💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!
У розділі матеріалів: 904
Показано матеріалів: 691-700
Сторінки: «« 1 2 ... 68 69 70 71 72 ... 90 91 »»

УРОК 20

Tема: Кримські гори. Рослини і тварини кримських гір

Мета: ознайомити учнів із географічним положенням, кліматом, рослинним і тваринним світом, корисними копалинами Кримських гір; розвивати спостережливість, увагу, пам’ять, мислення; виховувати дбайливе ставлення до природи.

4 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 5408 | Додав: SYLER

УРОК 19

Tема: Гори України. Карпати. Рослини і тварини Карпат

Мета: дати учням поняття, яку частину земної поверхні називають горами; вчити знаходити гори на карті і глобусі; розвивати вміння користуватися картою, читати її; виховувати любов до природи, інтерес до вивчення природи України.

4 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 3296 | Додав: SYLER

УРОК 18

Tема: Південний берег Криму. Рослини і тварини Південного берега Криму

Мета: формувати в учнів уявлення про своєрідність природи Південного берега Криму, про причини цієї своєрідності; розвивати в учнів мислення, уяву; виховувати любов до природи, бажання глибше пізнати, відвідати заповідні місця.

4 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 3599 | Додав: SYLER

Анімалістична скульптура. Глиняна іграшка

Мета: навчальна: продовжувати надавати учням відомості про скульптуру як вид мистецтва, ознайомлювати з матеріалами та інструментами художника-керамі-ста; закріплювати навички роботи з пластиліном (глиною); закріплювати навички основних видів ліплення, передавання форми, пропорцій та рухів тварин; розвивальна: збагачувати та закріплювати в дітей уміння сприймати, розрізняти та аналізувати характерні особливості декоративної скульптури; розвивати дрібну моторику руки; виховна: виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу; стимулювати розвиток допитливості; виховувати екологічну культуру, любов до українського народного мистецтва.

4 Клас | Образотворче мистецтво | Переглядів: 3250 | Додав: SYLER

Малювання птахів. «Заспівай мені, райська пташко!»

Мета: навчальна: продовжувати ознайомлювати із жанрами образотворчого мистецтва; закріплювати знання про анімалізм та засоби передавання характерних форм птахів; закріплювати поняття про композицію; навчати спостерігати за красою навколишнього світу; дотримуватися в зображенні пропорцій, розмірів; розвивальна: розвивати комбінаторні здібності, навички та вміння передавати в образотворчому мистецтві рухи птахів; формувати образне, логічне, просторове мислення; продовжувати формувати в дітей уміння аналізувати природну форму; навчати міркувати; розвивати окомір, дрібну моторику руки; виховна: виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу, стимулювати розвиток допитливості.

4 Клас | Образотворче мистецтво | Переглядів: 5184 | Додав: SYLER

Мотив. Візерунок. Орнамент. Візерунок-бігунець

Мета: навчальна: продовжувати ознайомлювати учнів з видами декоративно-ужиткового мистецтва; надавати відомості про народне мистецтво як різновид декоративно-ужиткового мистецтва; розглядати засоби виразності петриківського розпису; закріплювати знання про декоративну композицію, основні види композиційних схем; розглядати засоби виразності декоративної композиції; ознайомлювати з матеріалами та інструментами для декоративного розпису; розвивальна: розвивати навички та вміння дітей працювати в техніці петриківського розпису; розвивати точність рухів та окомір; виховна: виховувати в учнів почуття прекрасного, розуміння народного декоративного мистецтва та любов до національної художньої спадщини.

4 Клас | Образотворче мистецтво | Переглядів: 3270 | Додав: SYLER

Декоративно-ужиткове мистецтво. Казкові квіти петриківки

Мета: навчальна: продовжувати ознайомлювати з видами декоративно-ужиткового мистецтва; надавати учням відомості про народне мистецтво як різновид декоративно-ужиткового мистецтва; розглядати засоби виразності петриківського розпису; закріплювати знання про декоративну композицію, основні види композиційних схем; розглядати засоби виразності декоративної композиції; ознайомлювати з матеріалами та інструментами для декоративного розпису; розвивальна: розвивати навички та вміння дітей працювати у техніці петриківського розпису; розвивати точність рухів та окомір; виховна: виховувати в учнів почуття прекрасного, розуміння народного декоративного мистецтва та любов до національної художньої спадщини.

4 Клас | Образотворче мистецтво | Переглядів: 5427 | Додав: SYLER

УРОК 17

Tема: Степ і лісостеп. Рослини і тварини степів

Мета: продовжувати формувати поняття про природні зони України; сформувати поняття степи, уявлення про лісостеп; продовжувати формувати навички роботи з географічними картами, підручником, зошитом; розвивати спостережливість, пізнавальний інтерес, уміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки; виховувати любов і дбайливе ставлення до природи, патріотичні та естетичні почуття.

4 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 4491 | Додав: SYLER

УРОК 16

Tема: Природні зони України. Мішані ліси. Рослини і тварини мішаних лісів

Мета: розкрити причину різноманітності природи України; сформувати поняття про природні зони; пояснити причину зміни тайги мішаними лісами; ознайомити з рослинним і тваринним світом, багатством надр; розвивати спостережливість, мислення; виховувати дбайливе ставлення до природи України, її багатств.

4 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 7325 | Додав: SYLER

УРОК 15

Tема: Водойми України

Мета: ознайомити учнів із поняттями водойми, джерела, річки, озера, болота, моря та їх значенням в житті людини; вчити спостерігати, робити висновки, узагальнювати; виховувати дбайливе ставлення до водойм.

4 Клас | Природознавство / Я і Україна | Переглядів: 4882 | Додав: SYLER