УРОК 4 Тема. Гігієна порожнини рота Мета: розширити уявлення учнів пргрупи зубів; пояснити негативний вплив шкідливих звичок на стан зубів і прикус; вчити учнів виконувати правила догляду за зубами; виховувати відповідальне ставлення двласногздоров’я. ХІД УРОКУ 1. Проблемні запитання Учитель. Який вигляд мають зуби здорової людини? — Щслід робити задля здоров’я зубів? — Як ви вважаєте, чи потрібнвзагалі стежити за станом ротової порожнини? 2. Робота за підручником (С. 19-20) — Розгляньте малюнки на с. 19. — Щозначає словосполучення нормальний прикус? — Який вигляд мають ясна здорової дитини? — Який вигляд має язик здорової людини? — Щтреба робити, щоб не виникли порушення прикусу? — Чому не можна гризти ручки й олівці? — Чому не можна смоктати пальці? — Чому не можна закушувати губи? — Чому не можна дихати ротом? — Чому не можна спиратися щокою на руку? — Чому не можна спати на одному боці з рукою під щокою? — Чому не можна горбитися під час сидіння й ходьби? — Чому дуже важливдля збереження здоров’я стежити за своїми зубами? — Хттакий стоматолог? — Скільки разів на рік необхіднвідвідувати стоматолога? — Які правила догляду за ротовою порожниною вам відомі? — Як потрібнчистити зуби? — Як потрібнчистити щічну поверхню зубів на верхній щелепі? на нижній щелепі? — Як потрібнчистити піднебінну та язикову поверхні зубів? — Як потрібнчистити жувальну поверхню верхніх і нижніх зубів? — Щтреба робити наприкінці чищення? (Робити «підмітальні» рухи пвсіх зубах, захоплюючи ясна, спочатку на верхній, потім на нижній щелепі зліва направо.) — Скільки разів на день треба чистити зуби? — Коли треба чистити зуби? — Як дбати прзубну щітку? — Щвикористовують для звільнення міжзубних проміжків від залишків їжі? — Чому треба споліскувати рот після кожногприйому їжі? — Чим можна скористатися, якщнемає можливості почистити зуби? 3. Фізкультхвилинка Вправа на зняття агресивності «Два барани» Діти пдвоє стають один навпроти одного, тулуб нахиленвперед, долонями й лобами упираються один в одного. Задача — протистояти натиску і, не зрушуючи з місця, тиснути на іншого. Хтзрушив — програв. 4. Робота в зошиті (С. 8, № 2) Тест «Так чи ні?» Вибери правильну відповідь. 1. Найпоширеніша хвороба зубів називається: а) карієс; б) кір. 2. Зуби потрібнчистити: а) уранці; б) уранці і ввечері; в) один раз на тиждень. 3. Зубну щітку після чищення зубів потрібно: а) промити водою з милом для дезінфекції; б) нічогз нею не робити. 4. Чи потрібнпрополоскати рот після вживання їжі? а) Ні; б) так. 5. Підсумок уроку — Коли у вас виріс перший постійний зуб? — Скільки у вас постійних зубів? — Чи нормальний у вас прикус? — Які шкідливі звички негативнвпливають на стан зубів і прикус? — Які правила догляду за зубами ви виконуєте? — Хтлікує зуби? — Щви знаєте прзубну щітку та зубні пасти? | |
| |
Переглядів: 3535 | |
Cтворення з кольорового паперу орнаментів геометричних та рослинних форм на з... |
Охорона тварин. Турбота людей про тварин |
Конструювання зі смужок паперу. Конструювання виробів зі смужок паперу |
Криволінійне різання паперу. Виготовлення дидактичної гри «числове віяло» |
«Журавель», «Перстенець» (дитячі народні ігри). Лічилка |
Всього коментарів: 0 | |