хід уроку

І. Організаційний момент. Повторення правил поведінки у комп’ютерному класі.

II. Перевірка домашнього завдання.

 •3 чого складаються на екрані монітора картинки? (з пікселей)

 • Де у побуті ми використовуємо пікселі? (народні майстрині у вишивці, будівельники при спорудженні будинків, художники при складанні вітражів-мозаїк)

 • Яке ми знаємо з чудес світу, яке теж складається з пікселів? (Єгіпетські піраміди)

 • А яку гру люблять всі діти? (пазли)

 Логічні

Відповідь:___________

Чому?________________

(Відповідь - груша)

вправи.

Знайди невідомий малюнок.

Знайди невідоме число.

Відповідь: Чому?_______

(Відповідь - 5)

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

1.Бесіда.

- На уроці інформатики ми дізналися, з яких складових складається комп’ютер. Що за допомогою комп’ютера ми можемо малювати, друкувати, креслити, дивитися фільми і улюблені мультики.

- А сьогодні ми познайомимось ше з однією важливою справою, яку може виконувати комп’ютер. Це — спілкування на відстані. Уяви собі, що ти поїдеш на відпочинок до бабусі чи в інше місто. Ти швидко скучив за своїми товаришами і хочеш поспілкуватися з ними. Тут у нагоді стане невеличкий комп’ютер, який називається ноутбук.

2. Робота з підручником.

- Якщо 2 комп’ютери, які розташовані далеко один від одного, під’єднати до телефонів через ось таку невеличку чарівну коробочку, яка називається модем, то ти можеш розмовляти зі своїми друзями або ж обмінюватись листами, незважаючи на відстань.

3. Фізкультхвилинка.

Всі піднесли руки - раз,

І навшпиньки став весь клас.

Два — присіли, руки вниз.

На сусіда не дивись.

Будем дружно ми вставати,

Щоб ногам роботу дати.

Хто старався присідати Може вже відпочивати.

IV.Робота з програмою.

Все поле екрана - робоче вікно програми, що складається з основнії* елементів, характерних для більшості програм:

Назва файлу з кнопками "Згорнути". "Відновити", "Закрити"; кнопкі1 на цьому уроці неактивні.

• Головне меню програми з пунктами "Файл", "Весь сбіт". "Допомога". Пункт меню "Файл" неактивний; натискання на назву пункту меню "Допомога" веде до появи невеличкого вікна з поясненнями щодо роботи з програмою та кнопкою [Закрити], натискання нг. яку закриває вікно. Натискання на назву пункту меню "Весь світ" повертає робоче вікно до вихідного стану з картою Землі.

• Робоча частина вікна програми з картою Землі та невеличким глобусом у лівому нижньому куті, що обертається. У робочій частині вікна знаходяться кнопки керування [Обертати] / [Призупинити] (щодо обертання глобуса; зверніть увагу': кнопка [Призупинити], яку бачимо на початку роботи з програмою, під час обертання глобуса, після натискання на неї та зупинення глобуса перетворюєгься на [Обертати]), [Європа], [Азія], [Африка], [Америка], [Австралія], [Антарктида], [Північний полюс], [Південний полюс]. [Екватор].

• Рядок стану (внизу, під робочою частиною вікна), в якому відображаються назви активних континентів або "Весь світ".

На уроці учні працюють з робочою частиною вікна, при необхідності або за командою вчителя звертаються до головного меню. Розпочати роботу можна з ознайомлення з довідковою інформацією до цієї програми (пункт головного меню "Допомога") і зупинення обертання глобуса (кнопка [Призупинити]). Після цього можна прочитати підказки, які випливають, при наведенні курсору миші на континенти (на карті та глобусі). Натискання на них так само, як і натискання на кнопки керування, дає змогу перейти до відповідного континенту у збільшеному рельєфному вигляді. Учні мають роздивитися всі континенти (зверніть увагу на те, що після натискання кнопки [Америка] у робочій частині вікна з’являється зображення Північної Америки, розглянути Південну Америку можна, якщо натиснути на її контурну карту' на синьому тлі в лівій частині робочого вікна). Бажано звернути увагу учнів на текст у рядку стану. Після деякого часу роботи з програмою вчитель пропонує учням повернутися до зображення всього світу: за допомогою пункту головного меню "Весь світ", потім — після переходу до карті! Європи (слід дати пояснення, що саме у Європі розташована Україна) -знов повернутися до всього світу за допомогою головного меню. Після цього вчитель пропонує учням обрати (натиснути кнопки керування) [Північний полюс], [Південний полюс], [Екватор] та проводить бесіду за термінами (якщо є час і зацікавленість учнів), використовуючи у разі наявності глобус.

4- Релаксація.

5.Робота з програмою (за бажанням дітей).

V.Підсумки уроку.

•Як називається невеличкий комп’ютер?

•Як називається чарівна коробочка, яка з’єднує 2 комп’ютери?

IV.Домашнє завдання.

 Намалювати малюнок "Я на планеті Земля”.

Категорія: Комп’ютерна азбука | Додав: SYLER (01.01.2014)
Переглядів: 1217 | Рейтинг: 0.0/0
Гори України
Елементарне поняття про архітектуру як вид мистецтва. Практична робота «Місто...
Лічба в межах 20. Таблиці додавання й віднімання чисел 2 і 3 в межах 10. Поня...
В. Чухліб «Повінь». Прислів'я.
Чим розпізнаємо запах і смак
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]