УРОК 9 Тема. Традиції збереження здоров’я у сім’ї Мета: розширити уявлення учнів прсім’ю як чинник здоров’я; пояснити учням значення сімейних традицій збереження здоров’я; спонукати дітей двиконання обов’язків щодстарших і молодших членів своєї родини; виховувати піклування прздоров’я всіх членів родини, повагу дстарших членів родини. ХІД УРОКУ 1. Проблемне запитання Учитель. Здоров’я — одне з джерел радості. Чому говорять, щздоров’я починається в родині? 2. Робота за підручником (С. 38-42) Читання тексту. — Розгляньте малюнок на с. 38. — Чому ви радієте, коли здорові? — Щвам неприємно? — Щви робите, коли важкдихати? — Щви робите, коли хочеться пити? — Щви робите, коли зголоднієте? — Щви робите, коли занедужаєте? — Чи погоджуєтесь ви з думкою, щскільки б не витрачав, а здоров’я не зменшується? — Чому говорять, щздоров’я — неоціненний скарб? — Чому бездумнвитрачати йогне слід? — Чому здоров’я цінніше за будь-які статки і багатства? — Які прислів’я прце свідчать? — Чи говорите ви в родині прздоров’я? — Як почуваються всі члени ваших родин? — Хтз ваших рідних мав міцне здоров’я, жив довгй щасливо? — Які вітальні слова в день народження тата, мами абдрузів ви зазвичай кажете? Чогїм бажаєте насамперед? — Чому упродовж століть люди вважають сім’ю тим місцем, де їм найкраще і найбезпечніше? — Прщдбають батьки? Читання вірша Тетяни Бойченко. — Чому, коли народжується син, сягає радість двершин? — Чому радіють мама, тато, дід? — Чому, коли народжується доня, несе вона з собою втіху, лад, затишок, любов під стріху? — Розгляньте малюнок на с. 39. — Щдають діти сім’ї? — Щдіти отримують від батьків? — Щроблять батьки для дітей? — Чому мама і тат— найрідніші люди? — Як у сім’ї піклуються првас? — Як усі турбуються, коли ви хворієте? — Розгляньте малюнок на с. 40. — Чогвас навчили батьки? — Кому ви розповідаєте пршкільні справи? — Хтдопомагає вам долати труднощі в навчанні, вчить дружити? — Хтпоказав вам, як пришивати ґудзика? — Хтрозказав прдалекі країни? — З ким ви ходили длісу, дивилися святковий салют, саджали картоплю чи збирали виноград? — Коли ви зрозуміли, щваші рідні — дуже шановані люди? — Розгляньте малюнок. Щроблять діти? Складіть речення за малюнком. — Хтдля вас є прикладом? — Які приказки і прислів’я різних народів світу прповагу дбатьків вам відомі? — Вивчіть українські приказки і прислів’я прповагу дбатьків. — Чи згодні ви з цими перлинами народної мудрості? Поясніть їх. — Розгляньте малюнок на с. 42. — Хтє в родині? — Хтщробить? Складіть відповідні речення. — Щви можете розказати прмаму й тата? — Розкажіть, де працюють ваші батьки. — Чогнавчили вас дідусь і бабуся? — Чому саме в родині ви зростаєте здоровими та щасливими? — Як почувається дитина у сім’ї? — Чому дитина у сім’ї почувається захищеною? — Чому дитина у сім’ї відчуває теплі любов рідних? — Чому дитина у сім’ї розвивається як неповторна особистість? — Де дитина має зразок для наслідування? 3.Фізкультхвилинка 4.Робота в зошиті (С. 12-14) 1) № 1. Тест «Так чи ні?» Як ви вважаєте, чому держава повинна піклуватися прздоров’я своїх дітей? Тому щзі здорових дітей виростуть здорові та розумні дорослі громадяни. Якщбудуть хворіти й голодувати діти, країні буде соромнперед іншими державами. Якщдіти нездорові, народ не має майбутнього. 2) № 2. Розгляньте схему на с. 12. Стрілки вказують у напрямку від батька дсина. Чи правильними є твердження? Познач « + », «-». На спині стоїть вона. Коли равлик спочиває, — Ріжки й ніжку в ній ховає. Онде равлик повзе, Свою хатку везе. Хатка в равлика чудна РАВЛИК (Руки вниз. Пчерзі ліве і праве плече вперед.) (Пчерзі ліве і праве плече назад.) (Руки дплечей. Звести й розвести лікті.) (Показати.) (Руки дплечей, лікті розвести.) (Звести лікті, «сховати» голову.) [ Антон ][Пстр] Іван і Микола — рідні брати; Іван — дід Петра; Антон і Петр— рідні брати; Іван — батькОлега. Микола та Андрій — двоюрідні брати; Антон і Олег — двоюрідні брати; 3) № 3. Оберіть правила, яких ви дотримуєтесь удома. Враховую настрій інших. Пещу рідних своєю любов’ю, цим захищаю їх від злих сил. Дотримуюсь домашніх традицій, не виявляю своїх амбіцій. 4) № 5. Гра «Куди мені сісти». Оберіть собі і всім членам сім’ї місце за столом. Підпишіть стільці. 1.________________________ 2.________________________ 4.------------------------------------ 5) № 6. Вивчення вірша. Кожній людині Слід пам’ятати: Хтйогбатько, Хтйогмати. Тільки в любові Кріпне родина. Тільки свободою Квітне країна. (О. Чеботарьов) 6) № 7. Практична робота «Допомога меншим і немічним». — Як вчинили б ви? Розкажіть. • Маленький братик сумує, а ти... • У сестрички не виходить задачка, а ти... • Великі хлопці тікають від собаки, а ти... • Маленька дівчинка стоїть і плаче, а ти... • Ти у дверях зіткнувся з першокласником... • Ти сидиш в автобусі, а в цей час заходить дідусь... • На безлюдному перехресті стоїть бабуся. Старенька розгублена — не знає, як перейти вулицю. А ти... 7) Обведіть номери правил (С. 14), яких ви дотримуєтесь. 1. У ставленні дінших я завжди: а)чемний; б) уважний; в) доброзичливий. 2. Не соромлюся поступитися навіть молодшому. 3. Ніколи не дозволяю собі насміхатися над недоліками іншої людини. 4. Не намагаюся бути «кращим» за всіх. 8) № 2. А як би ти вчинив? • Мама прийшла втомлена з роботи, а ти... • Ти зустрів на вулиці дівчинку — однокласницю. Вона йшла з магазину і несла важку сумку, а ти... • Тобі треба терміновзвернутися двчительки, а вона розмовляє з іншим учителем... • Тебе образила однокласниця, а ти... • Однокласниця захворіла, а ти... • Першокласник впав у калюжу, а ти... • Ти у дверях зіткнувся з однокласницею... 5. Підсумок уроку — Як у ваших родинах піклуються пркожногз її членів? — Як батьки піклуються прдітей? — Як діти повинні ставитися дбатьків? — Пркогз членів родини ви піклуєтесь? Як саме? — Чи є у ваших родинах літні чи немічні люди? — Якщє, тяк ви піклуєтесь прних? — Якими є ваші обов’язки в родині? | |
| |
Переглядів: 5675 | |
Конструювання зі смужок паперу. Конструювання виробів зі смужок паперу |
Українська народна казка «Дрізд і голуб». Прислів'я. Загадки. Підсумок із... |
Елементи графічної грамоти. Виготовлення «Монгольської гри» |
Культура спілкування. Словник мовленнєвого етикету |
Екскурсія до шкільної майстерні |
Всього коментарів: 0 | |