💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Поняття про площу. Квадратний сантиметр

Тема: Поняття про площу. Квадратний сантиметр

Мета: ознайомити учнів з новою величиною — площею; вправляти учнів в обчисленні виразів, які містять дію множення багатоцифрових чисел; вчити розв’язувати задачі на сумісні дії.

Обладнання: картки для усної лічби, квадрати та інші фігури для обчислення площі.

ХІД УРОКУ

I. Контроль і закріплення знань учнів

1. Усна лічба за картками

Поєднати приклади з однаковими відповідями.

96 : 1256 :1490 :1560 :12

54 : 18

2. Розв’язати задачу за кресленням.

3. Гра-естафета 790 - 370 430 + 540 63 : 9 + 0 х + 120 = 380

швидше?»

880 - 360 120 + 540 9 : 3 + 0 250 + х = 490

580 - 330 630 + 110 25 : 5 - 0 990 - х = 360

II. Вивчення нового матеріалу

1.Підготовча робота

• Порівняти відрізки за довжиною (спочатку на око, потім — вимірюванням).

 • Порівняти площу кругів. Як можна це зробити?

• Вступне слово учителя.

— Порівняти площу двох кругів чи двох квадратів можна на око, іноді це роблять накладанням однієї фігури на другу.

Площі різних фігур чи многокутників з різними сторонами порівнювати важче.

• Групова робота.

У кожної групи — два прямокутники, різні за розміром. Вчитель пропонує порівняти площі двох прямокутників (перший прямокутник зі сторонами 4 см і 9 см, другий прямокутник зі сторонами 7 см і 5 см).

Під час обговорення вчитель звертає увагу дітей на те, що обидва прямокутники поділено на однакові квадратики, і пропонує полічити ці квадратики.

Отримуємо: I прямокутник — 36 квадратиків, II прямокутник — 35 квадратиків. Робиться висновок: площа першого прямокутника більша від площі другого прямокутника (36 > 35). Ми порівняли площі прямокутників, поділивши їх на однакові квадрати.

2. Первинне закріплення за вправою № 466

3. Одиниця вимірювання площі фігури — квадратний сантиметр (вправа № 467)

4. Обчислити площі фігур, зображених на дошці.

1 см2

III. Розвиток математичних умінь учнів

1. Фронтальна робота над задачею № 469 за планом на дошці.

1) Скільки сторінок тексту набирає перший оператор за 1 день?

2) Скільки сторінок тексту набирає другий оператор за 1 день?

3) Скільки сторінок тексту набирають обидва оператори за 1 день?

4) За скільки днів обидва оператори наберуть 90 сторінок?

2. Фізкультхвилинка

3. Самостійне розв’язання прикладів № 465

4. Розв’язання прикладів № 469 за варіантами: Iваріант — перший рядок, II варіант — другий рядок

IV. Підсумки уроку

V. Домашнє завдання

№ 470, 471.



Джерело: noindex
Категорія: Математика | Додав: SYLER (10.05.2015)
Переглядів: 1852 | Рейтинг: 0.0/0
Гірські породи, їх значення для людини. Практична робота. Ознайомлення з коле...
Тварини рідного краю
Числа 1 і 2. Поняття «найдовший — найкоротший», «найширший — найвужчий»
Звуки [н], [н'] Позначення їх буквами Н, н ("єн")
Прийоми додавання й віднімання по одному числу і частинами. Порівняння виразу...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]