💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Модем - спілкування на відстані

Урок № 11

Тема: Модем - спілкування на відстані

Мета урок:

• дати початкове уявлення про призначення модему як пристрою для зв'язку між комп'ютерами через телефонну мережу;

• дати початкове уявлення про електронну пошту, адресу електронного листа, логін;

• розвиток елементів логічного мислення та уяви (вибір логіну для відправки листа електронною поштою адресатові), вміння концентруватися на розв'язанні задачі.

Обладнання: підручник, електронна складова курсу, карта України.

Хід уроку

І. Організаційний момент. Повторення правил поведінки у комп’ютерному класі.

II. Перевірка домашнього завдання.

 •3 чого складаються на екрані монітора картинки? (з пікселей)

 • Де у побуті ми використовуємо пікселі? (народні майстрині у вишивці, будівельники при спорудженні будинків, художники при складанні вітражів-мозаїк)

 • Яке ми знаємо з чудес світу, яке теж складається з пікселів? (Єгіпетські піраміди)

 • А яку гру люблять всі діти? (пазли)

 Логічні

Відповідь:___________

Чому?________________

(Відповідь - груша)

вправи.

Знайди невідомий малюнок.

Знайди невідоме число.

Відповідь: Чому?_______

(Відповідь - 5)

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

1.Бесіда.

- На уроці інформатики ми дізналися, з яких складових складається комп’ютер. Що за допомогою комп’ютера ми можемо малювати, друкувати, креслити, дивитися фільми і улюблені мультики.

- А сьогодні ми познайомимось ше з однією важливою справою, яку може виконувати комп’ютер. Це — спілкування на відстані. Уяви собі, що ти поїдеш на відпочинок до бабусі чи в інше місто. Ти швидко скучив за своїми товаришами і хочеш поспілкуватися з ними. Тут у нагоді стане невеличкий комп’ютер, який називається ноутбук.

2. Робота з підручником.

- Якщо 2 комп’ютери, які розташовані далеко один від одного, під’єднати до телефонів через ось таку невеличку чарівну коробочку, яка називається модем, то ти можеш розмовляти зі своїми друзями або ж обмінюватись листами, незважаючи на відстань.

3. Фізкультхвилинка.

Всі піднесли руки - раз,

І навшпиньки став весь клас.

Два — присіли, руки вниз.

На сусіда не дивись.

Будем дружно ми вставати,

Щоб ногам роботу дати.

Хто старався присідати Може вже відпочивати.

IV.Робота з програмою.

Все поле екрана - робоче вікно програми, що складається з основнії* елементів, характерних для більшості програм:

Назва файлу з кнопками "Згорнути". "Відновити", "Закрити"; кнопкі1 на цьому уроці неактивні.

• Головне меню програми з пунктами "Файл", "Весь сбіт". "Допомога". Пункт меню "Файл" неактивний; натискання на назву пункту меню "Допомога" веде до появи невеличкого вікна з поясненнями щодо роботи з програмою та кнопкою [Закрити], натискання нг. яку закриває вікно. Натискання на назву пункту меню "Весь світ" повертає робоче вікно до вихідного стану з картою Землі.

• Робоча частина вікна програми з картою Землі та невеличким глобусом у лівому нижньому куті, що обертається. У робочій частині вікна знаходяться кнопки керування [Обертати] / [Призупинити] (щодо обертання глобуса; зверніть увагу': кнопка [Призупинити], яку бачимо на початку роботи з програмою, під час обертання глобуса, після натискання на неї та зупинення глобуса перетворюєгься на [Обертати]), [Європа], [Азія], [Африка], [Америка], [Австралія], [Антарктида], [Північний полюс], [Південний полюс]. [Екватор].

• Рядок стану (внизу, під робочою частиною вікна), в якому відображаються назви активних континентів або "Весь світ".

На уроці учні працюють з робочою частиною вікна, при необхідності або за командою вчителя звертаються до головного меню. Розпочати роботу можна з ознайомлення з довідковою інформацією до цієї програми (пункт головного меню "Допомога") і зупинення обертання глобуса (кнопка [Призупинити]). Після цього можна прочитати підказки, які випливають, при наведенні курсору миші на континенти (на карті та глобусі). Натискання на них так само, як і натискання на кнопки керування, дає змогу перейти до відповідного континенту у збільшеному рельєфному вигляді. Учні мають роздивитися всі континенти (зверніть увагу на те, що після натискання кнопки [Америка] у робочій частині вікна з’являється зображення Північної Америки, розглянути Південну Америку можна, якщо натиснути на її контурну карту' на синьому тлі в лівій частині робочого вікна). Бажано звернути увагу учнів на текст у рядку стану. Після деякого часу роботи з програмою вчитель пропонує учням повернутися до зображення всього світу: за допомогою пункту головного меню "Весь світ", потім — після переходу до карті! Європи (слід дати пояснення, що саме у Європі розташована Україна) -знов повернутися до всього світу за допомогою головного меню. Після цього вчитель пропонує учням обрати (натиснути кнопки керування) [Північний полюс], [Південний полюс], [Екватор] та проводить бесіду за термінами (якщо є час і зацікавленість учнів), використовуючи у разі наявності глобус.

4- Релаксація.

5.Робота з програмою (за бажанням дітей).

V.Підсумки уроку.

•Як називається невеличкий комп’ютер?

•Як називається чарівна коробочка, яка з’єднує 2 комп’ютери?

IV.Домашнє завдання.

 Намалювати малюнок "Я на планеті Земля”.

Категорія: Комп’ютерна азбука | Додав: SYLER (01.01.2014)
Переглядів: 1294 | Рейтинг: 0.0/0
Передавання простих форм в об’ємі. Ліплення природної форми за зразком. Прави...
Повторення додавання й віднімання двоцифрових чисел. Задачі на дві дії
Повітря. Вітер
Усвідомлення вибору положення аркуша паперу залежно від форми об’єкта зображе...
Елементарні уявлення про духовну складову здоров'я. Різні вияви краси пов...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]