Показано матеріалів: 721-730
Нюанс. Контраст. Настрій. «Беру різнобарвну палітру і землю малюю мою» Мета: навчальна: продовжувати ознайомлювати учнів із поняттями «нюанс» і «контраст», засобами передавання настрою за допомогою кольору; закріплювати навички роботи з фарбами; розвивальна: формувати в дітей уміння сприймати, розрізняти й аналізувати співвідношення кольорів; розвивати дрібну моторику руки; виховна: виховувати естетичне сприйняття учнями навколишнього світу; стимулювати розвиток допитливості. |
УРОК 6 Tема: Як зображають місцевість на плані. Умовні знаки на плані місцевості Мета: сформувати уявлення про план, масштаб, план місцевості, умовні позначки; навчити дітей креслити плани найпростіших предметів; формувати вміння користуватися умовними позначками, масштабом; навчити читати план місцевості; продовжувати формувати вміння орієнтуватися за Сонцем і компасом; формувати пізнавальний інтерес, спостережливість, уміння порівнювати та робити висновки. |
УРОК 5 Tема: Як орієнтуватися на місцевості Мета: дати учням поняття горизонт, лінія горизонту, відкрита та закрита місцевість, основні та проміжні сторони горизонту; ознайомити з компасом; навчити визначати сторони горизонту за Сонцем та місцевими ознаками; розвивати спостережливість; виховувати дбайливе ставлення до природи. |
УРОК 4 Tема: Нагрівання поверхні Землі сонячними променями Мета: ознайомити учнів із тепловими поясами Землі та причиною їх виникнення; розвивати науковий світогляд; виховувати інтерес до наукових знань. |
УРОК 3 Tема: Як обертається Земля. Зміна дня і ночі. Зміна пір року Мета: сформувати уявлення про зміни дня і ночі, пір року на земній кулі; продовжувати формувати вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки. |
Малюнок із натури. Ескіз осені: духмяні подарунки Мета: навчальна: навчати учнів малювання з натури; продовжувати ознайомлювати учнів із поняттями: «ескіз», «замальовка», «начерк»; закріплювати навички роботи з фарбами; розвивальна: формувати в дітей уміння сприймати, розрізняти й аналізувати природні форми, співвідношення кольорів; розвивати дрібну моторику руки; виховна: виховувати естетичне сприйняття учнями навколишнього світу; стимулювати розвиток допитливості. |
Осіннє листя чарівне. Кольори. Поєднання. Відтінки Мета: навчальна: продовжувати ознайомлювати учнів зі спорідненими кольорами та їх розташуванням на спектральному (колірному) колі, поняттями: «відтінки», «хроматичні» та «ахроматичні» кольори; розвивальна: формувати в учнів уміння сприймати та аналізувати колір, змішувати фарби для отримання потрібного кольору; виховна: виховувати естетичне сприйняття навколишнього світу; виховувати художній смак; підтримувати в дітях бажання малювати. |
«Свято живопис». Сни мої казкові, різнокольорові Мета: навчальна: продовжувати закріплювати поняття «основні» та «змішані» кольори; ознайомлювати учнів зі спорідненими кольорами та їх розташуванням на спектральному (колірному) колі; розвивальна: формувати в учнів уміння сприймати та аналізувати кольори, змішувати фарби для отримання потрібного кольору; виховна: виховувати естетичне сприйняття навколишнього світу; виховувати художній смак; зміцнювати в дітях бажання малювати. |
Краю мій рідний Мета: навчальна: продовжувати ознайомлювати учнів із поняттям «образотворче мистецтво», видами образотворчого мистецтва; розвивальна: формувати в дітей уміння сприймати, розрізняти та аналізувати види образотворчого мистецтва, характерні особливості візуальних мистецтв; розвивати дрібну моторику руки; виховна: виховувати естетичне сприйняття навколишнього світу, вміння сприймати та аналізувати твори образотворчого мистецтва; стимулювати розвиток естетичних почуттів. |
УРОК 2 Tема: Земля — планета сонячної системи. Глобус — модель землі Мета: сформувати уявлення про форму Землі; дати елементарне поняття про глобус як зменшену модель Землі; ознайомити із поняттями екватор, полюси, півкулі; виховувати любов до рідної країни, бажання дізнатися більше про планету Земля. |