Тема: Дія множення. Закони множення Мета: систематизувати знання учнів про переставний, сполучний та розподільний закони множення; вправляти у розв’язанні задач на рух; вдосконалювати навички усної лічби. Обладнання: картки для усної лічби, таблиця для розв’язання задач. ХІД УРОКУ I. Актуалізація знань учнів 1. Усна лічба за таблицею 2. За даними таблиці знайти невідомі величини. Рухомий об’єкт Швидкість Час Відстань ? см/год2 год140 см 18 км/год ? год54 км %ї60 км/год 4 год? км II. Вивчення нового матеріалу 1. Бесіда На дошці — малюнки 5 вантажних машин, по 8 блоків на кожній. Учитель пропонує різними діями дізнатись про кількість усіх блоків. 8 + 8 + 8 + 8 + 8 = 40; 8 5 = 40. — Як називаються числа при множенні? — Дія множення має переставний та сполучний закони. 2. Читання тексту в завданні № 419, 421 3. Бесіда за прочитаним 4. Первинне закріплення матеріалу. Вправи № 420, 422, 423 5. Самостійна робота: № 424 6. Фізкультхвилинка III. Розвиток математичних умінь учнів 1. Коментоване розв’язання задач за таблицею вправи № 425 2. Самостійне розв’язання задачі № 426 3. Задача з логічним навантаженням № 427 550 — 300 = 250 (г) — це половина цукерок. 300 — 250 = 50 (г) — маса порожньої коробки. IV. Підсумки уроку V. Домашнє завдання № 428, 429. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1519 | |
Рослинний і геометричний орнамент. Практична робота «Гарний будинок» |
Об’ємні вироби з паперу. Виготовлення новорічних прикрас. Сіточки |
«Половина», «третина», «чверть». Дії з величинами. Складання простих і складе... |
Віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток. Письмове виконання ді... |
Повторення таблиць додавання й віднімання. Складання виразів за текстовим фор... |
Всього коментарів: 0 | |