УРОК 31 Тема. Впевненість і самовпевненість Мета: формувати в учнів уявлення про характер, риси характеру; навчати учнів розпізнавати ознаки впевненої поведінки людини; показати негативний вплив самовпевненості на здоров’я; виховувати позитивні якості характеру. |
УРОК 30 Тема. Позитивні та негативні емоції. Способи подолання негативних емоцій. Практична робота: моделювання ситуацій подолання негативних емоцій Мета: дати учням уявлення премоції та почуття, види і причини їх виникнення; вчити встановлювати взаємозв’язок між здоров’ям та емоційним станом людини, використовувати способи подолання негативних емоцій; виховувати стриманість. |
УРОК 29 Тема. Аварії на підприємстві (з урахуванням місцевих умов). Рятувальні служби. Практична робота: виклик рятувальних служб Мета: дати учням уявлення пррізні види аварій; вчити відтворювати порядок дій у разі виклику рятувальних служб, виконувати правила поведінки під час аварій на місцевому підприємстві; виховувати самостійність, відповідальність. |
УРОК 28 Тема. Безпека велосипедиста. Обстеження велосипеда перед їздою Мета: дати учням уявлення пррізні види велосипедів та їх призначення; вчити обстежувати велосипед перед їздою, виконувати правила безпечної їзди на велосипеді; виховувати дисциплінованість, обачливість. |
УРОК27 Тема. Дорожньо-транспортні пригоди (ДТП) Мета: вчити учнів називати причини виникнення ДТП; встановлювати взаємозв’язок між ДТП і порушенням правил дорожньогруху; виховувати дисциплінованість пішохода. |
УРОК 26 Тема. Водії попереджають. Спеціальні машини Мета: вчити учнів розпізнавати попереджувальні сигнали водіїв; розширити уявлення прспеціальні машини та їх призначення; формувати навички свідомої дисциплінованої поведінки на вулиці. |
УРОК25 Тема. Автомобіль — джерело небезпеки на дорозі Мета: дати учням уявлення про гальмівний шлях транспортного засобу; вчити називати умови, від яких залежить гальмівний шлях; виховувати дисциплінованість пішохода, обережність. |
УРОК 24 Тема. Перехід проїжджої частини дороги під час ремонту дороги. Групи дорожніх знаків Мета: поглибити знання учнів прдорожні знаки; вчити називати групи дорожніх знаків; розкрити значення дорожніх знаків; виховувати бажання дотримуватися правил дорожнього руху. |
УРОК 23 Тема. Перехід проїжджої частини дороги за різних умов, з домашніми тваринами Мета: вчити учнів виконувати правила переходу дороги з речами, домашніми тваринами; розвивати спостережливість, уміння орієнтуватися на вулицях міста; виховувати обережність, уважність. |
УРОК 22 Тема. Види перехресть. Рух майданами Мета: вчити учнів розпізнавати види перехресть, виконувати правила переходу перехресть, майданів з урахуванням місцевих умов; виховувати уважність. |