Подорож у Космос

Урок № 17

Тема: Подорож у Космос

Мета уроку:

• дати загальне уявлення про Сонячну систему. Сонце —якзірку та планети із супутниками, що обертаються навколо нього;

• закріпити початкові навички роботи з мікроманіпулятороммишею,

 гіперпосиланнями на веб-сторінках; кнопками в діалогових вікнах, за допомогою яких здійснюється діалог з комп’ютером;

• розвивати елементи просторового та логічного мислення;

 • виховувати культурного користувача, який вміє працювати з веб-сторінками, а не просто "ковзати" по них, майже не звертаючи уваги на їх зміст.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

- Діти, у нас урок інформатики, давайте пригадаємо правила поведінки у комп’ютерному класі, (діти розповідають про правила техніки безпеки).

П.Перевірка домашнього завдання.

1. Бесідаза змістом останнього уроку.

• Що таке Інтернет? (спеціальний зв’язок).

• Що можна робити з допомогою Інтернету? (спілкуватися зі своїми друзями у різних куточках планети, заходити у будь-яку бібліотеку світу, шукати і знаходити друзів, побувати у різних музеях і у різних країнах).

• А тому, що ми з вами будемо працювати з комп’ютером, то нам необхідно пригадати, як користуватися комп’ютерного мишою.

2. Логічнівправи.

- За допомогою комп’ютерної миші і заданого маршруту ми дізнаємося, про що буде йти мова на уроці.

к м

с 0

0 А =і> <= А

Відповідь: космос.

Космос - це неосяжний простір.

- Ось сьогодні ми разом здійснимо подорож у космос і дізнаємося про його будову.

• Які уявлення викликає слово "космос”? (небо, зорі)

3. Словникова робота.

— Давайте складемо космічний словничок, (космонавт, скафандр, ракета, комета, планета, зірка, орбіта, ілюмінатор)

ІІТ. Вивчення нового матеріалу.

4. Бесіда.

-Сьогодні наші друзі, Ганнуся та Елзік, запросили вирушити в уявну подорож до зірок.

А на чому ми помандруємо? (На дошці вивішені малюнки космічних кораблів, ракет і зореліт Елзіка. Діти вибирають зореліт Елзіка.)

- Щоб вирушити у політ, нам потрібно знати девіз космонавтів.

Давайте відгадаємо цей девіз.

На дошці запис: "Через... до зірок.”

• Яким є шлях космонавтів під час польоту?

• Які небезпеки чатують на них?

Учні хором читають з дошки: "Через тернії до зірок.”

2.Роботаз підручником.

— Отже, діти, в політ!

Космос — це неосяжний простір, а зірок так багато, шо неможливо порахувати. Вони народжуються, живуть, старіють та вмирають. Вони різнокольорові, червоні та блакитні. Бувають яскраві, ніжні, мерехтливі, величезні, середні і зовсім маленькі.

Найбільша сяюча зірка - Сонце. (Діти знаходять на малюнку.) Цс величезна розжарена куля, яка виділяє багато тепла у вигляді проміння. Навколо Сонця рухається велика сім’я небесних тіл: дев’ять великих планет зі своїми супутниками.

— Подивіться на малюнок і назвіть ці планети. (Діти називають: Меркурій, Венера, Земля, Марс, Юпітер. Сатурн, Уран, Нептун, Плутон). Сонце і дев’ять планет складають Сонячну систему.

3.Фізкультхвилинка.

— А зараз ми повертаємось до нашої планети. Наша планета — Земля. Це єдина планета Сонячної системи, на якій є суша, вода, життя.

Земля разом зі своїм супутником Місяцем обертається навколо Сонця і навколо себе. Від цього залежить зміна пори року, зміна дня і ночі.

Бачиш, яку цікаву космічну мандрівку ми здійснили. А комп'ютер допоможе нам все це запам’ятати.

IV.Робота з программою.

4.Опис програми.

Натиснути лівою кнопкою маніпулятора миші на слові «наука». Відкривається вікно, що відповідає зображенню в підручнику, а через деякий час в його нижній частині з’являється діалогове вікно «Розпочати знайомство з Сонячною системою» та кнопкою «ОК», на яку потрібно натиснути лівою кнопкою миші. Після цього учні опиняються на головній сторінці уроку, на якій є анімаційна модель Сонячної систем із Сонцем та планетами, шо рухаються навколо нього. Через деякий час під анімаційною моделлю з’явиться діалогове вікно "Розпочати обліт планети Земля” з кнопками "ОК” та "ОТМЕНА". Після закінчення добірки фотографій учні знов опиняються на головній сторінці уроку, на якій через певний час з’являється діалогове вікно "Розпочати обліт Місяця” з тими ж кнопками. Натискання на кнопку "ОК” приводить до початку нового слайд-шоу. Аналогічно по закінченні здійснюється перехід до наступних етапів - відвідування Марса, Сатурна та Сонця.

 2.Релаксація,(відпочинок для очей)

 3.Повторенняпрограми за бажанням учнів.

 V. Узагальнення результатів уроку.

 •Куди ми здійснили подорож?

 •3 якими планетами познайомились?

 •На якій планеті ми живемо?

 •Що утворюють багато зірок?

 •Які ви знаєте сузір’я?

 VI. Домашнє завдання.

Намалювати малюнок "Ми у космосі”.

Категорія: Комп’ютерна азбука | Додав: SYLER (01.01.2014)
Переглядів: 3438 | Рейтинг: 5.0/1
Виконання шва «уперед голку». Оздоблення виробів ручним швом
Вода в природі. Властивості води. Як дбати про чистоту водоймищ
Хай буде сад. Складання і записування підписів під серією малюнків, що можут...
Тварини
Колір як засіб створення образу. Практична робота «В гостях у казкового персо...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]