Тема: Геометричні тіла та їх назви Мета: ознайомити з назвами геометричних тіл; проаналізувати значення виразів, складених за даною умовою задачі; розвивати логічне мислення. Обладнання: картки для усної лічби, таблиці «Геометричні тіла», макети геометричних тіл. ХІД УРОКУ I. Контроль і закріплення знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання • Прочитати знайдені величини із вправи № 406. • Пояснити розв’язання задачі № 407. 2.Завдання для опитування • Назвати величини, що показані на картці, розповісти, як знайти цю величину. 5VІ • Яку величину можна знайти за цією схемою? ч )5: VV І • Обчислити способом округлення. 26 + 29378 + 98416+ 59 49 - 16365 - 189825- 346 • Заповнити таблицю. Швидкість Час Відстань 15 км/год ? год45 км 24 км/год 3 год72 км ? км/год5 год60 км II. Вивчення нового матеріалу 1.Підготовча вправа Назвати геометричні фігури, зображені на таблиці: 2.Ознайомлення з геометричними тілами. Робота з підручником і тілами (на столі вчителя) куб циліндр куля конус паралелепіпед піраміда Завдання: • Знайти геометричні фігури на геометричних тілах. • На якому тілі є квадрат? • На якому тілі є трикутник? Круг? Прямокутник? 3. Повторення назви геометричних тіл за вправою № 408 4. Фізкультхвилинка III. Розвиток математичних умінь учнів 1. Вправа № 410: розв’язання з коментуванням 2. Розв’язання прикладів самостійно за варіантами I варіант — верхній рядок; II варіант — нижній рядок. 3. Творча робота над задачею № 413 Скласти й розв’язати задачу, обернену до даної. 4. Розв’язання задачі № 416 (усно) IV. Підсумки уроку V. Домашнє завдання № 417, 418. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1897 | |
«Крашанки і писанки» (за О. Менем). «Гей, Великдень!». К. Пере лісна «Писанка... |
Інформаційні процеси. Робота в графічному редакторі Paint. В гостях у Ганнусі |
В. Сухомлинський «Як же все це було без мене?», «По волосинці» |
З чого все почалося |
Інформаційні процеси. Робота в графічному редакторі Paint |
Всього коментарів: 0 | |