Показано матеріалів: 731-740
УРОК 1 Tема: Вступ. Земля — наш космічний дім. Сонячна система Мета: поставити перед дітьми завдання, які вони повинні розв’язати, вивчаючи дану тему; подати поняття Сонячна система і розповісти, які планети входять до неї; вчити користуватися довідковою літературою; виховувати необхідність берегти нашу Землю як єдину з планет Сонячної системи, на якій існує життя. |
Тема. Мудрим ніхто не вродився, а навчився Леся Українка «Біда навчить» Мета: викликати у дітей інтерес до творчості Лесі Українки, розширити і поглибити їхні знання про поетесу, розвивати уміння оцінювати вчинки персонажів, визначати мотиви їхньої поведінки, знаходити зображувально-виражальні засоби опису героїв, звивати навички читання, пам'ять, увагу, вміння орієнтуватися у тексті, логічне мислення, виховувати інтерес до народної мудрості і бажання вчитися. |
Тема: Узагальнення знань і вмінь з теми «Дієслово» Мета: узагальнити й систематизувати набуті знання, з даної теми; розвивати вміння аналізувати й синтезувати мовні явища Закріпити навички правопису не з дієсловами, та особових закінчень, удосконалювати вміння розпізнавати часові форми дієслова та вміння правильно вимовляти дієслова з -ться, - шся; розвивати мову, спостережливість, пам`ять, увагу; Виховувати інтерес до вивчення рідної української мови. |
Тема: Письмове ділення багатоцифрового числа на одноцифрове у випадку, коли в частці дістають нулі Мета: Ознайомити учнів з випадком ділення, коли в середині або в кінці частки з’являються нулі. Продовжити роботу з формування в учнів уміння виконувати письмове ділення на одноцифрове число. Розвивати логіку мислення. Виховувати працелюбність. |
Тема. Жартівливі і жартівливо-танцювальні пісні, коломийки Мета: усвідомити багатство і різноманітність народного мистецтва; усвідомити інтонаційну особливість музики українського народу; визначити особливості жартівливих і жартівливо-танцювальних пісень і коломийки; визначити призначення і роль жартівливих пісень в українській музичній спадщині; формувати у школярів уміння виражати власну точку зору; виховувати вміння виразно виконувати пісні, дотримуючись основних правил співу. |
Тема: Об’ємні вироби з паперу, виготовлення ялинкових прикрас Мета: Вдосконалювати учнівські навички в роботі з кольоровим папером під час виготовлення ялинкових прикрас. Розвивати конструкторські здібності. Виховувати працелюбність, бережне ставлення до зелених насаджень, до природи. |
Тема: Ділова зустріч в країні Алгоритміка Мета уроку: закріпити вміння складати алгоритми для виконавця Кенгуру (лінійні та циклічні); закріпити вміння працювати з блок-схемами з розгалуженням та алгоритмами з циклом; розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять; виховувати товариськість, дисципліну, відповідальність. |
Урок 17 Пташині серенади Детальний переказ Мета: вчити писати детальний переказ тексту, складати план; вчити звертати увагу на ознаки предметів; замінювати словосполучення більш художніми, образними виразами; розвивати мислення, пам'ять, збагачувати словник учнів; виховувати почуття поваги до слова, вміння відчувати красу слів. Обладнання: запис голосів птахів, малюнки жайворонка, шпака, солов'я, горобця, сороки, іволги, дятла, ластівки. |
Урок 16 Мої плани на літо Твір з обґрунтуванням власної думки Мета: вчити будувати розповідь з елементами міркування, висловлюватись логічно, добирати образні вислови; розвивати вміння передавати словом свої думки та почуття; підтримувати бажання пошуку поетичних рядків, порівнянь, влучних виразів. Обладнання: робочі зошити, малюнки на тему «Літо» -жайворонки в полі; в садах черешні (вишні) достигають; діти на морі; збирають у лісі гриби та ін. |
Урок 15 Метелик і Квітка Складання казки за серією малюнків Мета: вчити складати тексти-розповіді, а саме казку про тварину, дотримуючись особливостей цього жанру; повторити види казок; розвивати творчу уяву учнів, уміння фантазувати, передавати свої почуття до героїв тексту. Обладнання: робочий зошит, виставка книжок - казок різних типів. |