💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Геометричні тіла та їх назви

Тема: Геометричні тіла та їх назви

Мета: ознайомити з назвами геометричних тіл; проаналізувати значення виразів, складених за даною умовою задачі; розвивати логічне мислення.

Обладнання: картки для усної лічби, таблиці «Геометричні тіла», макети геометричних тіл.

ХІД УРОКУ

I. Контроль і закріплення знань учнів

1. Перевірка домашнього завдання

• Прочитати знайдені величини із вправи № 406.

• Пояснити розв’язання задачі № 407.

2.Завдання для опитування

• Назвати величини, що показані на картці, розповісти, як знайти цю величину.

5VІ

• Яку величину можна знайти за цією схемою?

ч )5: VV   І

• Обчислити способом округлення.

26 + 29378 + 98416+ 59

49 - 16365 - 189825- 346

• Заповнити таблицю.

Швидкість Час Відстань

15 км/год ? год45 км

24 км/год 3 год72 км

? км/год5 год60 км

II. Вивчення нового матеріалу

1.Підготовча вправа

Назвати геометричні фігури, зображені на таблиці:

2.Ознайомлення з геометричними тілами. Робота з підручником і тілами (на столі вчителя)

куб циліндр куля конус паралелепіпед піраміда

Завдання:

• Знайти геометричні фігури на геометричних тілах.

• На якому тілі є квадрат?

• На якому тілі є трикутник? Круг? Прямокутник?

3. Повторення назви геометричних тіл за вправою № 408

4. Фізкультхвилинка

III. Розвиток математичних умінь учнів

1. Вправа № 410: розв’язання з коментуванням

2. Розв’язання прикладів самостійно за варіантами

I варіант — верхній рядок;

II варіант — нижній рядок.

3. Творча робота над задачею № 413 Скласти й розв’язати задачу, обернену до даної.

4. Розв’язання задачі № 416 (усно)

IV. Підсумки уроку

V. Домашнє завдання

№ 417, 418.



Джерело: noindex
Категорія: Математика | Додав: SYLER (08.05.2015)
Переглядів: 1897 | Рейтинг: 0.0/0
«Крашанки і писанки» (за О. Менем). «Гей, Великдень!». К. Пере лісна «Писанка...
Інформаційні процеси. Робота в графічному редакторі Paint. В гостях у Ганнусі
В. Сухомлинський «Як же все це було без мене?», «По волосинці»
З чого все почалося
Інформаційні процеси. Робота в графічному редакторі Paint
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]