УРОК 21 Тема. Безпека руху пішоходів. Сигнали світлофора й регулювальника дорожнього руху Мета: поглибити знання учнів про правила пішохідного руху, про світлофори та їх призначення; вчити розпізнавати сигнали регулювальника; виховувати культуру поведінки на вулиці, дорозі. |
УРОК20 Тема. Вихід із непередбачених ситуацій поза межами домівки, школи Мета: обґрунтувати учням, наскільки небезпечно самостійно прогулюватися в незнайомих місцях; вчити школярів визначати небезпечні для життя і здоров’я місця в мікрорайоні, населеному пункті; вчити дітей чинити опір тиску незнайомих людей; ознайомити з правилами поведінки на льоду та прийомами допомоги і самодопомоги у випадку переохолодження та обмороження. |
УРОК 19 Тема. Безпека школяра. Правила поведінки учня під час шкільних масових заходів Мета: розказати учням про паніку, про правила поведінки учня під час масових заходів; спонукати школярів двио конання правил безпечної поведінки під час масових заходів; виховувати дисциплінованість. |
УРОК 18 Тема. Дії дитини за умови опосередкованої небезпеки: пожежа в іншій квартирі, іншому будинку тощо Мета: розширити уявлення учнів прпричини виникнення пожежі в побуті та її наслідки; вчити відтворювати порядок дій у разі опосередкованої небезпеки, викликати рятувальні служби; виховувати обережність, увагу. |
УРОК 17 Тема. Безпека в побуті Мета: обговорити з учнями небезпечні ситуації, які можуть трапитися у побуті; вчити школярів правил користування побутовою технікою, вогненебезпечними та гострими предметами, дотримуватися порад користування кухонним начинням; формувати навички безпечногповодження в побуті з газовими та електричними приладами; виховувати в учнів обережність, турботливе ставлення дсвогжиття і здоров’я, почуття відповідальності за свої дії та вчинки, пильність. |
УРОК 16 Тема. Наодинці вдома Мета: продовжувати формувати правила безпечної поведінки дітей вдома за відсутності батьків; формувати вміння та навички, які допоможуть уникнути небезпечних ситуацій; вчити учнів дотримуватися порад що до убезпечення своєї домівки від зловмисників; виховувати відповідальність, обачливість. |
УРОК 15 Тема. Охорона здоров’я дітей у медичних закладах. Практична робота: моделювання ситуації «У шкільному медичному кабінеті» Мета: вчити учнів називати медичні установи свогнаселеногпункту, мікрорайону, медичних працівників, дяких за потреби можна звернутися пдопомогу; формувати бажання піклуватися првласне здоров’я. |
УРОК 14 Тема. ВІЛ/СНІД. Шляхи зараження ВІЛ Мета: дати уявлення учням прВІЛ/ СНІД, пршляхи зараження ВІЛ; вчити толерантнставитися дВІЛ-позитивних людей; виховувати відповідальне ставлення двласногздоров’я. |
УРОК 13 Тема. Негативний вплив шкідливих звичок на здоров’я: куріння, вживання алкоголю, наркотичних і токсичних речовин Мета: дати учням уявлення прнаркотичні й токсичні речовини; довести згубний вплив на здоров’я нікотину, алкоголю, наркотичних і токсичних речовин; виховувати бажання вести здоровий спосіб життя. |
УРОК 12 Тема. Поведінка учня. Безпека школяра. Правила поведінки учня під час шкільних масових заходів. Практична робота: вироблення правил поведінки Мета: продовжувати формувати уявлення првплив поведінки на власне здоров’я та здоров’я оточуючих людей; виховувати в учнів ввічливість, тактовність, вміння спілкуватися з друзями, однокласниками; формувати навички безпечної поведінки під час шкільних масових заходів. |