Гігієна порожнини рота

УРОК 4

Тема. Гігієна порожнини рота

Мета: розширити уявлення учнів пргрупи зубів; пояснити негативний вплив шкідливих звичок на стан зубів і прикус; вчити учнів виконувати правила догляду за зубами; виховувати відповідальне ставлення двласногздоров’я.

ХІД УРОКУ

1. Проблемні запитання

Учитель. Який вигляд мають зуби здорової людини?

— Щслід робити задля здоров’я зубів?

— Як ви вважаєте, чи потрібнвзагалі стежити за станом ротової порожнини?

2. Робота за підручником (С. 19-20)

— Розгляньте малюнки на с. 19.

— Щозначає словосполучення нормальний прикус?

— Який вигляд мають ясна здорової дитини?

— Який вигляд має язик здорової людини?

— Щтреба робити, щоб не виникли порушення прикусу?

— Чому не можна гризти ручки й олівці?

— Чому не можна смоктати пальці?

— Чому не можна закушувати губи?

— Чому не можна дихати ротом?

— Чому не можна спиратися щокою на руку?

— Чому не можна спати на одному боці з рукою під щокою?

— Чому не можна горбитися під час сидіння й ходьби?

— Чому дуже важливдля збереження здоров’я стежити за своїми зубами?

— Хттакий стоматолог?

— Скільки разів на рік необхіднвідвідувати стоматолога?

— Які правила догляду за ротовою порожниною вам відомі?

— Як потрібнчистити зуби?

— Як потрібнчистити щічну поверхню зубів на верхній щелепі? на нижній щелепі?

— Як потрібнчистити піднебінну та язикову поверхні зубів?

— Як потрібнчистити жувальну поверхню верхніх і нижніх зубів?

— Щтреба робити наприкінці чищення? (Робити «підмітальні» рухи пвсіх зубах, захоплюючи ясна, спочатку на верхній, потім на нижній щелепі зліва направо.)

— Скільки разів на день треба чистити зуби?

— Коли треба чистити зуби?

— Як дбати прзубну щітку?

— Щвикористовують для звільнення міжзубних проміжків від залишків їжі?

— Чому треба споліскувати рот після кожногприйому їжі?

— Чим можна скористатися, якщнемає можливості почистити зуби?

3. Фізкультхвилинка

Вправа на зняття агресивності «Два барани»

Діти пдвоє стають один навпроти одного, тулуб нахиленвперед, долонями й лобами упираються один в одного. Задача — протистояти натиску і, не зрушуючи з місця, тиснути на іншого. Хтзрушив — програв.

4. Робота в зошиті (С. 8, № 2)

Тест «Так чи ні?»

Вибери правильну відповідь.

1. Найпоширеніша хвороба зубів називається:

а) карієс;

б) кір.

2. Зуби потрібнчистити:

а) уранці;

б) уранці і ввечері;

в) один раз на тиждень.

3. Зубну щітку після чищення зубів потрібно:

а) промити водою з милом для дезінфекції;

б) нічогз нею не робити.

4. Чи потрібнпрополоскати рот після вживання їжі?

а) Ні;

б) так.

5. Підсумок уроку

— Коли у вас виріс перший постійний зуб?

— Скільки у вас постійних зубів?

— Чи нормальний у вас прикус?

— Які шкідливі звички негативнвпливають на стан зубів і прикус?

— Які правила догляду за зубами ви виконуєте?

— Хтлікує зуби?

— Щви знаєте прзубну щітку та зубні пасти?

Категорія: Основи здоров’я | Додав: SYLER (10.05.2014)
Переглядів: 3504 | Рейтинг: 0.0/0
Пошиття виробів з тканини. Шви «уперед голку», «через край»
В. Сухомлинський «Я хочу сказати своє слово». В. Скомаровський «Пісенька». В....
Комахи
Столи бувають різні
Т. Коломієць «Подарунок». В. Лучук «Кольорові пташки». В. Конопелець «Якого к...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]