УРОК 10-11 Тема. Стосунки зі старшими й молодшими. Образливі слова й глузування. Знайомства з людьми. Вибір людей для спілкування. Практична робота: рольова гра «Будьмо знайомі!» Мета: сприяти усвідомленню дітьми цінності людськогспілкування; вдосконалювати навички культури спілкування; розповісти прнегативний вплив на здоров’я образливих слів, глузування; виховувати навички шанобливого ставлення джінок і дівчаток. |
УРОК 9 Тема. Традиції збереження здоров’я у сім’ї Мета: розширити уявлення учнів прсім’ю як чинник здоров’я; пояснити учням значення сімейних традицій збереження здоров’я; спонукати дітей двиконання обов’язків щодстарших і молодших членів своєї родини; виховувати піклування прздоров’я всіх членів родини, повагу дстарших членів родини. |
УРОК 8 Тема. Загартовування. Способи загартовування Мета: розширити уявлення учнів про загартовування як одну з умов фізичного розвитку; розвивати вміння практично використовувати природні чинники для загартовування; вчити учнів виконувати комплекс процедур для загартовування; виховувати бажання вести здоровий спосіб життя. |
УРОК 7 Тема. Практична робота: вибір якісної їжі. Вибір корисної для здоров’я їжі Мета: поглибити знання учнів пркорисну та якісну їжу та її позитивний вплив на збереження й зміцнення здоров’я дорослих і дітей; вчити встановлювати зв’язок між харчовою цінністю і корисністю продуктів та фізичним розвитком, самопочуттям; ознайомити з основами культури харчування, вчити планувати свої дії щодвизначення якості їжі; виховувати прагнення берегти своє здоров’я. |
УРОКИ 5-6 Тема. Складові їжі. Енергетична цінність їжі Мета: дати учням уявлення пренергетичну цінність їжі; поглибити знання дітей прскладові компоненти їжі; пояснити необхідність вживання різноманітної їжі, достатньої кількості води; виховувати відповідальність за власне здоров’я. |
УРОК 4 Тема. Гігієна порожнини рота Мета: розширити уявлення учнів пргрупи зубів; пояснити негативний вплив шкідливих звичок на стан зубів і прикус; вчити учнів виконувати правила догляду за зубами; виховувати відповідальне ставлення двласногздоров’я. |
УРОК 3 Тема. Показники фізичногрозвитку дитини. Вплив рухової активності на розвиток організму. Вплив постави, форми стопи на здоров’я. Практична робота: вивчення комплексу вправ для формування постави та профілактики плоскостопості Мета: розширити уявлення учнів прскладові фізичногздоров’я; пояснити вплив постави, форми стопи на здоров’я; вчити учнів виконувати комплекс вправ для формування правильної постави та профілактики плоскостопості; виховувати відповідальність за власне здоров’я. |
УРОК 2 Тема. Гуманне ставлення длюдей, які мають проблеми зі здоров’ям. Практична робота: моделювання ситуацій допомоги людям з особливими потребами Мета: довести учням необхідність бережливогставлення дорганів зору, слуху, опорно-рухової системи; вчити надавати допомогу людям з особливими потребами; виховувати толерантність, духовність. |
УРОК 1 Тема. Складові здоров’я: фізична, соціальна, психічна, духовна. Чинники здоров’я Мета: дати учням уявлення прскладові здоров’я, вікові зміни організму, чинники, які впливають на здоров’я; вчити встановлювати взаємозв’язки між складовими здоров’я, виконувати навчальні та фізичні навантаження відповідндсвоїх можливостей; виховувати дисциплінованість, відповідальність. |