Урок № 11 Тема: Модем - спілкування на відстаніМета урок: • дати початкове уявлення про призначення модему як пристрою для зв'язку між комп'ютерами через телефонну мережу; • дати початкове уявлення про електронну пошту, адресу електронного листа, логін; • розвиток елементів логічного мислення та уяви (вибір логіну для відправки листа електронною поштою адресатові), вміння концентруватися на розв'язанні задачі. Обладнання: підручник, електронна складова курсу, карта України. Хід уроку І. Організаційний момент. Повторення правил поведінки у комп’ютерному класі. II. Перевірка домашнього завдання. •3 чого складаються на екрані монітора картинки? (з пікселей) • Де у побуті ми використовуємо пікселі? (народні майстрині у вишивці, будівельники при спорудженні будинків, художники при складанні вітражів-мозаїк) • Яке ми знаємо з чудес світу, яке теж складається з пікселів? (Єгіпетські піраміди) • А яку гру люблять всі діти? (пазли) Логічні Відповідь:___________ Чому?________________ (Відповідь - груша) вправи. Знайди невідомий малюнок. Знайди невідоме число. Відповідь: Чому?_______ (Відповідь - 5) ІІІ. Вивчення нового матеріалу. 1.Бесіда. - На уроці інформатики ми дізналися, з яких складових складається комп’ютер. Що за допомогою комп’ютера ми можемо малювати, друкувати, креслити, дивитися фільми і улюблені мультики. - А сьогодні ми познайомимось ше з однією важливою справою, яку може виконувати комп’ютер. Це — спілкування на відстані. Уяви собі, що ти поїдеш на відпочинок до бабусі чи в інше місто. Ти швидко скучив за своїми товаришами і хочеш поспілкуватися з ними. Тут у нагоді стане невеличкий комп’ютер, який називається ноутбук. 2. Робота з підручником. - Якщо 2 комп’ютери, які розташовані далеко один від одного, під’єднати до телефонів через ось таку невеличку чарівну коробочку, яка називається модем, то ти можеш розмовляти зі своїми друзями або ж обмінюватись листами, незважаючи на відстань. 3. Фізкультхвилинка. Всі піднесли руки - раз, І навшпиньки став весь клас. Два — присіли, руки вниз. На сусіда не дивись. Будем дружно ми вставати, Щоб ногам роботу дати. Хто старався присідати Може вже відпочивати. IV.Робота з програмою. Все поле екрана - робоче вікно програми, що складається з основнії* елементів, характерних для більшості програм: Назва файлу з кнопками "Згорнути". "Відновити", "Закрити"; кнопкі1 на цьому уроці неактивні. • Головне меню програми з пунктами "Файл", "Весь сбіт". "Допомога". Пункт меню "Файл" неактивний; натискання на назву пункту меню "Допомога" веде до появи невеличкого вікна з поясненнями щодо роботи з програмою та кнопкою [Закрити], натискання нг. яку закриває вікно. Натискання на назву пункту меню "Весь світ" повертає робоче вікно до вихідного стану з картою Землі. • Робоча частина вікна програми з картою Землі та невеличким глобусом у лівому нижньому куті, що обертається. У робочій частині вікна знаходяться кнопки керування [Обертати] / [Призупинити] (щодо обертання глобуса; зверніть увагу': кнопка [Призупинити], яку бачимо на початку роботи з програмою, під час обертання глобуса, після натискання на неї та зупинення глобуса перетворюєгься на [Обертати]), [Європа], [Азія], [Африка], [Америка], [Австралія], [Антарктида], [Північний полюс], [Південний полюс]. [Екватор]. • Рядок стану (внизу, під робочою частиною вікна), в якому відображаються назви активних континентів або "Весь світ". На уроці учні працюють з робочою частиною вікна, при необхідності або за командою вчителя звертаються до головного меню. Розпочати роботу можна з ознайомлення з довідковою інформацією до цієї програми (пункт головного меню "Допомога") і зупинення обертання глобуса (кнопка [Призупинити]). Після цього можна прочитати підказки, які випливають, при наведенні курсору миші на континенти (на карті та глобусі). Натискання на них так само, як і натискання на кнопки керування, дає змогу перейти до відповідного континенту у збільшеному рельєфному вигляді. Учні мають роздивитися всі континенти (зверніть увагу на те, що після натискання кнопки [Америка] у робочій частині вікна з’являється зображення Північної Америки, розглянути Південну Америку можна, якщо натиснути на її контурну карту' на синьому тлі в лівій частині робочого вікна). Бажано звернути увагу учнів на текст у рядку стану. Після деякого часу роботи з програмою вчитель пропонує учням повернутися до зображення всього світу: за допомогою пункту головного меню "Весь світ", потім — після переходу до карті! Європи (слід дати пояснення, що саме у Європі розташована Україна) -знов повернутися до всього світу за допомогою головного меню. Після цього вчитель пропонує учням обрати (натиснути кнопки керування) [Північний полюс], [Південний полюс], [Екватор] та проводить бесіду за термінами (якщо є час і зацікавленість учнів), використовуючи у разі наявності глобус. 4- Релаксація. 5.Робота з програмою (за бажанням дітей). V.Підсумки уроку. •Як називається невеличкий комп’ютер? •Як називається чарівна коробочка, яка з’єднує 2 комп’ютери? IV.Домашнє завдання. Намалювати малюнок "Я на планеті Земля”. | |
| |
Переглядів: 1239 | |
Аплікація з паперу «Прикрась ялинку» |
Сонце — джерело світла і тепла |
Запитання до природи. Чому підстрибує м'яч? |
В. Сухомлинський «Оленчин горобчик». О. Зима «Дві білки і лисиця». «Сонячна п... |
Ознайомлення з українським народним жіночим одягом. Практична робота «Україно... |
Всього коментарів: 0 | |