Тема: Прості та складені задачі на визначення швидкості, часу і відстані Мета: ознайомити з правилом знаходження часу за швидкістю та відстанню; вправляти у виконанні дій з іменованими числами; вдосконалювати обчислювальні навички. Обладнання: картки для індивідуальної роботи, таблиця «Швидкість. Час. Відстань». ХІД УРОКУ I. Контроль і закріплення знань 1. Перевірка домашнього завдання 2. Усні обчислення • Виправити помилки. 7 т 30 кг < 7 т 3 ц4дм 8 см < 4 дм 70 мм 20 060 кг > 20 т 60 кг5 грн. 35 к. < 5 грн. 53 к. 7 236 кг < 72 ц 36 кг2 м 30 см = 2 м 3 дм 8 ц 2 кг < 8 ц 20 кг2007 г > 2 кг 70 г 6 дм 1 см < 64 см • Скласти й розв’язати задачі за таблицею. Рухомий об’єкт Швидкість Час Відстань Автомашина90 км/год3 год? км Сокіл 200 км/год 2 год? км реактивний літак? км/год2 год 4000 км • Розв’язати задачу. Велосипедист був у дорозі 3 год, а мотоцикліст — 2 год. На скільки більше кілометрів проїхав мотоцикліст, ніж велосипедист, якщо швидкість мотоцикліста 90 км/год, а велосипедиста — 14 км/год? • Робота за картками. Картка 1 (для учнів з високим рівнем знань) По асфальтованому шосе автомобіль проїхав 292 км за 4 год, по ґрунтовій дорозі — 76 км за 2 год. На скільки швидкість авто по шосе була більша, ніж по ґрунтовій дорозі? Картка 2 (для учнів достатнього й середнього рівня знань) Машина їхала 3 години зі швидкістю 60 км/год. Зворотний шлях вона подолала за 4 години. З якою швидкістю вона подолала зворотний шлях? II. Вивчення нового матеріалу 1. Задача Галка пролетіла 100 км зі швидкістю 50 км/год. Скільки часу летіла галка? Під час розв’язання задачі учні роблять висновок: щоб знайти час, треба відстань поділити на швидкість. 2. Первинне закріплення. Розв’язання задачі № 400 3. Розв’язання задачі № 401 за кресленням (слід з’ясувати, що відбувається зі швидкістю за течією й проти течії) 4. Фізкультхвилинка 5. Розв’язання задачі № 402. Складання таблиці, плану розв’язання 1000 : 100 = 10 (хв) — час руху; 400 : 10 = 40 (м/хв) — швидкість плавця. 6. Самостійна робота I варіант — приклади № 403, 404 (І рядок); II варіант — приклади № 403, 404 (ІІ рядок). 7. Розв’язання задачі з логічним навантаженням № 405 49 дм на 98 дм більше на 98дмбільше III. Підсумки уроку IV. Домашнє завдання № 406, 407. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2859 | |
В. Чухліб «Повінь». Прислів'я. |
Формування художньо-конструктивних навичок роботи в техніці паперопластики. П... |
Лічба десятками. Утворення двоцифрових чисел з десятків і одиниць. Творча роб... |
Властивості паперу. робота з папером |
СЛОВА — НАЗВИ ЗВІРІВ (У ЗООПАРКУ) |
Всього коментарів: 0 | |