Зображення з цеглинок

Урок № 10

Тема: Зображення з цеглинок

Мета уроку:

• дати загальне уявлення про утворення зображень на комп'ютері (растрова графіка);

• закріпити початкові навички роботи з клавіатурою (використання клавіш [Епіег], []]. []]), звернути увагу на наявність обраного (виділеного) об'єкта, якого стосуватиметься команда;

• розвивати елементи логічного та просторового мислення (вибір елемента з множини, доповнення малюнка), вміння концентруватися на вирішенні завдання, запропонованої на комп'ютері.

Обладнання: програма "Піксель”. Вишиванка (бажано не з орнаментом, а з

якимось малюнком), власний ілюстративний матеріал, можливо, сильна лупа.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

II.Перевірка домашнього завдання.

Розминка.

1. Знайтиневідомі фігури.

Відповідь: Чому? _____

2. Знайти для кожного випадку: в який будиночок поспішає гномик?

ІІ. Пояснення нового матеріалу.

І-Робота зпідручником.

Відкриваємо підручник на стор. ІО, розглядаємо малюнок. Бесіда про зображення, яке складається з окремих крапок різного кольору (можна скористатися лупою для демонстрації на друкованому малюнку), яка спирається на текст підручника. Піксель як мінімальний елемент зображення. Пропозиція навести інші приклади перетворення зображень в такі, що складаються з окремих елементів (пікселізації) з докомл’ютерної або по з а ко м п' юте р н ої діяльності людей (наприклад, запропонуйте на малюнку в книзі знайти зображення, яке складається з окремих квадратиків різного

кольору).

2. Фізкультхвнлннка.

Один - піднести руки вгору,

Два - нагнутися додолу.

Не згинайте, діти. ноги.

Не торкайтеся підлоги.

Три, чотири - прямо стати,

Будемо відпочивати.

 IV.Робота з комп’ютером.

3. Повторення правил техніки безпеки.

Учениця, виконуючи завОання на комп'ютері, сіла дуже близько до екрану. Чи порушила вона правила техніки безпеки і які?

4. Робота з програмою.

Спочатку потрібно знайти відповідний урок у головному меню (зверніть увагу учнів на його назву). Коли всі знайдуть, запропонуйте відкрити урок. Обговоріть правильну послідовність дій та необхідні клавіші, які будуть потрібні при виконанні завдання програми.

5. Опис прог рами та прийоми роботи з нею.

У цьому завданні необхідно повернути на свої місця квадратики, шо випали із загального малюнка. Ці квадратики розташовані праворуч від малюнка. Переміщуватися від одного до іншого потрібно за допомогою стрілок [|], [ї], а вставка здійснюється клавішею [Епіег]. Місце загального малюнка, на якому потрібно вставити наступний квадратик, миготить.

За бажанням учні можуть повернутися до початку уроку та пройти завдання ще раз (якщо є час). Для цього потрібно скористатись активній! елементом "Повернутися на початок уроку" - натиснути лівою кнопкою миші на правий малюнок з ескізом робочого вікна уроку в нижній частині екрана при наведенні на який з’являється підказка "На початок уроку".

6. Практичні вправи учнів.

7. Релаксація.

Вправи на вдихи і видихи.

 V.Підведення підсумків.

Пропозиція прочитати вдома (із батьками або самостійно) тексі підручника, розглянути малюнок і виконати таке завдання:

Взяти листок із зошита в клітинку та спробувати намалювати на ньому якес; зображення (літеру, цифру, простий малюнок) так, щоб він складався квадратиків-пікселів розміром в одну клітинку.

 , Малюнок може бути кольоровим або чорно-білим, важливо, щоб здалеку можна було зрозуміти, що саме намальовано.

Категорія: Комп’ютерна азбука | Додав: SYLER (01.01.2014)
Переглядів: 1758 | Рейтинг: 0.0/0
Аплікація з відрізків вовняних ниток. Вітальна листівка до Дня Перемоги
Твоя країна — Україна. Символи держави
«Крашанки і писанки» (за О. Менем). «Гей, Великдень!». К. Пере лісна «Писанка...
Робота з папером. Іграшки зі складеного аркуша
В гостях у Ганнусі
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]