Тема: Правило обчислення площі прямокутника Мета: на конкретному прикладі довести правило знаходження площі прямокутника; вправляти учнів в обчисленні виразів та розв’язанні задач на спільну роботу. |
Тема: Поняття про площу. Квадратний сантиметр Мета: ознайомити учнів з новою величиною — площею; вправляти учнів в обчисленні виразів, які містять дію множення багатоцифрових чисел; вчити розв’язувати задачі на сумісні дії. |
Тема: Множення одноцифрових чисел на багатоцифрові. Множення чисел, що закінчуються нулями. Задачі на спільну роботу Мета: показати можливі форми запису під час множення чисел, які закінчуються нулями; практикувати розв’язання задач на спільну роботу; вдосконалювати обчислювальні навички. |
Тема: Множення у випадку кількох нулів у множнику Мета: вправляти в обчисленні виразів на множення; опрацювати задачу з двома буквеними даними; вдосконалювати обчислювальні навички. |
Тема: Письмове множення багатоцифрових чисел на одноцифрове число Мета: опрацювати загальний алгоритм письмового множення на одноцифрове число; вправляти учнів у розв’язанні задач на рух; вдосконалювати навички усної лічби. |
Тема: Дія множення. Закони множення Мета: систематизувати знання учнів про переставний, сполучний та розподільний закони множення; вправляти у розв’язанні задач на рух; вдосконалювати навички усної лічби. |
Тема: Геометричні тіла та їх назви Мета: ознайомити з назвами геометричних тіл; проаналізувати значення виразів, складених за даною умовою задачі; розвивати логічне мислення. |
Тема: Прості та складені задачі на визначення швидкості, часу і відстані Мета: ознайомити з правилом знаходження часу за швидкістю та відстанню; вправляти у виконанні дій з іменованими числами; вдосконалювати обчислювальні навички. |
Тема: Задачі на знаходження відстані за даними швидкістю і часом Мета: пояснити правило знаходження відстані за даними швидкістю та часу; формувати вміння учнів розв’язувати задачі на рух; вдосконалювати навички усної лічби. |
Тема: Поняття про швидкість. Задачі на знаходження швидкості руху Мета: пояснити правило знаходження швидкості руху за даними відстанню і часом руху; вправляти учнів у виконанні дій над іменованими числами. |