УРОК 3 Тема. Показники фізичногрозвитку дитини. Вплив рухової активності на розвиток організму. Вплив постави, форми стопи на здоров’я. Практична робота: вивчення комплексу вправ для формування постави та профілактики плоскостопості Мета: розширити уявлення учнів прскладові фізичногздоров’я; пояснити вплив постави, форми стопи на здоров’я; вчити учнів виконувати комплекс вправ для формування правильної постави та профілактики плоскостопості; виховувати відповідальність за власне здоров’я. ХІД УРОКУ 1. Вступне слово вчителя Учитель. Ви ростете. Щороку стаєте вищими і важчими, тимчасові зуби змінюються постійними. Стаєте витривалішими, тому можете довше працювати, швидше бігати. Це означає, щви зростаєте і розвиваєтесь. А щж потрібндля того, щоб добре розвиватися? Прце й поговоримна сьогоднішньому уроці. 2. Робота за підручником (С. 17-21) Читання тексту на с. 17. — Щозначає фраза «фізичний розвиток відбувається гармонійно»? — Щозначає гармонія у перекладі з грецької мови? — Як можна визначити гармонійність фізичногрозвитку? — Розгляньте малюнки на с. 18. — Як перевірити правильність постави? — Вдома разом з батьками перевірте свою поставу. — Чому у дітей шкільногвіку можуть розвиватися різні порушення постави? — Яких неприємностей завдає плоска стопа? — Вдома зробіть відбитки своїх стоп на папері. (Плоска стопа залишає на аркуші паперу повний відбиток.) — Разом з батьками порадьтеся з лікарем щоднеобхідності виправлення постави та стоп. Щоб запобігти розвитку плоскої стопи, зробіть 2 дерев’яних ящички розміром 50 х 40 х 20 см, заповніть їх промитим та висушеним піском та гравієм. Тренуйте свої стопи щодня, переступаючи ппіску та гравію в ящичках протягом 2-3 хв. — Який вигляд має шкіра здорової людини? — Який вигляд мають нігті здорової людини? — Який вигляд має волосся здорової людини? — Щми бачимна щоках здорової людини? — Розгляньте малюнок на с. 21. Знайдіть у себе місце, де можна визначити пульс. Перевірте частоту свогпульсу у спокої та після 10 присідань. Запишіть одержані дані у зошит. — Як у здорової людини повинні працювати внутрішні органи? — Як прце можна дізнатися? 3. Фізкультхвилинка Вправа «Тренуємемоції» — Утомитись, як: • татпісля роботи; • людина, яка піднімає щось важке; • мураха, яка притягнула велику муху. — Відпочити, як: • турист, який зняв важкий рюкзак; • дитина, яка багатпрацювала й допомагала мамі; • як воїн, який втомився після перемоги. 4. Продовження роботи за підручником (С. 21) — Розгляньте нижній малюнок на с. 21. — Як треба дихати? — Чому необхідндихати носом? — Подивіться на себе у дзеркало, закрийте рот і посидьте так 1-2 хв. — Як ви дихаєте — носом чи ротом? Якщротом, зверніться за порадою длікаря. 5. Робота в зошиті (С. 6-7) 1) № 1. За допомогою старших виміряйте свій зріст та масу. Перевірте відповідність своєї маси тіла і зросту за допомогою таблиць на с. 17 підручника. 2) № 2. Тест «Так чи ні?» Ти частзастуджуєшся. Щоденнробиш зарядку. Багатгуляєш. Твоя вага відповідає зросту і віку. Ти легквиконуєш фізичні вправи. Швидквтомлюєшся. Можеш забігти на п’ятий поверх псходинках. Займаєшся у спортивній секції абтанцювальному гуртку. 3) № 3. Закінчіть речення. • Якщхочеш бути здоровим, то... • Якщхочеш бути красивим, то... • Якщхочеш бути розумним, то... Довідничок: дотримуйся режиму дня, займайся спортом, стеж за своїм зовнішнім виглядом, старанннавчайся. 4) № 4. Поясніть прислів’я. Багатходити — довгжити. 5) № 5. Допишіть поради королеви Постави. • Сиди..., злегка нахиливши голову вперед. • Стеж за собою: не..., голову тримай..., а плечі трохи відводь. • Правильнсиди за партою. Не... грудьми на край стола чи парти. • Коли ти сидиш, твідстань між тобою і столом має дорівнювати ширині... • Обидві... став всією ступнею на... • Відчувши втому, відкинься на спинку..., заклади... за спину. 6) № 6. Визначте, гарна чи негарна у вас хода. Допишіть слова. Якщти йдеш легко; не човгаєш ногами; не розмахуєш руками; не згинаєшся, тримаєш спину прямо, непомітндивишся собі під ноги; не нахиляєш голову донизу, ніби шукаєш золотогключика, ттоді твоя хода... Якщхода клишонога, як у ведмедя; перевальцем, як у качки; підтюпцем, як у зайчика, ттака хода... 7) № 7. Тест «Так чи ні?» На фізичний розвиток впливає: ранкова гімнастика; спадковість (здоров’я від батьків); знання прсвій організм; ігри і розваги на свіжому повітрі; рух; тривалий сон; фізична праця. 6. Підсумок уроку — Щозначає гармонійний фізичний розвиток? — Чи відповідають ваш зріст та маса віковій нормі? — Які вправи ви виконуєте задля нормальногфізичногрозвитку? — Щтаке постава? — Щви робите, щоб мати гарну поставу? — Як ви запобігаєте плоскостопості? | |
| |
Переглядів: 4435 | |
Що вивчає курс «Основи здоров'я». Здоров'я та його ознаки. Практична ... |
Г. Чубач «Я беру своє відерце». М. Стельмах «Сонце стукає в віконце». Прислів... |
Екскурсія до шкільної майстерні |
Чим ми бачимо |
Композиції за мотивами казок. Правила безпечного користування інструментами т... |
Всього коментарів: 0 | |