Показано матеріалів: 701-710
УРОК 14 Tема: Форми земної поверхні України Мета: сформувати поняття рівнина, горб, яр, балка, гори, гірська поверхня; формувати вміння порівнювати, знаходити спільні та відмінні ознаки; виховувати любов до природи рідного краю. |
Жанри образотворчого мистецтва. Сон у новорічну ніч Мета: навчальна: продовжувати закріплювати знання учнів про живопис та його жанри; закріплювати знання про фантастичну композицію, основні види композиційних схем; розглядати засоби виразності фантастичної композиції; розвивальна: формувати в дітей уміння сприймати, розрізняти й аналізувати характерні особливості фантастичної композиції; розвивати дрібну моторику руки; виховна: виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу, інтерес до мистецтва; стимулювати розвиток допитливості. |
Диво витинанки. Спогади про літо Мета: навчальна: продовжувати закріплювати розуміння учнями поняття «симетричний малюнок», «витинанка»; ознайомлювати з процесом узагальнення форми; формувати прийоми роботи з ножицями; розвивальна: продовжувати формувати в дітей уміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати; розвивати творчу уяву, спостережливість, акуратність, увагу; стимулювати інтерес учнів до творчої діяльності в умовах практичної роботи; виховна: виховувати в учнів почуття прекрасного, розуміння народного декоративного мистецтва та любов до національної художньої спадщини. |
Паперопластика. Зоряні звірі Мета: навчальна: ознайомлювати учнів із мистецтвом орігамі; надавати початкові знання про історію та технологію орігамі; навчати узагальнювати, відкидати зайве, несуттєве; розвивальна: формувати в дітей уміння сприймати, розрізняти й аналізувати характерні особливості силуетних форм; розвивати просторове мислення, дрібну моторику руки; виховна: виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу, інтерес до мистецтва орігамі; стимулювати розвиток допитливості. |
Оформлювальна графіка. Робимо стіннівку Мета: навчальна: продовжувати ознайомлювати учнів із графікою та її видами; надавати початкові відомості про оформлювальну графіку, шрифти; закріплювати знання про основи композиції; розвивальна: розвивати комбінаторні здібності, образне, логічне, просторове мислення; продовжувати формувати в дітей уміння аналізувати, узагальнювати; розвивати кмітливість; навчати міркувати, стимулювати розвиток допитливості; виховна: виховувати в учнів акуратність, увагу, вміння працювати в команді, розподіляти обов’язки. |
УРОК 13 Tема: Розташування України на планеті Земля (Варіант 2) Мета: дати дітям загальне уявлення про розташування України на планеті Земля; продовжувати формувати навички визначення сторін горизонту, масштаб, уміння читати карту України; розвивати спостережливість, пам’ять, увагу, пізнавальний інтерес; виховувати любов до своєї Батьківщини, дбайливе ставлення до природи. |
УРОК 13 Tема: Розташування України на планеті Земля (Варіант 1) Мета: продовжувати формувати уявлення про глобус і карти, про їх масштаби, розташування на них материків; дати відомості про розташування України на планеті Земля; продовжувати формувати навички визначення сторін горизонту, масштаб, уміння читати карту України; розвивати пізнавальний інтерес. |
УРОК 12 Tема: Вступний урок Мета: дати дітям загальне уявлення про розташування України на карті; ознайомити з різноманітністю форм земної поверхні України, водоймами, природними зонами, населенням; розвивати вміння та навички пошукової роботи; виховувати дбайливе ставлення до природи. |
УРОК 11 Tема: Контроль навчальних досягнень. Тематичне оцінювання Тести |
Композиція. Карнавал тварин Мета: навчальна: продовжувати ознайомлювати учнів з анімалізмом як жанром образотворчого мистецтва; поглиблювати знання з композиції; ознайомлювати з матеріалами та інструментами для створення монотипії; закріплювати навички створення паперового колажу; розвивальна: збагачувати та закріплювати в дітей уміння сприймати, розрізняти та аналізувати характерні особливості природної форми; закріплювати навички створення основних видів монотипії, передавання форми, рухів та декорування зображень тварин; розвивати дрібну моторику руки; виховна: виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу; стимулювати розвиток допитливості; виховувати екологічну культуру. |