УРОК 31 Тема. Впевненість і самовпевненість Мета: формувати в учнів уявлення про характер, риси характеру; навчати учнів розпізнавати ознаки впевненої поведінки людини; показати негативний вплив самовпевненості на здоров’я; виховувати позитивні якості характеру. ХІД УРОКУ 1. Вступне слово вчителя Учитель. Характер — це сукупність особистих рис людини, які виявляються в її поведінці та діяльності. Слов«характер» запозичене з давньогрецької мови. Йогпервісне значення — ознака, риса, особливість. Доберіть прикметники дслова «характер». (Добрий, залізний, поганий, лагідний, важкий тощо) — Назвіть риси гарногхарактеру (поганогхарактеру). 2. Робота з підручником (С. 61-62) — Щтаке характер? — У чому виявляється характер? — Щвпливає на формування характеру? — Розгляньте таблицю на с. 62. — Які можуть бути риси характеру? — Назвіть позитивні риси характеру; негативні риси характеру. — Які риси характеру властиві дівчаткам? — Розгляньте малюнок. — Які риси характеру притаманні зображеному на ньому хлопчикові? — Які риси в основному притаманні хлопчикам? — Як впливає характер людини на її здоров’я? Гра «Додай слово» • Терплячі, вимогливі, добрі, веселі — ... • Мужні, сильні, серйозні, уважні, витримані, врівноважені — ... — Як характер впливає на здоров’я самої людини, а також на тих, хтїї оточує? — Чому людина, щмає поганий характер, постійнневдово-лена? 3. Читання й обговорення вірша НАЙКРАЩА РИСА Промовив гордий Кипарис: — Із людських рис Для мене прямота — найкраща! А Липа: — Лишенько! Це глупота. Людина — хай велика чи мала — пропаща Без щедрості й сердечногтепла. Озвався Дуб: — Послухайте мене: Твердий характер — ось щголовне. — А гнучкість розуму — Триса неможлива? — Докинула Ліщина пустотлива. Троянда мовила: — Забули пркрасу, А я в собі віки її несу! Людина мудрі речі наслухала І тужнтак замріянзітхала: — Мені б тих рис найбільше осягти — Змогла б я гідншлях увесь пройти! (І. Сварник) — Які найкращі риси вибралкожне із дерев? — Чому для кипариса найкраща риса — прямота; для липи — щедрість й сердечне тепло; для дуба — твердість; для ліщини — гнучкість розуму; для троянди — краса? — Яку думку висловила людина? Чи погоджуєтеся ви з нею? Яких рис характеру треба прагнути набувати людині? 4. Фізкультхвилинка Гра «Трубач» Сидячи, стиснути кисті рук, скласти їх трубочкою. Притуливши «трубочку» дгуб і трохи піднявши вгору, повільнвидихаючи, голоснказати «п-ф-ф-ф» (абінші звуки). Повторити 3-5 разів. 5. Повідомлення вчителя Учитель. Вчені в результаті досліджень дійшли висновку, щчастіше хворіють на грип та інші респіраторні захворювання люди з такими рисами характеру: • впертість і негнучкість; • почуття вини; • розчарування і підозрілість; • злопам’ятність і нездатність прощати; • вразливість; • невпевненість; • збудливість і нервозність; • агресивність (агресія). — Щтаке впевненість? — Якими є ознаки впевненої поведінки людини? — Впевненість у власних силах — це готовність витрачати час та зусилля для досягнення позитивногрезультату. Впевнені люди майже ніколи не здаються, завжди продовжують боротьбу за результат і тому мають більше шансів досягти успіху. Впевненість у власних силах необов’язковзалежить від характеру людини. Вона завжди базується на співробітництві та ініціативності. Впевнена людина вміє правильноцінювати власні здібності та відповідати за результат як перед собою, так і перед іншими. Співробітництвпередбачає вміння взаємодіяти з іншими людьми. Ініціативність передбачає готовність активндіяти та контролювати свої дії. Впевненість у власних силах — це набір вмінь та навичок, необхідних для успішної активної діяльності. — Щтаке самовпевненість? Самовпевненість може негативнвплинути на здоров’я. Трапляється, щвпевнена у власних силах людина видає бажане за дійсне, прагне успіху й не докладає для йогдосягнення жодних зусиль. 6. Робота в зошиті (С. 58, № 2) — Які правила ви вже готові виконувати? Позначте їх. • Буду завжди намагатися досягати своєї мети. • Плануватиму своє творче персональне зростання. • Не ставитиму собі обмежень. • Розвиватиму позитивне ставлення двсьогдоброго. • Буду завжди на високому рівні! 7. Підсумок уроку — Чому потрібнвесь час поліпшувати характер, намагатися контролювати вияв негативних рис та прагнути позбутися їх? — Поміркуйте і назвіть однакові риси характеру, які можуть бути і в дівчаток, і в хлопчиків. — Які риси маминогхарактеру вам подобаються? А татового? — Які позитивні риси характеру сприяють успіхам у навчанні? — Які риси характеру стають на заваді вашогавторитету серед товаришів? — Щсаме — впевненість чи самовпевненість — сприяє успіхам у навчанні? — Щсаме — впевненість чи самовпевненість — стає на заваді авторитету серед товаришів? | |
| |
Переглядів: 4950 | |
Декларація прав дитини. Основний Закон держави. Обов'язки батьків та діте... |
Запитання до природи. Чому підстрибує м'яч? |
Обговорення можливостей і демонстрація режимів роботи комп’ютера. Складові ча... |
Сюжетні композиції з рослинних форм. створення колективних сюжетних композиці... |
Закріплення навичок роботи з мишею. Розвиток просторової уяви. Комп’ютерна пі... |
Всього коментарів: 0 | |