💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Дії дитини за умови опосередкованої небезпеки: пожежа в іншій квартирі, іншому будинку тощо

УРОК 18

Тема. Дії дитини за умови опосередкованої небезпеки: пожежа в іншій квартирі, іншому будинку тощо

Мета: розширити уявлення учнів прпричини виникнення пожежі в побуті та її наслідки; вчити відтворювати порядок дій у разі опосередкованої небезпеки, викликати рятувальні служби; виховувати обережність, увагу.

На уроці можна використати демонстраційні матеріали видавництва «Ранок», зокрема плакати «Дітям првогонь», «Поведінка під час виникнення пожеж».

ХІД УРОКУ

1. Відгадування загадок

• Бажаний гість замість цукерок дрова їсть. (Вогонь)

• Шкварчить і злиться, води боїться. (Вогонь)

• Лежать у порядку дерев’яні малятка,

Білі, здорові, всі чорноголові. (Сірники)

Учитель. Ви вже знаєте, щтреба робити, якщпожежа виникла у вашому помешканні. А щробити, коли пожежа сталася у сусідів абв під’їзді?

2. Робота за підручником (С. 86-88)

Читання тексту.

— Щробити, якщна сходовому майданчику багатдиму?

— Як захистити від диму помешкання?

— Чому не вартвибігати на сходову площадку?

— Чому треба спокійнчекати на допомогу в тій кімнаті, де є балкон?

— Розгляньте верхній малюнок на с. 87.

— Щробити, якщкімната наповнилася димом?

— Розгляньте нижній малюнок.

— Чому діти вирішили саме так чекати на допомогу?

— Розгляньте верхній малюнок на с. 88.

— Щробити, якщкімната наповнилася димом?

Аналіз ситуації

Ти живеш у сільській місцевості. У твоїх сусідів виникла пожежа. І ти знаєш, щв них нікогвдома немає. Якими будуть твої дії? Вибери правильну відповідь:

• Повідомлю сусідів прпожежу в їхньому будинку.

• Викличу пожежників, повідомлю їм прпожежу й адресу сусідів.

• Буду намагатися самотужки погасити пожежу.

• Кликатиму на допомогу людей з інших будинків.

— Який предмет може допомогти людині при пожежі?

— Чи є у вас вдома вогнегасник?

— Чи вмієте ви ним користуватися?

Висновок: усіх випадків безпечної поведінки під час пожежі передбачити не можна, тому дуже важливзавчаснразом з дорослими обміркувати, якими будуть ваші дії.

3. Фізкультхвилинка

ДЕРЕВЦЕ

Віє вітер нам в лице,

Захиталось деревце.

Вітерець все тихше, тихше,

Деревце все вище, вище.

(Діти імітують рухи за змістом вірша.)

4. Робота в зошиті (С. 26-27)

1) № 1. Щналежить дгорючих матеріалів? Підкресліть. Сталь, папір, вата, пісок, вугілля, бензин, скло, дерево, вода,

пластмаса, гума, тканина, гас, фарба, лак, вовна.

2) № 2. Поясніть прислів’я.

• Криком вогню не згасиш.

• Сірник маленький, а біда від ньогвелика.

• Не грайся з вогнем, бпопечеш собі руки.

3)№ 3. Розгляньте малюнок. Це — протипожежний щит. На ньому прикріплені:

• вогнегасник;

• відро;

• лопата;

• під щитом — ящик з піском.

Дайте відповіді на запитання.

— Чому протипожежний щит червоногкольору?

— Яке призначення предметів на ньому?

— Для чогпотрібний ящик з піском?

4) № 4. Виберіть правильну відповідь.

За яким телефоном викликають пожежників?

а) 101; б) 102; в) 103; г) 104.

5) № 6. Як будете «діяти», якщо:

• у приміщенні багатдиму;

• загорівся одяг;

• приміщення заповнилося чадним газом?

Укладіть з товаришем ппарті діалог між «потерпілим» та «оператором» служби «101».

6) № 7. Розгляньте малюнки. Щстанеться, якщзалишити без нагляду ці речі?

Розкажіть, як це може статися.

5.Підсумок уроку

— Розкажіть, як ви чи хтось з ваших рідних, знайомих ледь не постраждали під час пожежі.

— Якими будуть ваші дії під чає пожежі у вашому будинку?

— Якими будуть ваші дії, якщу під’їзді виявили дим?

Категорія: Основи здоров’я | Додав: SYLER (10.05.2014)
Переглядів: 3128 | Рейтинг: 0.0/0
Збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. Вправи на засвоєння таблиць д...
«Золотаосінь»
Знаходження значень виразів, що містять дужки. Розпізнавання многокутників. Ф...
Підсумковий урок добукварного періоду. Перевірна робота
Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення числа 2. Вправи та задачі на д...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]